Vardan laikmečio mados ten irgi atsisakoma riaumojančių V8 tipo motorų, o spaudžiant politikams buvo pasirinkta kryptis, kad juos pakeis gal ir ne tokie seksualūs, bet mažiau taršūs elektriniai automobiliai. Štai kultinis „Dodge Challenger“ negaminamas jau metus ir du mėnesius. Tuo pačiu metu buvo nutraukta ir sedano su analogiškais varikliais „Charger“ gamyba. Raumeningieji V8 tampa istorija. Kažkuria prasme tikrai taip. Tačiau pasirodo Amerikoje vis dar galima įsigyti naujutėlaičių tokių automobilių, nepravažiavusių nė vienos mylios.
Pardavėjų aikštelėse Valstijose žurnalistai aptiko tūkstančius naujų V8 varikliu varomų “Dodge” automobilių. Nors nuo „Challenger“ ir „Charger“ gamybos pabaigos praėjo daugiau kaip metai, tačiau automobilių stovėjimo aikštelėse liko daug neparduotų kupė ir sedanų. Leidinys CarScoops.com išsiaiškino, kad „Dodge“ salonuose galima įsigyti beveik bet kokią versiją: yra daugiau kaip 3000 aštuonių cilindrų automobilių be jokios ridos, taip pat šimtai paprastų komplektacijų su V6 bet kokiam skoniui ir piniginei.
Panašu, “Stellantis” kažkada aktyviai denonstravo popierinę sėkme ne parduodant automobilius, o jais užpildant visas įmanomas dilerių aikšteles. Taip akcininkams buvo demonstruojami neva geri rodikliai ir solidžios gamybos apimtys. Tai, beje, tapo ir viena iš krizės šiame koncerne priežasčių. Tačiau dabar užkietėję benzingalviai turi labai patrauklių galimybių. Šių automobilių už Atlanto jau nepamtysite pardavėjų salonuose, tačiau iš minėtų aikštelių galima užsisakyti praktiškai bent kokią versiją su garsiai riaumojančiu V8 tipo varikliu. Tikėtina, kad kai kurie pirkėjai gali būti linkę įsigyti šiuos automobilius kaip kolekcionuojamus ar investicinius objektus.
Tiesa, kol kas amerikonai pusvelčiui šių automobilių pusvelčiui su kokiomis nors 70 procentų nuolaidomis pardavinėti dar neketina – už bazinę “Challenger” versiją su V8 tipo motoru jie vis dar prašo 45 tūkstančių amerikos žaliųjų. Ir tai galima paaiškinti.„Challenger“ išlaikė klasikinę, 1970-ųjų modelio estetiką su agresyvia priekine dalimi, plačiomis ratų arkomis ir išskirtiniu profiliu. Šis dizainas vertinamas entuziastų, kurie mėgsta senosios mokyklos automobilių stilistiką. Be to V8 modeliai taps vis retesni ir patrauklesni kolekcininkų rinkoje.