Praėjusį šeštadienį įvyko jau ketvirtus metus iš eilės organizuojamas teniso turnyras „Ūsuotas lapkritis”, skirtas vyrų sveikatos mėnesiui paminėti ir atkreipti dėmesį į prostatos vėžio prevenciją. Renginį tradiciškai surengė sporto bendruomenė iMATCH, subūrusi sporto entuziastus ne tik žaidimui, bet ir kilniam tikslui – skatinti vyrų sąmoningumą bei priminti, kad laiku atliekami profilaktiniai tyrimai gali išgelbėti gyvybes.
Šių metų turnyro generalinis rėmėjas – „Viva Fertilis”, prekės ženklas, atstovaujamas įmonės „Agroconsult LT”, kuris skyrė paramą renginiui ir jo socialinei misijai.
„Prisidėjimas prie vyrų sveikatos iniciatyvos „Ūsuotas lapkritis” mums nėra tik parama sporto renginiui – tai būdas atkreipti dėmesį į sveikatos prevencijos ir sąmoningumo svarbą. Tokie renginiai suburia žmones bendram tikslui – rūpintis savimi ir vieni kitais. Sveikata – tai vertybė, kuri stiprina ne tik žmogų, bet ir visą bendruomenę.”– Erikas Butnoris, UAB „Agroconsult LT” direktorius.
Į šiuos žodžius sureagavo ir Renata Žalenienė, VšĮ „Tenisas Kitaip” direktorė ir „iMATCH” ženklo įkūrėja: „Eriko mintys puikiai atspindi šio turnyro esmę – mes siekiame, kad sportas būtų ne tik apie rezultatą, bet ir apie rūpestį savimi bei kitais. „Ūsuotas lapkritis” yra pavyzdys, kaip bendruomenė, partneriai ir rėmėjai gali susivienyti dėl svarbios socialinės žinutės. Kiekvienais metais jaučiame vis didesnį palaikymą, o tai įrodo, kad šios temos žmonėms iš tiesų rūpi.”Renginys tapo daugiau nei sporto turnyru – tai jau tradicija, kasmet suburianti teniso bendruomenę į įkvepiančią dieną, kupiną azarto, bendrystės ir prasmingų pokalbių apie vyrų sveikatą.
Organizatoriai dėkoja visiems, kurie prisidėjo prie renginio įgyvendinimo ir palaikė šią kilnią iniciatyvą. Prie „Ūsuoto lapkričio” prisidėjo ir daugybė partnerių bei rėmėjų:
„Aras”, „Swissovit”, „H2Auto”, „Mėmelio Fermentuotas”, „Akvilė”, „Vytautas”, „One Touch”, „Vitalibro”, „Oshee”, „Livol”, „Tribumen”, „Meliva” ir „Carlsberg”.Bendras rėmėjų ir partnerių indėlis padėjo sukurti šventę, kurioje sportas tapo bendrystės, sveikatos ir sąmoningumo simboliu. „Ūsuotas lapkritis” – kai tenisas tampa daugiau nei žaidimas. Tai kvietimas pasirūpinti svarbiausiu turtu – savo sveikata.
Organizatoriai dėkoja visiems, kurie prisidėjo prie renginio įgyvendinimo ir palaikė šią kilnią iniciatyvą. Prie „Ūsuoto lapkričio” prisidėjo ir daugybė partnerių bei rėmėjų:
„Aras”, „Swissovit”, „H2Auto”, „Mėmelio Fermentuotas”, „Akvilė”, „Vytautas”, „One Touch”, „Vitalibro”, „Oshee”, „Livol”, „Tribumen”, „Meliva” ir „Carlsberg”.Bendras rėmėjų ir partnerių indėlis padėjo sukurti šventę, kurioje sportas tapo bendrystės, sveikatos ir sąmoningumo simboliu. „Ūsuotas lapkritis” – kai tenisas tampa daugiau nei žaidimas. Tai kvietimas pasirūpinti svarbiausiu turtu – savo sveikata.


































