Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ praėjusių metų rezultatams įtakos turėjo užtikrintas privačių ir verslo klientų skaičiaus augimas. Bendrovė yra veikiama globalių iššūkių – energijos kainų kilimo bei infliacijos, tačiau metų eigoje efektyvino procesus.
„Globalūs iššūkiai atsispindi žmonių nuotaikose, visų mūsų kasdienybėje ir versle. Praėjusiais metais Rusijos pradėtas karas paveikė kiekvieną asmeniškai ir turėjo įtakos kainų augimui energetikos sektoriuje bei įsibėgėjusiai infliacijai. Žiūrint ilguoju periodu, esu tikras, kad mes įveiksime visus išbandymus – dirbdami kartu, ieškodami geriausių būdų padėti ir prisidėti prie teigiamo pokyčio“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pernai „Tele2“ aktyviai rėmė Ukrainą: operatorius skyrė įrangos ir paslaugų Ukrainos žmonėms padedančioms organizacijoms, prisidėjo prie sklandaus pagalbos linijos veikimo bei kvietė aukoti nebenaudojamus įrenginius. „Tele2“ kompensavo skambučius, siūlė specialius tarifus ir išdalino daugiau nei 39 tūkst. „Pildyk“ SIM kortelių.
Anot P. Masiulio, pats geriausias visos komandos darbo įvertinimas yra klientų pasitikėjimas įmone, kurį rodo nesustojantis operatoriaus paslaugas naudojančių žmonių skaičiaus augimas. Pernai „Tele2“ klientų skaičius perkopė simbolinę ribą ir pasiekė 2 mln. – operatoriaus paslaugomis naudojosi 3,3 proc. daugiau klientų nei metais prieš tai.
Stabiliai augo ir verslo klientų dalis – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2021-aisiais, verslo klientų skaičius padidėjo 9,3 proc. ir pasiekė 300,1 tūkst. Spartų verslo klientų skaičiaus augimą lėmė tai, kad bendrovė savo klientams siūlo verslui aktualių paslaugų ir sprendimų spektrą, kurį nuolat plečia.
Žmonių darbui bei laisvalaikiui vis labiau žengiant į virtualią erdvę, auga ir mobiliųjų duomenų suvartojimo kiekis. Per visus 2022 m. „Tele2“ tinkle buvo išnaršyta 403,1 tūkst. TB duomenų, o tai yra 23,9 proc. daugiau 2021-aisiais.
Augimui įtakos turėjo ir internetą darbui ar namams siūlanti „Laisvo interneto“ paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente pasiekė 244 tūkst. – 8,4 proc. daugiau nei buvo tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Iš viso klientai operatoriaus tinkle per praėjusius metus telefonu kalbėjo 4,6 mlrd. minučių – 6,2 proc. mažiau nei 2021-aisiais.
Augantis užsienyje išnaršytų duomenų kiekis rodo, kad visuomenė jau grįžta į jai įprastą rutiną – vėl keliauja laisvalaikio ar darbo reikalais. Užsienyje buvo išnaršyta 5,7 mln. GB duomenų, o tai – 86 proc. daugiau nei pandemijos metu.
2022-aisiais bendrovės pajamos siekė 327,6 mln. eurų ir buvo 9,8 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 37,5 proc. Tai sudarė 122,9 mln. eurų – 12,1 proc. daugiau nei 2021 m. tuo pačiu metu.
2022 m. augo ne tik „Tele2“ pajamos, bet investicijos – jos siekė 27,8 mln. eurų, o tai yra 61,1 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Praėjusiais metais įmonė daugiausiai investavo į tinklo plėtrą, 5G diegimą ir ryšio paslaugų kokybės gerinimą.
Įmonės sumokėti mokesčiai siekė 63,3 mln. Eur. ir buvo 16,8 proc. didesni nei 2021-aisiais.
Padidėjo ne tik operatoriaus klientų gretos, bet ir komanda – „Tele2“ darbuotojų skaičius, lyginant su praėjusiais metais, augo nuo 720 iki 772.
Per praėjusius metus operatorius įrengė 52 naujas stotis, iš viso šiuo metu veikia 1478 operatoriaus LTE stotys.