„Kada išnyks tie kamšalai“, – pasvarsto ne vienas vairuotojas, patekęs į ilgą pravažiuoti laukiančiųjų eilę, susidarančia ties netoli Raudondvariu esančiu Kazio Veverskio tiltu.
Nesidžiaugia šviesoforu
Antradienį (birželio 25 d.) buvo pasiektas nemalonus rekordas: apie 12 valandą, kai saulė svilina ypač negailestingai, susiformavo kelių kilometrų eilė, nuo tilto nuvinguriavusi beveik per visą Raudondvario gyvenvietę.
Suprantama, kad nekantriausi vairuotojai buvo nepatenkinti ir piktokai bambėjo.
„Situacija daug geresnė, kai prie remontuojamo kelio ruožo eismą reguliuoja patys darbininkai. Tie vyrai protingai atsižvelgia į automobilių srautų intensyvumą ir neleidžia susidaryti tokiems didžiuliams kamščiams. Kai pradeda reguliuoti šviesoforas, eismas sutrinka: vienoje tilto pusėje būna tik kelių šimtų metrų eilė, o kitoje – kelių kilometrų“, – neslėpė apmaudo kamštyje atsidūręs Netonių gyventojas Egidijus.
Reguliuoja pakaitomis
Kelio atkarpos ties Kazo Veverskio tiltu rekonstrukciją atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ specialistai portalą „kauniečiams.lt“ informavo, kad eismo apribojimai ties minėta kelio atkarpa bus taikomi dar ilgokai.
„Numatytiems darbams įgyvendinti eismo ribojimai numatomi iki liepos pabaigos. Rekonstrukcijos metu kelio Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 8,50–9,32 km ruože kelias susiaurintas iki vienos eismo juostos“, – rašoma redakcijai atsiųstame paaiškinime.
Pasak AB „Kauno tiltai“ specialistų, norint užtikrinti transporto judėjimą abiem kryptimis, eismas intensyviu dienos metu reguliuojamas AB „Kauno tiltai“ darbuotojų, o nuo 18 val. iki 7 val. ryto – šviesoforais (antradienį apie 11.30 val. eismą reguliavo ne darbuotojai, bet šviesoforas – redakcijos „kauniečiams.lt“ pastaba).
„Atsiprašome už laikinus nepatogumus ir tikimės kauniečių ir miesto svečių geranoriško supratingumo“, – portalui atsiųstame paaiškinime vylėsi AB „Kauno tiltai“ Kelių remonto aikštelės Nr. 1 vadovas Alvydas Kudirka.
Dėmesys neįgaliesiems
A.Kudirka informavo, jog Kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 8,50–9,32 km ruožo rekonstravimas svarbus siekiant užtikrinti saugias eismo sąlygas dviratininkams ir pėstiesiems.
„Po rekonstrukcijos šioje atkarpoje dešinėje kelio pusėje bus įrengtas 2.5 metrų pločio pėsčiųjų ir dviračių takas, atnaujinta kelio danga. Vadovaujantis Kauno r. bendrojo plano rekreacijos ir turizmo brėžiniu, esamas krašto kelias Nr. 141 priskirtas autoturizmo trasai, todėl nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, be abejonės, sumažins eismo įvykių skaičių, pagerės visų eismo dalyvių saugumas“, – atkreipė dėmesį A.Kudirka.
Be to, dviračių ir pėsčiųjų takas bus pritaikytas ir žmonėms su regos sutrikimais: šaligatviai, autobusų sustojimo peronai, perėjos pažymėti įspėjamaisiais reljefiniais paviršiais. Viso projekto vertė – 777.781,21 Eur (be PVM)“.