Kad ir kaip už širdies besiimtų žaliojo kurso gerbėjai, elektromobilių pardavimai pasaulyje mažėja. Todėl „Toyota“ turi koreguoti planus. Jau tapo žinoma, kad atidedama didelės baterijų gamybos gamyklos statyba Japonijoje. Pasak „Nikkei Asia“, „Toyota“ mažiausiai šešiems mėnesiams atidėjo derybas su Fukuokos prefektūros valdžios institucijomis dėl to, kur turėtų stovėti gamykla. Kas bus toliau, irgi dar nėra aišku.
Pagal pradinį planą naujoji „Toyotos’ baterijų gamykla turėjo startuoti jau 2028 m. Joje japonai planavo organizuoti naujos kartos baterijų, skirtų elektromobiliams, kurių potencialus nuvažiuojamas atstumas galėtų siekti net iki 1 000 km, gamybą. Tačiau elektromobilių pardavimai buvo lėtesni, nei tikėtasi, todėl „Toyota“ strategai jau peržiūrėjo savo elektrifikavimo strategiją. Nes ankstesnės vizijos pasirodė esą truputėl haliucinogeninės.
Štai dar 2022 m. buvo tikimasi, kad antroje šio dešimtmečio pusėje „Toyota“ per metus pardavinės daugiau nei pusantro mln. elektromobilių. Tačiau 2023 m. didžiausias Japonijos automobilių gamintojas šį tikslą atsargiai sumažino iki 1 mln. o vėliau – ir iki 800 000.
Planų koregavimas atsispindėjo ir modelių gamoje. Toyota atidėjo didelio elektrinio krosoverio, kurį ketino pristatyti šiais metais, gamybos startą kompanijos gamykloje Kentukyje, JAV. Tuo tarpu japonai mano, kad pats geriausias „Toyota“ statymas pastariesiems metams vis dar liks automobiliai su hibridinėmis jėgainėmis.