Agentūra „JATO Dynamics” apskaičiavo, kad šiais metais kiniški modeliai jau užėmė 19 % Europos elektromobilių rinkos, lyginant su 13 % prieš metus. Tiesa, palyginti su praėjusių metų geguže, visų elektrinių automobilių pardavimai Europoje sumažėjo 11 %. Taigi Europos Komisija ne be pagrindo įvedė papildomus importo muitus kiniškiems elektromobiliams.
Kaip teigia agentūra „Reuters“, Europoje BYD elektromobiliams bus nustatytas 17,4% muito tarifas, „Geely“ – 20%, o SAIC – 38,1% tarifas. Kitoms tyrime bendradarbiaujančioms bendrovėms būtų taikomas 21% tarifas, o nebendradarbiaujančioms bendrovėms – 38,1% tarifas.
Europos verslas nuo seno didžiuojasi savo automobilių sektoriumi – jo reputaciją sukūrė kultiniai prekių ženklai. Tačiau dėl akivaizdaus Kinijos pranašumo elektra varomų automobilių sektoriuje Europos gamintojai susiduria su egzistencine grėsme.
Pernai Briuselis pradėjo tyrimą dėl Kinijos elektromobilių subsidijų, o pareigūnai teigė norintys sustabdyti, jų teigimu, nesąžiningą praktiką, dėl kurios Europos automobilių gamintojai patiria nuostolių priverstinai mažindami kainas.