Moteris pasipiktino, kad po to, kai ne dėl jos kaltės įvykusio eismo įvykio buvo nepataisomai sugadintas jos automobilis, draudimo bendrovė už paslaugų tiekimo nutraukimą kaip administracines išlaidas buvo nuskaičiavusi 25 eurus. Bendrovės teigimu, nemaloni situacija susiklostė dėl žmogiškojo faktoriaus ir yra išspręsta kliento naudai – minėtas mokestis nebus taikomas.
Šių metų rugsėjo 1 dieną „Ergo“ draudimo bendrovėje civilinės atsakomybės ir Kasko draudimais apdraudėme šeimos automobilį „VW Golf“. Praėjus vos mėnesiui, spalio 3 dienos pavakarę važiuojant Varnių gatve (Kaunas), į mūsų mašinos kairįjį sparną tėškėsi iš pagrindinio į šalutinį kelią dideliu greičiu skriejęs, pagrindiniu keliu riedančio automobilio nepraleidęs kaunietis.
Avarijos metu golfas buvo suniokotas labai stipriai, nes nuo smūgio dešiniąja puse dar tėškėsi į toje vietoje itin aukštą cementinį „bordiūrą“.
Kadangi po avarijos mūsų automobilis nevažiuoja ir, kaip jau informavo nuostolius atlyginanti bendrovė, net netaisytinas, kreipėmės į „Ergo“ draudimo bendrovę (joje buvome apdraudę savo automobilį Kasko ir civilinės atsakomybės draudimais) ir informavome, kad norime nutraukti civilinės atsakomybės ir Kasko draudimų sutartis, paprašėme grąžinti įmokų likučius.
Sulaukėme likučių ir pakraupome – „Ergo“ bendrovė nusiskaičiavo ne tik mokestį už draudimo laikotarpį, bet dar ir administravimo išlaidas, kurios ne tokios ir menkos – apie 25 eurus!
Patikslinome, kad mes esame nukentėję, todėl ne savo noru sutartis nutraukiame, o dėl to, kad automobilis neeksploatuojamas ir net nežinia ar bus taisomas (tada iš žalą skaičiuojančios bendrovės buvome gavę tik preliminarų atsakymą, kad automobilis greičiausiai bus neremontuojamas, bus išmokėta likutinė vertė), tačiau gavome formalų, mums sveiku protu sunkiai paaiškinamą atsakymą.
Tokį vadybininkės atsakymą galima suprasti tik taip, kad mes, draudusieji automobilį, turėjome draudimo bendrovę prieš 15 dienų iki eismo įvykio (per kurį kaltininkas mums sudaužys automobilį) įspėti, jog norėsime nutraukti draudimo sutartis. Tada galbūt būtų nenuskaičiavę administravimo mokesčio.
Sąžiningai elgiasi „Ergo“ bendrovė? Mano įsitikinimu, ne. (…) Todėl vairuotojams, kurie ketina drausti savo transporto priemones, siūlau labai gerai pagalvoti, ar verta prasidėti su bendrove. Beje, mums žalą paskaičiavusiai bendrovei neturime nė menkiausio priekaišto – galime tik pasidžiaugti ir padėkoti, kad ten dirba kvalifikuoti, mandagūs, dėmesingi ir paslaugūs klientams darbuotojai.
Europos draudimo bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje Pardavimų palaikymo ir plėtros skyriaus vadovė Jurgita Žemaitė DELFI pakomentavo situaciją. Pasak jos, ji susiklostė dėl žmogiškojo faktoriaus – Kauno rajono gyventojai administracinis mokestis nebus taikomas.
J. Žemaitės komentarą skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/pilietis/naujienos/i-avarija-patekusi-kauniete-pasipiktino-draudiku-elgesiu.d?id=72696408