Nors „Volkswagen“ patiria sunkumų, šios kompanijos situacija nėra tokia prasta, kaip japoniškai-prancūziško „Nissan“. Ir nors susidomėjimas šios vokiečių markės elektromobiliais nėra toks didelis, kaip norėtų direktorių taryba ar akcininkai, tačiau bendrovė neatsisako savo „žaliosios“ ateities vizijos: praėjusią savaitę kompanija paskelbė apie kelis naujus VW markės elektromobilius, kurių gamyba prasidės pagrindinėje Volfsburgo gamykloje. O tai reiškia, kad pagrindinė jų rinka bus Europa.
Jau kovo pradžioje vokiečiai pristatys koncepcinį automobilį, kuris vėliau transformuosis į serijinį kompaktišką „pradinio lygio“ modelį, kurio pradinė kaina bus apie 20 000 eurų, Kol kas vokiečiai pasidalino tik kuklia vizualine užuomina apie būsima modelį, vadinamuoju teaser’iu.. Naujovės pavadinimas kol kas oficialiai neįvardintas, tačiau gali būti, kad nebrangus elektromobilis bus parduodamas kaip „Volkswagen ID.1“. Tiesa, serijinės versijos versijos dar teks palaukti – panašu, kad nuo konvejerio jis riedės tik nuo 2027 metų. Žinoma, kad „biudžetinio“ automobilio pagrindu taps patobulinta MEB platformos versija. Ir tai kol kas yra visa oficiali informacija.
Taigi, situacija ganėtinai prieštaringa – Vokietijos gamintojai šiuo metu guodžiasi, kad elektromobilių pardavimai nepateisina lūkesčių, pasigirsta ir šiokių tokių abejonių Europoje truputėl radikalizuota žaliąja ekonomikos raidos kryptimi, be to, biudžetiniai elektromobiliai vis viena būna brangesni už analogiškus biudžetinius automobilius su vidaus degimo varikliais. Tačiau stiprioji šio „Volkswagen“ statymo pusė – būtent pigių elektromobilių labiausiai ir trūksta Europos rinkoje. Tad vokiečiams gali ir pasisekti.