Kauno „Žalgiris“ šią vasarą gerbėjus intriguoja ne tik naujienomis apie krepšinio komandos naujokus, bet ir unikaliais ledais. Vieno populiariausių Lietuvoje „Dadu“ prekės ženklo ledai jau pasiekė Lietuvos parduotuvių lentynas – gaiviojo deserto jau galima rasti didžiosiose „Maxima“ tinklo parduotuvėse visoje Lietuvoje. Tačiau naujasis produktas sulaukė ir didelio susidomėjimo užsienyje – netrukus pirmosios ledų partijos keliaus į Jungtinę Karalystę, Airiją bei Čikagą, kur gyvena „Žalgirį“ palaikančios bendruomenės.
Pirmosiomis ledų atsiradimo prekyboje savaitėmis gardus lietuviškas produktas susilaukė dėmesio ir iš užsienio lietuvių. Čikagos, Jungtinės karalystės bei Airijos miestuose gyvenančios emigravusių lietuvių bendruomenės netrukus galės paragauti naujojo „Žalgirio“ klubo deserto. „Žalgiris“ vienija klubo sirgalius visame pasaulyje jau beveik 75 metus – tiek, kiek gyvuoja ir pati komanda.
„Matome tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkų susidomėjimą „Žalgirio“ prekės ženklu ir kokybiškais produktais, kuriuos kartu su partneriais ilgai ir kruopščiai ruošiame. Naujieji „Žalgirio“ ledai – tai ne išimtis, kuri jau skinasi kelią ir į užsienio rinkas. Vasarą šie ledai – tai būtiniausias sirgaliaus atributas, kuris padeda nepamiršti savo mylimos komandos ir ne sezono metu. Pristatydami šį unikalų desertą turime galimybę pabūti šalia savo gerbėjų tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje“, – kalbėjo klubo vadovas Paulius Motiejūnas.
Naujuosius ledus sukūrė „Dadu“ prekės ženklą atstovaujanti „Vikeda“, turinti 22 metų patirtį šaldytų desertų kategorijoje: įmonė jau antrus metus gamina Vokietijos Dortmundo futbolo klubo „Borussia“ geltonai-juodus ledus, kur šie sulaukė didžiulio pasisekimo.
„Ieškodami sprendimo, geriausiai tinkančio „Žalgirio“ ledų idėjai perteikti, sukūrėme neįprastą ir dėmesį patraukiantį produktą – žalios spalvos traškaus vaflinio ragelio ir baltos spalvos grietininių ledų derinį. Ypatingų žalios ir baltos spalvų ledai yra gaminami iš aukščiausios kokybės lietuviško nenugriebto natūralaus pieno, kurio šiame produkte yra net virš 40 procentų. Ledai taip pat yra pagardinti kivių ir kriaušių įdaru. Šis desertas – tai tarsi „Žalgirio“ komandos vasaros talismanas, kuriuo galės mėgautis kiekvienas – tiek ilgamečiai, tiek ir jauniausieji klubo fanai“, – teigė įmonės „Vikeda“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis.
Ledų gamintojai tikisi, kad naujasis produktas padės praplėsti ledų vartojimo laikotarpį ir pasibaigus šiltajam sezonui. Optimistiškai nusiteikę ir prekybos tinklo „Maxima“ atstovai, kurie pirmieji pradeda prekiauti naujaisiais „Žalgirio“ ledais.
„Stebėdami tendenciją, jog klientai vis dažniau ieško išskirtinių skonių ir net spalvų ledų, vertiname galimybę jiems pristatyti naują lietuvių gamintojų produktą – vardinius, legendinę krepšinio komandą „Žalgiris“ pristatančius ledus. Jie pasižymi originaliu skoniu, o pakuotė – visiems „Žalgirio“ sirgaliams gerai atpažįstamu žalios ir baltos spalvų deriniu. Kartu tai ir proga mums išreikšti palaikymą tiek naujoms lietuvių gamintojų iniciatyvoms, tiek ir šalies vardą garsinančiai krepšinio komandai“, – teigia Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.