„Renault“ pradeda gaminti naujos kartos benzininį variklį, pirmą kartą rinkai jis bus pateiktas „Scénic“ ir „Grand Scénic“ modeliuose
- „Renault“ pristato naują benzininį variklį, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant aljansui ir „Daimler“
- Vairavimas smarkiai patobulintas, o degalų sąnaudos ir CO2 emisija sumažintos
- Naujasis benzininis variklis jau montuojamas „Scénic“ ir „Grand Scénic“ automobiliuose, galimi trys galios lygiai: „Energy TCe 115“ automobiliuose su mechanine pavarų dėže, „Energy TCe 140“ ir „Energy TCe 160“ automobiliuose su mechanine pavarų dėže arba automobiliuose su efektyvia dviguba sankaba ir automatine pavarų dėže
- 2018 metais naujasis variklis bus palaipsniui įdiegtas ir kituose „Renault“ modeliuose
Bulonė-Bijankūras, Prancūzija, 2017 m. gruodžio 7 d. – „Renault“ šiandien pristatė naują tiesioginio įpurškimo turbininį benzininį variklį, sukurtą bendradarbiaujant aljansui ir „Daimler“. Variklis pirmiausia pristatytas „Scénic“ ir „Grand Scénic“ automobiliuose, nuo 2018 metų palaipsniui jis bus pradėtas naudoti ir kituose „Renault“ modeliuose. Šis naujasis variklis leis dar labiau mėgautis vairavimu, užtikrins geresnį sukimo momentą, esant mažoms apsukoms, geresnes galimybes, esant dideliam apsukų dažniui, o taip pat sumažins degalų sąnaudas ir CO2 emisiją.
„Mūsų naujasis benzininis variklis įgyvendina visą „Renault“ įmonių grupės inžinierių, aljanso ir mūsų partnerio „Daimler“ patirtį. Jis atitinka tiek aljanso, tiek ir „Daimler“ kokybės standartus, jo bandymams buvo skirta daugiau kaip 40 000 valandų. Lyginant su „Energy TCe 130“, naujasis, „Energy TCe 140“, užtikrina 35 Nm papildomą maksimalų sukimo momentą, kuris pasiekiamas platesnėje greičio juostoje – nuo 1500 iki 3500 apsisukimų per minutę“, – sakė Filipas Brunet, aljanso vice prezidentas – „Powertrain & Electric Vehicles“.
Naujasis benzininio variklio blokas kartu su mechaninėmis pavarų dėžėmis ir EDC dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, gali būti skirtingos galios – nuo 115 AG iki 160 AG. Jame panaudotos kelios aljanso sukurtos naujovės, įskaitant „Bore Spray Coating“ technologiją, „Nissan GT-R“ variklio cilindrų dengimo technologiją, kuri padidina efektyvumą, mažindama trintį ir optimizuodama šilumos perdavimą. Kitos technologijos leidžia labiau mėgautis važiavimu ir sumažina degalų sąnaudas bei išmetamo CO2 kiekį, tiesioginio degalų įpurškimo slėgis padidintas 250 barų, o specialus degimo kameros dizainas optimizuoja kuro ir oro mišinį. Be to, „dvigubos kintamos srovės paskirstymo veleno“ technologija kontroliuoja įleidimo ir išmetimo vožtuvus pagal variklio apkrovas. Viso to rezultatas – didesnis sukimo momentas, esant nedidelėms apsukoms, ir didesnis linijinis pagreitis, kai apsukos didelės, tad mūsų klientams užtikrinamas didesnis vairavimo komfortas ir geresnės vidutinės charakteristikos.
„Scénic“ ir „Grand Scénic“ automobilių su naujais varikliais užsakymų pradžia
„Scénic“ ir „Grand Scénic“ yra pirmieji „Renault“ modeliai, kuriuose naudojamas šis naujasis benzininis variklis, pagamintas „Renault“ gamykloje, Valjadolide, Ispanijoje. „Energy TCe 160“ variklio maksimalus sukimo momentas 260 Nm automobiliuose su mechanine pavarų dėže ir 270 Nm automobiliuose su EDC pavarų dėže, pasiekus maksimalią galią. Šis maksimalus sukimo momentas pasiekiamas ribose nuo 1750 iki 3700 apsisukimų per minutę. Prancūzijoje ir Europoje tokį automobilį galima užsisakyti jau dabar, o pristatymai klientams numatyti 2018 m. sausio viduryje.
Išsamesnės informacijos prašome žiūrėti techninėse specifikacijose ir kainose Prancūzijai.
Daugiau informacijos kreiptis:
Antoine Marin
Press Officer (C Segment and Design)
+33 1 76 84 40 76




























