Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Video
  • Renginiai
  • Grupės
  • Apklausos
  • Horoskopai
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Kriminalai
    • Sportas
    • Video
  • Sportas
  • Horoskopai
  • Renginiai
  • Apklausos
  • Grupės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Tyrimas: auga susidomėjimas nealkoholiniu alumi

  • 2018-10-26
  • Arturas Slepkovas
  • Naujienos, Sveikata
Dalinkitės

Nealkoholinis alus tapo neatsiejama alaus kategorijos dalimi. Bent kartą per mėnesį jo paragauja 42,8 proc. apklaustųjų. Daugiau kaip ketvirtadalis (27 proc.) sako pastaruoju metu nealkoholinio alaus pradėję vartoti daugiau, rodo „Kantar TNS“ spalį atliktas tyrimas.

Tendenciją, kad alus tampa priemone labiau skirta bendrauti nei apsvaigti, daugiausia formuoja jaunoji karta – labiausiai nealkoholinio alaus kategorija auga 15-19 m. ir 30-35 m. amžiaus grupėse. Nealkoholinio alaus reguliariai (bent kartą per mėnesį) ragauja beveik trečdalis (30 %) trisdešimtmečių.

„Daugiau nei ketvirtadalis apklaustųjų sako, kad pastaruoju metu nealkoholinio alaus pradėjo vartoti daugiau ar žymiai daugiau. Sprendimą rinktis nealkoholinį gėrimą dauguma vartotojų priima sąmoningai, o ne priversti dėl ribojamo pardavimo laiko. Tik apie 9 proc. respondentų renkasi tokį alų grynai dėl prekybos laiko paskatų. Produkto populiarėjimą taip pat lemia kintančios nuostatos dėl nealkoholinio alaus skonio ir patobulintos receptūros“, –  sako Skaistė Varnienė, „Kantar TNS“ rinkos tyrimų vadovė.

Pasak S. Varnienės, kita iš tyrimo matoma tendencija, jog nealkoholinis alus laikomas ne gaiviuoju gėrimu, o alaus rūšimi.

„Tik 12 proc. vartojančių nealkoholinį alų nurodė, kad nusiperka jo vietoj kitų gaiviųjų gėrimų, atsigaivinti – tai rodo, kad nealkoholinis alus tapo neatskiriama alaus, o ne gaiviųjų gėrimų kategorijos dalimi“, – komentuoja „Kantar TNS“ ekspertė.

Elgseną  veikia aplinkiniai ir reklama

Susidomėjimą nealkoholiniais gėrimais skatina ir gyventojų propaguojamas sveikas gyvenimo būdas bei socialiniai veiksniai, taip pat atsakingesnis požiūris į vairavimą išgėrus.

„Maždaug trečdalis nealkoholinio alaus vartotojų (34 proc.) nurodė, jog propaguoja sveiką gyvenimo būdą, atidžiai planuoja savo mitybą ir riboja alkoholio vartojimą. Taip pat kategorijos augimą lemia socialiniai aspektai – beveik kas trečias (32 proc.) savo aplinkoje stebi daugėjant draugų, pažįstamų, artimųjų, kurie pradėjo dažniau vartoti nealkoholinį alų; panašus kiekis vartotojų renkasi šį gėrimą ir žinodami, jog teks vairuoti“, – akcentavo S. Varnienė.

Pagrindiniai alaus kategorijos vartotojai išlieka 30-35 amžiaus vyrai, didžiųjų miestų gyventojai (tiek įprasto, tiek nealkoholinio alaus). Antra aktyvi nealkoholinių gėrimų vartotojų grupė – 15-19 metų jaunuoliai. Dažnai (bent 4 kartus per savaitę) nealkoholinį alų geria 6 % minėtos amžiaus grupės atstovų ir tik 2 % vyresnių vartotojų elgiasi atitinkamai. Vyresni, nuo 36 m., Lietuvos alaus vartotojai lieka prie tradiciniu laikomo įprasto alaus.

Iš nealkoholinių gėrmų – populiariausias alus

Iš įvairių nealkoholinių gėrimų – sidro, vyno, putojančio vyno, alaus, kokteilių – alus turi daugiausia gerbėjų.

„Nealkoholinį vyną bent kartą per mėnesį vartoja 17 proc. visų amžiaus grupių atstovų, panašiai kaip nealkoholinį sidrą (14 proc.) kai tuo tarpu nealkoholinio alaus bent kartą per mėnesį ragauja 43 proc. Kintantiems vartojimo įpročiams įtakos gali turėti pastaruoju metu vykdytos intensyvios nealkoholinio alaus gamintojų reklaminės kampanijos. Alus be laipsnių jau artėja prie įprasto alaus vartojimo – per mėnesį jo paragauja daugiau kaip pusė (53 proc.) apklaustųjų”, – sakė „Kantar TNS“ rinkos tyrimų vadovė.

„Kantar TNS“ reklamos monitoringo skyrius fiksuoja, jog per pirmuosius 8 šių metų mėnesius nealkoholinių produktų reklama išaugo 38 kartus (palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu) ir sudarė 0,7 proc. visos reklamos gross rinkos.

Nealkoholinių gėrimų tyrimas „Kantar TNS“ atliktas 2018 m. spalį. Internetinio tyrimo metu apklausti 1437  Lietuvos gyventojai, 15–64 metų amžiaus.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

Sulaikytas turto vagis

Policija sulaikė į kauniečių turtą pasikėsinusį asmenį

2023-03-31

Tęsiant Lietuvos gynybinio pajėgumo temą

2023-03-31

Ideali dviguba savaitė: „Žalgirio” krepšininkai nepaleidžia atkrintamųjų svajonės

2023-03-31

„Hegelmann“ futbolininkų puolimas nepaliko vilčių „Bangai“

2023-03-31

Technikos nuoma – optimalūs rezultatai mažiausiomis išlaidomis

2023-03-31

Speciali “Redakcijos pasivaikščiojimų” laida: Vakarų Ukraina pagal Aušrį Kriščiūną (video)

2023-03-31

Lietuvos merginų iki 19 metų futbolo rinktinės laukia išbandymai Europos čempionato atrankoje

2023-03-31

A. Šociko bokso turnyro startas: tituluoto ukrainiečio pergalė ir 7 medalius užsitikrinę lietuviai

2023-03-31

Į pasaulio čempionatą Lietuvos moterų ledo ritulio rinktinė vyksta kautis dėl aukso (VIDEO)

2023-03-31

G. Landsbergis: Europos vienybė – geriausias priešnuodis V. Putino branduoliniam šantažui

2023-03-31

J. Valančiūnas juokavo su treneriu, o „Pelicans“ laimėjo NBA rungtynes Vakarų konferencijos lyderių tvirtovėje

2023-03-31

Ir vaiką, ir močiutę užregistruoti pas gydytoją internetu gali šeimos nariai

2023-03-31

Dokumentinio filmo apie „Kaunas 2022“ režisierė: „Jei norėčiau atvaizduoti viską, kas vyko, vienam renginiui tektų pusantros sekundės“

2023-03-31

Lietuvos regbio rinktinės laukia žūtbūtinis mūšis Europos čempionate

2023-03-31

Maskva giria prorusišką Sakartvelo režimą

2023-03-31

Šarūno Jasikevičiaus auklėtiniai neturėjo vargo su vienu Eurolygos autsaiderių

2023-03-31

„Challenger Tour” serijos teniso turnyruose Prancūzijoje nutrūko šešių Ričardo Berankio pergalių serija

2023-03-30

Policijos pareigūnai kviečia atsiliepti nukentėjusius prekybininkus

2023-03-30

Jaunieji žalgiriečiai nesunkia pergalę pradėjo NKL ketvirtfinalio seriją

2023-03-30

“Atleto” krepšininkų staigmena NKL ketvirtfinalio serijos starte

2023-03-30

Lietuvos septyniolikmečių merginų futbolo rinktinė pergale užbaigė Europos čempionato atranką

2023-03-30

Lietuvos studentų krepšinio rinktinė sužinojo varžovus Universiadoje

2023-03-30

Išlikimo kovas tęsiantis K. Maksvytis: „Turime vienintelį skaičiavimą – kaip laimėti artimiausią mačą“ (VIDEO)

2023-03-30

Kelininkai darbuosis visose seniūnijose

2023-03-30

Apdovanojimas Ukrainos Aukščiausios Rados vadovui

2023-03-30

Valdininkai ir politikai privalo pirkti tam tikrą pieno krepšelį

2023-03-30

Šokių kolektyvas „Ąžuolas“ prisijaukino ir antrą „Aukso paukštę“

2023-03-30

Šimtas boksininkų A. Šociko turnyre stos į kovą dėl medalių: tarp jų – 13 lietuvių

2023-03-30

Zelenskis pakvietė Xi Jinpingą į Ukrainą

2023-03-30

Patvirtintos Lietuvos salės futbolo rinktinės dvikovų su Čekija datos

2023-03-30




Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.


Pasidalinti žinia

Rekvizitai

UAB “Informacinis centras”
Įmonės kodas: 305930633
PVM mokėtojo kodas: LT100014557711
Banko sąskaita: LT897044090102522014

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Copyright © 2023 Kauniečiams kasdienės naujienos