Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Video
  • Renginiai
  • Grupės
Menu Close
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Kriminalai
    • Sportas
    • Video
  • Renginiai
  • Grupės
Search for:

Prisijungti

Lost your password?

Not Registered? Sign up

Recover Password

Already registered? Signin

Registruotis

  • Date of birth

Already registered? Signin

„Eurovizija“ Baltijos šalyse sudomino per 2 milijonus gyventojų

  • 2019-05-25
  • Tomas Rimkus
  • Renginiai
Dalinkitės

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną arba 37 proc. Lietuvos gyventojų. Laidos finalo reitingas siekė beveik 11 procentų. Baltijos šalyse šį konkursą įsijungė per 2 milijonus gyventojų.

Į finalą nepatekus Lietuvos atstovui Jurijui Veklenko su daina „Run with the lions“, finalo transliacijos reitingas Lietuvoje buvo mažesnis nei pusfinalio, kuriame dalyvavo Lietuva. II pusfinalį su Lietuvos atstovu bent trumpam stebėjo 736 tūkst. žiūrovų, o laidos reitingas siekė beveik 17 proc. Tuo tarpu pirmojo pusfinalio reitingas siekė 11 proc.

„Nesant galimybės sirgti už savo šalies atstovą, natūralu, kad ir žiūrovų įsitraukimas būna mažesnis  – transliacijos, kuriose Lietuva dalyvauja pusfinalyje arba finale paprastai surenka pusantro-dukart didesnius reitingus negu tuo atveju, kai šalies atstovas nedalyvauja“, –  sakė „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

Pasak jos, per pastaruosius aštuonerius metus „Eurovizijos“ transliacijų finalų, kuriose dalyvavo Lietuvos atstovas, reitingai svyravo nuo 14,4 proc., kai 2013 m. dalyvavo Andrius Pojavis iki 20,2 proc., kai 2016 m. dalyvavo Donatas Montvydas.

„Muzikinį konkursą „Eurovizija“ Lietuva tikrai mėgsta, faktiškai, kasmet ši laida patenka į metinį geriausiai žiūrėtų laidų TOP10. Konkursas mėgstamas ir kaimyninėse šalyse – Latvijoje Eurovizijos transliacijas stebėjo trečdalis (29,4 proc.) Latvijos gyventojų, o Estijoje – net daugiau nei pusė (56 proc.) šalies gyventojų“, – apibendrino duomenis „Kantar“ ekspertė.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ Tel Avive vyko š.m. gegužės 14-18 dienomis. Pergalę jame iškovojo Nyderlandų atstovas.

Apie „Kantar“

„Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti 30 tūkst. tyrimų specialistų daugiau nei 100 šalių. „Kantar“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

„Kantar“ yra WPP dalis. Tarptautinės „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų, o klientų skaičius viršija 8 tūkstančius. Bendrovės įmonėje Lietuvoje dirba 119 darbuotojų.

Panašūs straipsniai:

COVID-19 statistika: 477 nauji atvejai, mirė vienas žmogus

2022-07-02

Kaunas jau planuoja Kalėdas

2022-07-02

Prezidentas G. Nausėda išvyksta į JAV

2022-07-02

KTU tyrėja A. Zabulionė: mėsos analogai – toli gražu ne

2022-07-02

Lietuvos krepšinio rinktinė išplėšė sunkią pergalę Bulgarijoje

2022-07-02

Artimiausius persekiotojus įveikęs „Žalgiris“ iškovojo ketvirtą pergalę paeiliui

2022-07-02

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Rekvizitai

UAB “Informacinis centras”
Įmonės kodas: 305930633
PVM mokėtojo kodas: LT100014557711
Banko sąskaita: LT897044090102522014

info@kaunieciams.lt

Copyright © 2022 Kauniečiams kasdienės naujienos