Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Video
  • Renginiai
  • Grupės
  • Apklausos
  • Horoskopai
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Kriminalai
    • Sportas
    • Video
  • Sportas
  • Horoskopai
  • Renginiai
  • Apklausos
  • Grupės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Regionų atgimimo amžius? Besiplečiantys verslai diktuoja kitokias viešinimosi taisykles

  • 2023-03-20
  • Adolfas Meškauskas
  • Įmonės, Žiniasklaida
Giedre Brazlauskaite.
Dalinkitės

Laikai, kai gyvenimas virte virė tik sostinėje ir keliuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose –
praeitis. Įvairiomis rėmimo programomis sparčiai mažinamas regionų atotrūkis nuo
sostinės. Tai pastebima ir augančiu verslo įmonių skaičiumi beveik visuose šalies
miesteliuose. Besikeičianti situacija lemia pokyčius ieškant tikslinės auditorijos, klientų.
Tad, kaip regioniniam verslui geriausia apie save pranešti vietiniams gyventojams ir kodėl
tam netinkami įprasti media kanalai?
Regionų plėtrai – didelis dėmesys
Kad verslas klesti ne tik Vilniuje, rodo ir Statistikos departamento surinkta informacija.
Apėmus laikotarpį nuo 2017 metų iki 2021 metų matomas veikiančių verslo įmonių
augimas pagal įmonių dydžio grupes visuose regionuose. Surinkti duomenys rodo, kad
Vidurio ir vakarų Lietuvos regione šiuo laikotarpiu veikiančių įmonių skaičius išaugo 12
procentų. Didžiausią verslo įmonių skaičiaus augimą pademonstravo Kauno apskritis, kur
per 6 metų laikotarpį užfiksuota beveik 3000 daugiau įmonių.
Tiesa, regionų atotrūkis ekonomine prasme vis dar išlieka ryškus, tačiau dedamos visos
pastangos, kad verslų augimas regione nesustotų. Štai Inovacijų agentūra planuoja per
ateinančius ketverius metus skirti iki 418 milijonų eurų Europos Sąjungos investicijų.
Tikimasi, kad ši suma bus skirta Vidurio ir vakarų Lietuvos miestams. Didžioji dalis šių
investicijų, planuojama, bus nukreipta inovatyvios, aplinkai draugiškos produkcijos kūrimui,
aukštos pridėtinės vertės kūrimui. Visa tai sukelia vilties, kad regionų plėtra augs, čia
kursis išmanūs ir šiuolaikiški verslai, didės bendruomenės.
Kaip pasiekti regione gyvenančius vartotojus?
Augant verslui regionuose, didėja ir poreikis pasiekti mažesnių miestų ir miestelių
vartotojus, kurie aktualūs daugumai prekinių ženklų, įvairioms gamybinėms bendrovėms,
siekiant pritraukti potencialių darbuotojų bei verslui, veikiančiam vietinėje rinkoje, internete.
Dažnas verslas visgi negali skirti didelių lėšų marketingo kampanijoms didžiausiuose
media kanaluose, todėl skaitmeninama regioninė žiniasklaida daugumai gali būti dar
neatrastas lobis.
„Regionuose sutinkama Lietuvos kritinė masė, sąmoningai pasirinkusi išskirtines gyvenimo
sąlygas, ramesnį nuo grūsties, bet kartu aktyvų socialinį gyvenimą. Tai didelę pirkimo galią
turinti bendruomenė, kurią verslui norint pasiekti, būtina apgalvoti regioninės žiniasklaidos
galimybes ir būdus, kaip pateikti informaciją lojaliai, vietinei auditorijai. Jeigu anksčiau
verslui pakakdavo reklamuotis Lietuvos mastu, šiandien tai jau veikia tikrai ne visiems“, –
sako Etaplius.lt direktorė Giedrė Brazlauskaitė.
Nors esama įvairių nuomonių apie regioninės žiniasklaidos ateitį, vienintelė Lietuvoje
daugiau nei 100-ą įvairių redakcijų vienijanti Etaplius.lt platforma siekia parodyti, kad
regioninė žiniasklaida – vienas efektyviausių pasirinkimų šiandienos verslui, norinčiam
edukuoti, sudominti, išlaikyti savo potencialų klientą ir jam priimtinu būdu pateikti
informaciją. Regioninės žiniasklaidos atstovė Giedrė Brazlauskaitė pastebi, kad vartotojas
didmiestyje ir regione gerokai skiriasi, todėl tai, kas tinka vienam, gali visiškai nepatraukti
kito dėmesio.

„Kiekvienai tikslinei auditorijai pasiekti būdingas vis kitas kanalas, komunikacinis tonas,
vizualinis sprendimas, todėl, vienydami regioninę žiniasklaidą ir išmanydami šio media
kanalo išskirtinumus, galime pasiūlyti efektyviausią sprendimą verslui. Tinkamai
sukonstruota komunikacija gali lemti gerokai didesnę grąžą verslui nei reklama
didžiausiuose naujienų portaluose“ , – pabrėžia G. Brazlauskaitė.
Remiantis statistikos duomenimis, didėjant verslo plėtrai regionuose, ir toliau augs naujų
įmonių, gamyklų, darbo vietų pasiūla, todėl siekiant ne tik matomumo, bet ir gero
darbdavio įvaizdžio bei potencialių darbuotojų ar klientų, verslams vertėtų atkreipti dėmesį
į regioninės žiniasklaidos potencialą ir viešinimosi galimybes.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

Š. Jasikevičiui – apdovanojimas iš Ispanijos krepšinio trenerių asociacijos

2023-05-30

Dvi pergales pasaulio čempionato starte nuskynusi Lietuvos vyrų 3×3 krepšinio rinktinė įsitaisė grupės viršūnėje

2023-05-30

Visvaldas Matijošaitis apie tarybos narių išmokas: „Kiek dar leisimės bauginami?“

2023-05-30

Patvirtinta Lietuvos bokso rinktinės sudėtis Europos žaidynėms Krokuvoje

2023-05-30

Širvintose Ž. Pinskuvienė bando riboti žodžio laisvę?

2023-05-30

Įspūdingas Lietuvos regbininkų pasirodymas Ispanijoje – nugalėti ir Europos čempionai

2023-05-30

Teismui perduota byla dėl vaistų receptų klastojimo ir disponavimo psichotropinėmis medžiagomis

2023-05-30

Dviratininkė Olivija Baleišytė treko varžybose Vokietijoje – ketvirta

2023-05-30

Baldų gamykla „Freda“ pristatė plėtros planus

2023-05-30

Milda iš Užliedžių – 400-asis metų kūdikis

2023-05-30

Lietuvos futbolo “Optibet A lygos” turo apžvalga: lyderis klupo, konkurentai priartėjo

2023-05-30

Ko Lietuvos vaikus gali išmokyti unguriai?

2023-05-30

Sezono rekordą pagerinęs N. Mirotičius vedė „Barcą“ į pergalę ACB lygos ketvirtfinalyje

2023-05-29

„Giro 2023“: dviratininkas Ignatas Konovalovas įveikė sunkumus ir su komanda džiūgavo Romoje

2023-05-29

Kodėl Ukraina mažai benaudoja dronų “Bayraktar”?

2023-05-29

Praėjusią savaitę Kauno apskrityje – beveik pusšimtis neblaivių vairuotojų

2023-05-29

Ieva Dumbauskaitė su šveicare „Queen and King of the Court“ paplūdimio tinklinio turnyre įveikė vieną etapą

2023-05-29

Žaliojo vandenilio gamybos pajėgumų plėtrai – 50 mln. eurų

2023-05-29

Kauno parkuose ir vėl skambės muzika

2023-05-29

LMFČ 2023: I-ojo etapo apžvalga – šaltas dušas čempionams ir rimtas naujokų pareiškimas

2023-05-29

Reagavimo į orlaivių skrydžius prie Baltijos valstybių sienų duomenys: gegužės 22-28 d.

2023-05-29

Kauno „Žalgiris“ anksčiau laiko grąžino 2021 m. paimtą paskolą

2023-05-29

Europos prokuratūra ir FNTT atlieka tyrimą dėl siekio sukčiavimo būdu įgyti per 750 tūkst. eurų ES paramos lėšų

2023-05-29

Lietuvos plaukimo federacija tapo Asociacija „LTU Aquatics“

2023-05-29

Nidoje paaiškėjo Lietuvos buriavimo taurės varžybų nugalėtojai

2023-05-29

Kaune lankysis Europos Logopedų asociacijos prezidentė Norma Camileri

2023-05-29

Artėjančio sezono “Žalgirio” komanda pildosi – pratęsta sutartis ir su K.Hayesu

2023-05-29

Skubi pagalba ir saugumas – kodėl tai svarbu?

2023-05-29

K. Miuller pasirašė sutartį su stipriausios moterų ledo ritulio lygos komanda

2023-05-29

Atmintinė nėštumą planuojančioms ir jau besilaukiančioms – ką svarbu žinoti?

2023-05-29




Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.


Pasidalinti žinia

Rekvizitai

UAB “Informacinis centras”
Įmonės kodas: 305930633
PVM mokėtojo kodas: LT100014557711
Banko sąskaita: LT897044090102522014

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Copyright © 2023 Kauniečiams kasdienės naujienos

wpDiscuz