- Nuo prekės ženklo pristatymo 2005 m. birželį „Dacia“ ką tik užregistravo savo milijoninį automobilį Prancūzijoje.
- Klientai entuziastingai reagavo į pozicionavimą: siūlomą geriausią rinkoje kainos ir kokybės santykį.
- Sėkmingasis „New Duster“ prisideda prie prekės ženklo sėkmės istorijos.
„Dacia“ prekės ženklas tęsia savo sėkmės istoriją – Prancūzijoje užregistruotas milijoninis šio ženklo automobilis, „Dacia“ tampa svarbiu rinkos dalyviu.
Damien Delcloque, „Dacia“ prekės ženklo Prancūzijoje direktorius, teigė: „Šis, vieno milijono „Dacia“ automobilių Prancūzijoje žymuo, pasiektas greičiau nei per 13 metų, patvirtina, kad šis prekės ženklas yra svarbus Prancūzijos automobilių rinkos žaidėjas, kuris pastaruosius 5 metus užėmė 5 vietą ir daugiausia buvo skirtas privatiems klientams. Atitinkamas prekės ženklo pozicionavimas, pateisinantis klientų lūkesčius, vis dar suteikia gerų augimo perspektyvų.“
Tikra sėkmės istorija: jau 1 milijonas „Dacia“ Prancūzijoje
Per mažiau nei trylika metų nuo prekės ženklo pradžios Prancūzijoje „Dacia“ pardavė vieną milijoną automobilių.
2017 metai – tai dar vieni rekordiniai metai su 119 357 VP + LCV registracijų (+6,5 %), „Dacia“ užėmė penktą vietą automobilių rinkoje. Pirmą kartą savo istorijoje prekės ženklas buvo trečias pagal pardavimus privatiems klientams Prancūzijoje. „Sandero“, labiausiai perkamas automobilis, antrus metus iš eilės vis dar yra mėgstamiausias prancūzų automobilis*.
Patrauklūs, patikimi ir įperkami automobiliai
„Dacia“ prekės ženklas, pasirodęs 2005 metų birželį ir pristatęs „Logan“ automobilį, savo produktų asortimentą smarkiai išplėtė, bet niekada nenukrypo nuo savo pagrindinių principų: pateikti rinkai naujus automobilius, kurie būtų patrauklūs, kokybiški, patikimi ir įperkami. Šiandien gaminami 6 automobilių modeliai: „Sandero“, „Logan“ ir „Logan MCV“ – kurie 2016 m. pabaigoje buvo atnaujinti, „Dokker“, „Lodgy“ – geriausiai įperkamas rinkoje septynvietis furgonas, bei įžymusis „Duster“.
2010 m. pasirodęs „Duster“ tapo visureigių segmento standartu – praktiškai be realių konkurentų pagal savo kainos ir kokybės santykį. „New Duster“ – autentiškas visureigis su moderniu, patraukliu, tvirtu ir visiškai iš naujo suprojektuotu dizainu, pasirodęs 2018 m. pradžioje, jau patvirtino savo perspektyvas.
Vienijantis prekės ženklas
Jeigu „Dacia“ prekės ženklas nuo pat jo pasirodymo beveik nenutrūkstamai augo, tai tik todėl, kad jį pripažino klientai. Didžiuodamiesi savo „išmaniuoju pirkiniu“, jie greitai tapo geriausiais ambasadoriais ir sukūrė stiprią 350 000 „Facebook“ gerbėjų bendruomenę. Ši bendruomenė kiekvienais metais nuo 2008 m. susitinka “Grand Picnic Dacia” renginyje, šiemet bus pažymėtas jau 10 kartas.