Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Kriminalai
  • Sportas
  • Video
  • Renginiai
  • Grupės
  • Apklausos
  • Horoskopai
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Kriminalai
    • Sportas
    • Video
  • Sportas
  • Horoskopai
  • Renginiai
  • Apklausos
  • Grupės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

„Renault EZ-ULTIMO“ – savavaldis elektromobilis

  • 2018-10-02
  • Arturas Slepkovas
  • Naujienos
Dalinkitės

Bandant įsivaizduoti koks bus mobilumas ateityje, reikia atsiriboti beveik nuo visų šių dienų stereotipų. Kadangi miestai taps vis labiau perpildyti, naujojoje mobilumo eroje dominuos savavaldžiai elektromobiliai, kuriais bus dalijamasi – tokiais automobiliais, be triukšmo ir neteršdami aplinkos, saugiai važinėsime trumpus ir tolimus atstumus, o vairuotojas bus nereikalingas.

EZ-ULTIMO_2
„EZ-ULTIMO“ (nuotr. Renault)

„Renault“ automobiliai per visą savo ilgą 120-ies metų istoriją buvo neatsiejama žmonijos aplinkos dalis. Visi šie metai prabėgo kupini aistros, inovacijų, pažangos ir prancūziško dizaino. Ateitis jau čia, o „Renault“ požiūris į mobilumą išlieka tas pats – pirkėjams užtikrinti patogesnį gyvenimą. Ar tai būtų tradicinis automobilis, komercinė mašina ar savavaldė transporto priemonė, nėra jokių abejonių, kad ateities mobilumas yra elektrinis, savavaldis ir, žinoma, dalijamasis. O „Renault“ ir toliau laikysis savo pažado – prancūziškas dizainas, patogus gyvenimas.

Naujasis „Renault EZ-ULTIMO“ yra savavaldis prabangus elektromobilis, kuris užbaigia 2018 metais pristatytų koncepcinių „Renault“ automobilių trilogiją. Pirmasis debiutavo „EZ-GO“ – miesto savavaldis dalijamasis automobilis, vėliau pasirodė „EZ-PRO“ – savavaldė pristatymo nuo durų iki durų mašina. Ir, galiausiai, „EZ-ULTIMO“ – prabangus koncepcinis limuzinas, pagamintas naudojant tą pačią platformą su elektros pavara.

Aukščiausios klasės paslaugos visiems

„Renault EZ-ULTIMO“ yra prabangus dalijamasis savavaldis elektromobilis, skirtas išskirtinėms kelionėms. Jis gali būti naudojamas kaip aukščiausios klasės viešbučių ir oro linijų teikiama paslauga, klientams siūlant aukščiausio lygio pervežimus, taip pat su „EZ-ULTIMO“ galima keliauti į iškilmes ar prabangų restoraną.

Elektromobilį galima išsikviesti mobiliuoju telefonu, naudojant specialiai tam sukurtą „EZ-ULTIMO“ programą, kurioje pasirenkamas norimas maršrutas ir tikslas. Elektra varomas „EZ-ULTIMO“ turi belaidžio įkrovimo galimybę, tad gali įsikrauti pats. Elektromobilis turi savavaldžio važiavimo režimą ir visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą, kuri užtikrina itin didelį manevringumą ir saugumą tiek mieste, tiek ir užmiesčio keliuose.

EZ-ULTIMO_6
„EZ-ULTIMO“ (nuotr. Renault)

„EZ-ULTIMO“ yra 5,70 m ilgio, 1,35 m aukščio ir turi 3,88 m atstumą tarp ašių. Jo ratai uždengti oro pasipriešinimą mažinančiais aerodinaminiais aptakais, į kuriuos įkomponuoti priekiniai ir galiniai žibintai, o važiuoti savarankiškai leidžia priekyje, gale, šonuose ir ant stogo esančios vaizdo kameros ir jutikliai.

Šis automobilis yra nudažytas dvejomis spalvomis – sodria juoda su žaliu atspalviu apačioje ir šampano spalva viršuje. Kai savavaldis elektromobilis tyliai privažiuoja, jo įspūdingo 5,8 metro ilgio kėbulas, pradžioje atrodęs juodas, pradeda spindėti žalsvu atspalviu. Šampano spalvos viršutinė kėbulo dalis turi sodrų ir šiltą atspalvį, derantį su jaukiu salonu.

Retro stiliaus klasika

Salone keleivių privatumą saugo iš išorės nepermatomi stiklai, o daugiau jaukumo suteikia didelis panoraminis stoglangis. Salono apdailos medžiagoms panaudotas medis, oda su aksomu ir net marmuras. Įlipimui į automobilį šoninės durelės pavažiuoja į šoną, o viršutinė langų dalis pakyla į viršų. Kadangi čia nėra centrinio statramsčio, įsėdimas į automobilį itin patogus, kurį dar labiau palengvina į keleivių pusę pasisukančios sėdynės.

Kadangi elektromobilio platforma turi apačioje sumontuotus akumuliatorius, o atstumas tarp ašių siekia net 3,88 metro, keleiviai salone su plokščiomis grindimis jaučiasi lyg prabangiame poilsio kambaryje su retro atmosfera. Vienas keleivis patogiai įsitaiso fotelyje priešinga važiavimui kryptimi, du kiti – ant patogaus dviviečio fotelio, taip sukuriant jaukią ir natūralią svetainės aplinką. Keleivių daiktams skirta vieta yra gale, pasiekiama iš lauko.

EZ-ULTIMO_5
„EZ-ULTIMO“ (nuotr. Renault)

Retro stiliaus salono atmosfera buvo specialiai sukurta kaip duoklė 120 metų „Renault“ istorijai ir kompanijos prabangiems prieškariniams modeliams. Bet retro stilistika nereiškia, kad čia nėra naujausių technologijų – keleiviams siūlomas „Wi-Fi“ ryšys ir belaidžio įkrovimo vietos, taip pat didelis multimedijos sistemos ekranas norimoms paslaugoms, pavyzdžiui, užsisakyti vietą restorane ar kambarį viešbutyje. Kai ekranas ir belaidžio krovimo vietos nenaudojamos, jos paslepiamos po apdaila ir iškyla tik tada, kai jų vėl prisireikia.

Elektromobilio grindys išklotos blukinto amerikietiškojo riešutmedžio parketu, suteikiančiu ne tik dar daugiau jaukumo, bet ir šviesos salone. Medis naudojamas ir kitose salono apdailos vietose, taip sukuriant tradicinio paryžietiško Hausmano stiliaus apartamentų aplinką. Efektingą atmosferą papildo ir salono apdailai panaudotas ypatingas Pirėnų kalnų marmuras, kurio 30 mm storio plokštės sumontuotos ant lengvos korio struktūros konstrukcijos. Tamsaus atspalvio su šviesiomis gijomis marmuro raštas primena medieną ir, skirtingai nuo tradicinio marmuro, sukuria šiltą atmosferą.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

Ministras G. Landsbergis Rygoje: Baltijos jūros regione gimsta nauja Europos saugumo architektūra

2023-01-31

Pernai metų „Tele2“ rezultatams įtakos turėjo duomenų suvartojimas ir atsigavęs keliavimas

2023-01-31

Kol vyks geležinkelio ruožo elektrifikacijos darbai, tarpmiestiniai autobusai važiuos dažniau

2023-01-31

Sunkias traumas patyrusiems pacientams – reabilitacijos galimybės Kauno klinikose

2023-01-31

A. Dulkys: būtina didinti gydymo įstaigų bendradarbiavimą, kad pacientai nebūtų varinėjami iš kabineto į kabinetą

2023-01-31

Kaune rasti lavonai

2023-01-31
Europos Humanitarinio Universiteto profesorė Rasa Čepaitienė

Aukojimas

2023-01-31

Gražulis kreipėsi į Seimo Etikos ir procedūrų komisiją dėl neteisėto Seimo Pirmininkės V. Čmilytės-Nielsen spaudimo Seimo nariui A. Bagdonui

2023-01-31

R. Budbergytės siūlymas: valstybė žmonėms galėtų suteikti mokestinį kreditą

2023-01-31

Vaikų darželis, formuojantis asmenybes

2023-01-31

Antklodės prisitaikančios prie individualių poreikių

2023-01-31

Konstitucinis Teismas imasi teisinio reguliavimo, susijusio su leidimais nešiotis ir laikyti ginklus

2023-01-31

Penktasis „Kauno Žalgirio“ futbolo klubo naujokas – Prancūzijoje žaidęs puolėjas

2023-01-31

Prezidentas lankėsi parodoje Lietuvos ir Japonijos diplomatinių santykių šimtmečiui paminėti

2023-01-31

Nepalankios pasaulinės tendencijos pasivijo ir Lietuvos ekonomiką

2023-01-31

Savo klaidas Atėnuose pripažinęs Maksvytis – apie blogą metą žaisti prieš čempionus ir pastabą komandai (VIDEO)

2023-01-31

Tarp įdomiausių KTU saugomų knygų – ir seniausia knyga Kauno bibliotekose

2023-01-31

Lietuvos futbolo teisėjams pristatyti VAR technologijos ypatumai

2023-01-31

Galingai NBA rungtynėse žaidęs D. Sabonis dėl pražangų susitikimo pabaigą stebėjo nuo suoliuko

2023-01-31
Avarijos

Savaitgalį daliai vairuotojų nerūpėjo nei jų pačių, nei kitų saugumas

2023-01-31

Premjerė pasveikino rašytoją Saulių Tomą Kondrotą jubiliejaus proga

2023-01-31

Seimo nariai ieškos būdų supaprastinti gatvių asfaltavimą miestuose

2023-01-31

LKL pirmenybėse Utenos ir Gargždų klubų pergalės

2023-01-30

Turizmo sektoriui dar vienas Aušrinės Armonaitės ministerijos paspirtukas

2023-01-30

Lietuvos teniso rinktinės tikslas – pirmoji Daviso taurės varžybų grupė

2023-01-30

Kauno Teismui perduota byla dėl didelės vertės svetimo turto pasisavinimo

2023-01-30

Prieš Europos čempionatą – dviratininkų medaliai Lenkijoje

2023-01-30

Trys Lietuvos klubai užsitikrino vietas Baltijos rankinio lygos ketvirtfinalyje

2023-01-30

Vykdomojo komiteto posėdyje patvirtinti Lietuvos nacionalinių futbolo rinktinių treneriai

2023-01-30

Kaune paminėtas monsinjoro Pranciškaus Tamulevičiaus (1927–1947–2006) gimimo 100-metis: padėka Dievui ir švento gyvenimo liudijimai (2023 01 29)

2023-01-30




Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.


Pasidalinti žinia

Rekvizitai

UAB “Informacinis centras”
Įmonės kodas: 305930633
PVM mokėtojo kodas: LT100014557711
Banko sąskaita: LT897044090102522014

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Copyright © 2023 Kauniečiams kasdienės naujienos