Sukčiai nuolat ieško įvairių būdų, kaip patekti į gyventojų piniginę ir išvilioti pinigus. Pastarosiomis savaitėmis buvo fiksuoti atvejai, kai sukčiai telefonu gyventojams siūlė pasirašyti terminuoto indėlio sutartis, žadėdami labai geras palūkanas. Visgi viena detalė sukčiams sutrukdė įgyvendinti savo ketinimus – padėti indėlį jie siūlė tokios finansinės paslaugos iš viso neteikiančioje draudimo bendrovėje „Lietuvos draudimas“.
Bendrovės saugumo ekspertai sako, jog tai yra klasikinis sukčiavimo pavyzdys, kai gyventojams asmeniškai yra pateikiamas neva išskirtinis ir finansiškai labai naudingas pasiūlymas.
„Pateikdami pasiūlymą sukčiai neretai prisidengia egzistuojančių bendrovių pavadinimais, gali nurodyti jose iš tiesų dirbančių darbuotojų pavardes. Taip sukuriamas patikimumo įspūdis, ir jei žmogus nenutraukia kontakto, sukčiai naudoja kitus psichologinio paveikumo svertus. Pavyzdžiui, kad pasiūlymas yra skirtas tik mažai daliai lojalių klientų, ir žmogus yra tas atrinktasis. Taip pat, kad pasiūlymas galioja ribotą laiką, tad norint juo pasinaudoti būtina nedelsti ir imtis veiksmų“, − sako Andrejus Mochovas, „Lietuvos draudimo“ kibernetinės saugos vadovas Baltijos šalims.
Saugumo eksperto teigimu, sukčiai suklydo, gyventojams indėlių sutartis siūlydami pasirašyti draudimo bendrovėje, kuri tokių paslaugų iš viso neteikia. Susidomėjusių klientų kreipiniai į bendrovę dėl neva itin pelningo indėlio pasiūlymo ir padėjo išsiaiškinti sukčių užmačias.