PASKIRTI PROJEKTŲ VADOVAI, KURIE UŽTIKRINS BENDRADARBIAVIMO STIPRĖJIMĄ IR NAUJŲ SINERGIJŲ GALIMYBES PAGAL PLANĄ „ALJANSAS 2022“
Svarbiausi naujos iniciatyvos punktai:
- Išplečiama sąveika pirkimo, inžinerijos ir gamybos bei tiekimo grandinės srityse
- Dvi naujos sąveikos sritys – tai kokybės ir visiško klientų pasitenkinimo bei garantinio aptarnavimo sritys
- Aljanso struktūra stiprinama diegiant verslo plėtros funkcijas
„Renault-Nissan-Mitsubishi“ kovo 1 d. paskelbė apie kelių savo projektų pradžią, projektai skirti paspartinti sąveiką pagrindinėse didžiausio pasaulyje automobilių aljanso veiklos srityse, tokiose kaip inžinerinė veikla, gamyba, pirkimas, kokybės ir visiško klientų pasitenkinimo (angl. trump. TCS) užtikrinimas, garantinis aptarnavimas, verslo plėtra.
Ši iniciatyva kilo praėjus keturiems metams po to, kai aljanso steigėjai – „Renault“ ir „Nissan“ – suvienijo savo jėgas tokiose srityse kaip inžinerinė veikla, gamyba ir tiekimo grandinės valdymas (angl. trump. SCM). Ji atitinka 2017 m. rugsėjo mėnesį paskelbtą vidutinio laikotarpio planą „Aljansas 2022“, kurio tikslas iki plano pabaigos padidinti metinę sinergiją daugiau kaip 10 milijardų eurų, nuo 2016 metais pasiektų 5 milijardų eurų. Be to, aljanso bendrovės-narės prognozuoja plano pabaigoje parduoti 14 milijonų automobilių, tuo tarpu 2017 metais buvo parduota 10,6 mln. automobilių.
Aljanso valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Karlosas Ghosn sakė: „Mes spartiname sąveiką, kad palaikytume savo bendroves-nares didinant sinergiją. Aljansas ypač kontroliuos savo narių veiklą ir augimą, tuo pačiu išlaikydamas jų autonomiją ir atskiras „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ strategijas.
Aljanso projektų vadovai buvo paskirti tam, kad nustatytų naujas sinergijos galimybes ir stiprintų sąveiką. Jie daugiausia dėmesio skirs pajamų ir bendrų išlaidų optimizavimui, bendrumo sričių plėtrai: technologijų ir išteklių dalijimuisi bei sprendimų priėmimo procesų supaprastinimui, kad spartėtų bendras augimas.
Tikimasi, kad šie projektai padės sukurti naują organizacinę struktūrą, kuri bus derinama konsultacijose su atitinkamais darbuotojų atstovais, tada peržiūrėta ir galutinai užbaigta. Išsamios rekomendacijos bus pateiktos „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ atstovams bei skyriams, priimantiems sprendimus. Planuojama, kad sąveikos planas bus pradėtas įgyvendinti 2018 m. balandžio 1 d.
Tikimasi, kad, užbaigus projektus, „Mitsubishi Motors“ 2018 m. balandžio mėnesį prisijungs prie aljanso Pirkimo, Verslo plėtros, Kokybės ir TCS padalinių. „Mitsubishi“ palaipsniui iki 2019 m. pradžios pradės visapusiškai bendradarbiauti inžinerijos, gamybos ir SCM bei garantinio aptarnavimo srityse.
Projekto vadovai buvo paskirti stebėti ir koordinuoti šių sričių projekto iniciatyvas:
- Inžinerinė veikla: Tsuyoshi Yamaguchi, aljanso vykdomasis viceprezidentas, stebės plečiamą sąveiką aljanso inžinerijos srityje. Per keturis metus buvo sukurtos bendros technologijos, bendros platformos ir varikliai. Aljansas sieks platesnio bendradarbiavimo, įskaitant visą inžinerinę veiklą, ypač visų produktų kūrimą, įgyvendinus bendrą vadovavimą, kad būtų užtikrintas veiksmingas atitinkamų bendrovių vidutinio laikotarpio planų įgyvendinimas. Kiti vadovaujantys aljanso darbuotojai bus atsakingi už produktų kūrimą jų bendrovėse-narėse, atitinkamame jų segmente.
- Gamyba ir tiekimo grandinė: John Martin, aljanso vykdomasis viceprezidentas, vadovaus aljanso Gamybos ir tiekimo grandinės valdymo (SCM) sąveikos projektui. Jis bus atsakingas už sinergijos didinimą, gerinant tiekimą ir didinant efektyvumą, visapusiškai panaudojant aljanso turtą ir optimizuojant bendrovių-narių kapitalo išlaidų valdymą bei gamybos apimtis.
- Pirkimo sritis: Véronique Sarlat Depotte, aljanso vykdomoji viceprezidentė, vadovaus Pirkimo srities sąveikos projektui, daugiausia susijusiam su „Mitsubishi Motors“ integravimu. Remiantis 17 metų istorija, projektas turėtų paskatinti pirkimo sinergiją, mokslinius tyrimus ir plėtrą, gamybą bei kitas sritis, taip pat turėtų padėti aljanso bendrovėms-narėms ir jų tiekėjams visame pasaulyje pasiekti didesnį masto ekonomijos efektą.
- Kokybės ir TCS užtikrinimas: Christian Vandenhende, aljanso vykdomasis viceprezidentas, bus Kokybės ir TCS užtikrinimo sąveikos projekto vadovas. Naujasis aljanso Kokybės ir TCS užtikrinimo projektas kurs bendrą kokybės strategiją, rekomenduojančią priemones, skirtas suvienodinti aljanso inžinierių sukurtų projektų kokybės užtikrinimo procesus.
- Garantinis aptarnavimas: Kento O’Hara, aljanso vyresnysis viceprezidentas, vadovaus aljanso Garantinio aptarnavimo sąveikos projektui. Pagal „Aljansas 2022“ aljanso bendrovės-narės siekia sustiprinti sinergiją ir bendradarbiavimą garantinio aptarnavimo srityje, tai susiję su detalėmis ir dalimis, inžineriniais įrenginiais, pirkimu ir kitomis atitinkamomis paslaugomis. Tikimasi, kad sąveikos sritys apims bendrų duomenų valdymo sistemų pritaikymą, klientų ryšių valdymo geriausią praktiką, taip pat detalių logistikos, atsargų tvarkymo ir pirkimo sričių masto ekonomijos efekto didinimą.
- Verslo plėtra: Hadi Zablit, aljanso vyresnysis viceprezidentas, daugiausia dėmesio skirs ateities veiklai ir pažangių naujovių kūrimui, įskaitant „Common Module Family“ A segmento platformos kūrimą, bendradarbiavimą su originalios įrangos gamintojais, aljanso susijusio mobilumo paslaugas, naujų technologijų ir produktų planavimo sinchronizavimą bei aljanso įmonių kūrimą. Be to, bus siekiama sąveikos kitose veiklos srityse, tokiose kaip informacijos valdymas ir skaitmeninimas, taip pat dirbant su klientais.
Didinama sąveika šiose srityse prisidės prie „Aljansas 2022“ tikslų įgyvendinimo. Įgyvendindamos šį šešių metų planą, aljanso bendrovės-narės padidins bendros transporto priemonių architektūros panaudojimą, numatoma, kad keturiose bendrose platformose bus pagaminti devyni milijonai transporto priemonių – 2016 metais dvejose platformose buvo pagaminta du milijonai transporto priemonių. Pagal planą numatoma išplėsti bendrų variklių panaudojimą nuo vieno trečdalio 2016 m. iki trijų ketvirtadalių bendros apimties plano pabaigoje.
Kartu su tęstiniu tokių sričių – kaip gamyba, kokybės užtikrinimas ir inžinerinė veikla – bendrinimu plane „Aljansas 2022“ taip pat numatyta didesnė naujų technologijų ir judrumo paslaugų sąveika. Iki 2022 m. bus pradėta eksploatuoti 12 naujų vien tik elektra varomų automobilių modelių, kurie naudosis naujomis bendromis elektromobilių platformomis ir įvairių segmentų komponentais. Įgyvendinant šį planą, bus pristatyta 40 skirtingų autonomijos lygių transporto priemonių – iki visiškai autonominių įrenginių, leidžiančių aljansui pasiūlyti naujas mobilumo paslaugas, įskaitant keliones automobiliais-robotais.
Ghosn apibendrino: „Esu įsitikinęs, kad šie projektai, skirti sustiprinti ir paspartinti sąveiką mūsų pagrindinėse veiklos srityse, nenutrūkstamai didins mūsų bendrovių-narių augimą ir pelningumą. Įgyvendindami „Alliance 2022“, augsime kartu su trimis arba dar daugiau mūsų bendrovių, veikdami kaip viena.“
- APIE „RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI“:
„Renault“ įmonių grupė, „Nissan Motor“ ir „Mitsubishi Motors“ sudaro didžiausią pasaulyje automobilių aljansą. Tai yra ilgiausia ir produktyviausia tarpkultūrinė automobilių pramonės partnerystė. 2017 metais partneriai bendrai pardavė daugiau kaip 10,6 mln. transporto priemonių beveik 200 šalių. Bendrovės-narės didžiausią dėmesį skiria bendradarbiavimui ir maksimaliai sąveikai, kad padidintų savo konkurencingumą. Jos taip pat strategiškai bendradarbiauja su kitomis automobilių gamintojų grupėmis, tokiomis kaip Vokietijos „Daimler“ ir Kinijos „Dongfeng“. Šis strateginis aljansas pirmauja pasaulinėje nulinės emisijos transporto priemonių rinkoje ir kuria naujausias pažangias technologijas, taip pat planuoja pasiūlyti rinkai autonominius automobilius, jungčių funkcijas ir paslaugas įvairiausioms įperkamoms transporto priemonėms.