Anapus Atlanto automobilių pramonės milžino „Ford“ vadovas žurnalistams pasiguodė, kad didieji kompanijos elektriniai pikapai bei visureigiai turi neišsprendžiamų bėdų, sunkiai suderinamų su klientų lūkesčiais. Ir tai jis pasakė tuomet, kai automobilių pasaulis dabar atsidūrė tokioje vietoje, kai galimai vėl reikės keisti vystymosi kryptį link nuosaikesnių, gal daugiau hibridinių ateities vizijų.
Kompanijos modelių šeimoje yra ir visiškai elektrinė versija – „Ford F-150 Lightning“. Šis „žaliasis“ pilno dydžio pikapas debiutavo 2021 m. gegužę. Iš pradžių prie jo nusidriekė eilės, tačiau jau 2023 m. pabaigoje pikapas prarado populiarumą, todėl buvo nuspręsta sumažinti jo gamybos apimtis. Dabar „Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley prakalbo apie „neišsprendžiamas“ visiškai elektrinių didelių pikapų ir visureigių problemas.
Kaip praneša „Motor1“ puslapis, kompanijos bosas sakė, kad „žalieji“ dideli, vadinamojo „Full size” segmento pikapai ir visureigiai absoliučiai „netinka vilkti priekaboms“. Tai galėtume pavadinti tiesiog skandalingu išstojimu, nors ir persmelktu savotiškos „mea culpa“ nuotaikos. Kodėl? Nes toks parametras kaip velkamos priekabos svoris kartu su naudingąja apkrova yra vienas svarbiausių rodiklių tikslinėms šių segmentų modelių pirkėjų auditorijoms. Na, teoriškai tokie automobiliai vilkti sunkias priekabas gali, bet energijos sąnaudos važiuojant su priekaba tampa tiesiog neadekvačios. Taigi, tokio automobilio panaudojimo galimybės pagal klientų poreikius tampa praktiškai niekinėmis. Be to tokie pikapai sveria gerokai daugiau ir kainuoja gerokai brangiau. Todėl „Ford“ vadovas pripažino nesėkmę, kad ‚kompanijos klientai aiškiai parodė, jog jie nėra pasirengę permokėti už didelius elektromobilius‘.