Baigėsi 70-asis tarptautinis „Kanų liūtų“ festivalis, svarbiausias reklamos ir kūrybiškumo renginys pasaulyje. Kasmetinis festivalis, rengiamas Prancūzijoje, Kanuose, pritraukė tūkstančius reklamos, komunikacijos, žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių.
Festivalio dalyvių laukė keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet pasirodė – aktorė, kultinio serialo „Nusivylusios namų šeimininkės“ žvaigždė Eva Longoria, komikas Kevinas Hartas, hiphopo atlikėjas ir vienas grupės „The Black Eyed Peas“ įkūrėjų will.i.am, „Apple“ rinkodaros viceprezidentas Toras Myhrenas, JAV režisierius ir aktorius Spike’as Lee.
Kiekviename „Kanų liūtų“ festivalyje įprastai dominuoja viena tema. Šiais metais ja neišvengiamai tapo dirbtinis intelektas (DI). Tiek kuriantys dirbtinio intelekto platformas, tiek jas naudojantys diskutavo apie tai, kokią įtaką jis darys kūrybiškumui ir visai industrijai. Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Forrester“ duomenis prognozuojama, kad iki 2030 metų 7,5% reklamos industrijos darbo vietų JAV perims dirbtines intelektas.
Nepaisant daugybės pranešimų ir diskusijų, „Kanų liūtų“ festivalio svarbiausia ašimi išliko apdovanojimai. Per savaitę buvo paskelbti 32 kategorijų laimėtojai – bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ laimėtojai bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Būtent svarbiausius „Kanų liūtų“ festivalio laimėtojus ir kviečiame pamatyti žemiau.
Video („Film“) kategorija
Klientas: Apple
Agentūra: Apple
(37) iPhone 14 | R.I.P. Leon | Apple – YouTube
ITV X CALM:
(37) Suicidal Doesn’t Always Look Suicidal – YouTube
Titano (Titanium) kategorija
Klientas: Tuvalu vyriausybė
Agentūra: adam@eveDDB
TUVALU_The First Digital Nation_CS on Vimeo
Lauko („Outdoor“) kategorija
Klientas: British Airways
Agentūra: The Monkeys/Accenture Song
Pramogų „Liūto“ žaidimuose (Entertainment Lions For Gaming) kategorija
Klientas: Clash of the Clans
Agentūra: Wieden+Kennedy
CLASH FROM THE PAST: The Untold Story | Official Documentary (Clash of Clans) – YouTube
Pramogų „Liūto“ muzikoje (Entertainment Lions For Music) kategorija
Klientas: Michael Kiwanuka
Gamybos įmonė: Smuggler
Michael Kiwanuka – Beautiful Life on Vimeo
Klientas: Apple
Agentūra:Apple
Pramogų „Liūto“ sporte (Entertainment Lions For Sport) kategorija
Klientas: Michelob Ultra
Agentūra: FCB New York
Prekės ženklo patirties ir aktyvacijų (BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION) kategorija
Klientas: EA Sports ir Apple
Agentūra: Apple
(37) FIFA 23 | Official Ted Lasso Trailer – YouTube
Inovacijų (Innovation) kategorija
Klientas: Augmental
Agentūra: Wunderman Thompson
Mobilaus (Mobile) kategorija
Klientas: Pedidos YA
Agentūra: Gut
World cup delivery – PedidosYa on Vimeo
Spaudos (Print & Publishing) kategorija
Klientas: laikraštis Annahar
Agentūra: Impact BBDO
Radijo (Radio & Audio) kategorija
Klientas: Skinny
Agentūra: Colenso BBDO
(37) Skinny – Phone It In (case study) Radio & Audio Grand Prix at the Cannes Lions 2023 – YouTube
B2B kūrybiškumo (Creative B2B) kategorija
Klientas: B3 Stock Exchange & United Nations Global Compact
Agentūra: AlmapBBDO
Kūrybiškų duomenų (Creative Data) kategorija
Klientas: Stella Artois
Agentūra: Gut
DIRECT
Klientas: Adidas
Agentūra: FCB Toronto
adidas Runner 321 FINAL on Vimeo
Žiniasklaidos (Media) kategorija
Klientas: Dove
Agentūra: Ogilvy
Ryšių su žiniasklaida (PR) kategorija
Klientas: DoorDash
Agentūra: Gut
DoorDash – Self-Love Bouquet (case study) PR Grand Prix at the Cannes Lions 2023 – YouTube
Socialinių tinklų ir nuomonės formuotojų (Social & Influencer) kategorija
Klientas: Samsung
Agentūra: Chep Network
Samsung_Flipvertising on Vimeo
Dizaino (Design) kategorija
Klientas: Microsoft
Agentūra: McCann
(37) Can an alphabet preserve a culture? – YouTube
Meistrystės skaitemeninėje erdvėje (Digital Craft) kategorija
Klientas: Nike
Agentūra: AKQA
Video meistrystės (Film Craft) kategorija
Klientas: pgLang
Agentūra: pgLang
kendrick we cry together_time on Vimeo
Meistrystės (Industry Craft ) kategorija
Klientas: JR Group
Agentūra: Dentsu Inc
(37) CANNES LIONS 20’23 INDUSTRY CRAFT GRAND PRIX – MY JAPAN RAILWAY – YouTube
Kūrybiško verslo transformacijos (Creative Business Transformation) kategorija
Kliemtas: Microsoft
Agentūra: McCann
(37) Can an alphabet preserve a culture? – YouTube
Kūrybiškos komercijos (Creative commerce) kategorija
Kliemtas: HungerStation
Agemtūra: Wunderman Thompson
Kūrybiško efektyvumo (Creative Effectiveness) kategorija
Klientas: Cadbury Celebrations
Agentūra: Ogilvy
Kūrybiškos strategijos (Creative Strategy) kategorija
Klientas: Renault
Agentūra: Publicis Conseil
Sveikatos ir sveikatingumo (Health & Wellness) kategorija
Klientas: Partners Life
Agentūra: Special
(37) Partners Life Last Performance – YouTube
Farmacijos (Pharma) kategorija
Klienta: Eurofarma
Agentūra: Dentsu Creative
Eurofarma – Scrolling Therapy – Case Study – YouTube
Health Grand Prix for Good
Klientass: Memorial Sloan Kettering Cancer Center
Agentūra: Publicis Foundation
Stiklinis „Liūtas“: „Liūtas“ už pokyčius (Glass: Lion or Change)
Klientas: Korean National Police Agency
Agentūra: Cheil Worldwide
Darnaus vystymosi (Sustainable Development Goals) kategorija
Klientas: Mastercard
Agentūra: McCann Poland
Grand Prix for Good
Klientas: Fondation Anne De Gaulle
Agentūra: Havas Paris