Šiandien Global Blue įmonių grupė džiaugiasi, su nekantrumu galėdama pristatyti atnaujintą ir sustiprintą kompanijos tapatybę, žyminčią reikšmingą etapą jos kelyje.
Naujas Global Blue kompanijos veidas, pagrįstas novatoriška Tax Free Shopping paslaugos versija, kruopščiai derinama su moderniu požiūriu į įvairias technologijas ir paslaugas, papildančias ir praturtinančias kiekvieno užsienio pirkėjo apsipirkimo patirtį.
Ateities apsipirkimas, pasitelkiant sukauptos patirties galią
Daugiau nei prieš 40 metų, kompanija Global Blue sukūrė apsipirkimo be mokesčių koncepciją, taip pakeisdama mažmeninės prekybos aplinką ir suteikdama daugiau galimybių tarptautiniams pirkėjams visame pasaulyje. Nuo tada įmonės veikla išsiplėtė ir šiandien apima jau tris rinkai siūlomų sprendimų šeimas: apsipirkimą be mokesčių (Tax Free Shopping), atsiskaitymų (Payments) ir sprendimus po pardavimo (Post-Purchase).
Šiose industrijos srityse Global Blue nuosekliai naudoja integruotą programinę įrangą bei duomenis, kad kiekviename kliento apsipirkimo kelionės žingsnyje pardavimas suteiktų didesnę vertę ir malonesnę pirkėjo patirtį. Vedamos šio įsipareigojimo, visos Global Blue komandos kuria patrauklias patirtis, kurios padeda sustiprinti ryšius tarp klientų ir prekių ženklų, o kartu supaprastina prekybos procesus, kad kiekviena tarpautinio pirkėjo kelionė būtų sklandi ir maloni. Sutelkdama pastangas ties sėkminga pirkėjo patirtimi, Global Blue leidžia savo partneriams išnaudoti teikiamas verslo galimybes, padidinti pirkėjų lojalumą, auginti pardavimus bei optimizuoti operacijas ir išlaidas.
“Būdami Global Blue, tvirtai tikime, kad apsipirkimo kelionės gerinimas padidina verslo našumą. Kitas požiūrio kampas į turimą patirtį ir sutelktas dėmesys veiksmui nėra vien tik šūkis, tai yra esminis principas, įaugęs į visą mūsų kompanijos gyvenimą. Šiandien pradedamas prekės ženklo ir pozicijos keitimas yra labai svarbus žingsnis, nes tai mums suteikia galimybę geriau perteikti šį principą“ (Jacques Stern, Global Blue prezidentas ir CEO).
Global Blue apsvarstė visus būdus kaip vėl save pristatyti plačiajam pasauliui, siekdama išskirtinio ženklo, įkūnijančio kompanijos vertybes ir viziją. “Mėgaukitės kelione“ („Enjoy the Journey“) – yra naujoji įsipareigojimo gerinti apsipirkimo patirtį mantra.
Lydint pirkėjus ir partnerius
Šis prekės ženklo keitimas ir toliau nenutrūkstamai veda Global Blue partnerius ir pirkėjus į kitą patirties lygį, išsaugant dabartinių paslaugų kokybę, tiek pereinamuoju laikotarpiu, tiek ateityje. Atliekant visus atnaujinimo darbus, pagrindinis Global Blue dėmesys sutelkiamas ties sklandžia pirkėjo patirtimi jo kelionės užsienyje metu, per visus pardavimo proceso etapus. Pradedant Global Blue mobiliąja aplikacija ir baigiant gyvu klientų aptarnavimu – kiekviena skaitmeninė sąveika išliks sklandi.
APIE GLOBAL BLUE
Global Blue yra verslo partneris B2B2C apsipirkimo kelionėje, teikiantis technologijas ir paslaugas, gerinančias pirkėjų patirtis bei verslo našumą. Daugiau nei 40 metų įmonės veiklos patirtis, šiandien jungia tūkstančius prekybininkų, mokėjimo tarpininkų bei viešbučių su beveik 80 milijonų vartotojų 53 šalyse, 3 industrijos šakose: apsipirkimo be mokesčių (Tax Free Shopping), mokėjimų (Payments) ir sprendimų po pardavimo (Post-Purchase). Kompanijos Global Blue akcijos kotiruojamos Niujorko vertybinių popierių biržoje.
Daugiau informacijos rasite čia: www.globalblue.com