Daugiau nei pusė internetu perkančių žmonių naudojasi mobiliaisiais telefonais. Vykdant e. prekybą būtina į tai atsižvelgti. Priešingu atveju atsiranda rizika prarasti didelę dalį potencialių klientų. Todėl vis daugiau e. prekybininkų siekia patobulinti mobiliąją prekybą. Šiame straipsnyje plačiau aptarsime būdus, kaip tai padaryti.
Užtikrinkite kuo didesnį greitį ir patogumą
Naudotis mobiliaisiais telefonais dabar žymiai lengviau nei prieš kokius dešimt metų. Tačiau kai kuriais atvejais jie vis dar nepralenkia kompiuterio su fizine klaviatūra ir pele. Dalis pirkėjų, ypač vyresnio amžiaus, nenori gaišti laiko pildydami užsakymo informaciją maža skaitmenine klaviatūra arba slinkdami atgal, kad rastų praleistą mygtuką. Todėl kuriant mobiliesiems pritaikytą e. prekybos svetainę vertėtų pagalvoti apie tai, kaip ją paversti kuo paprastesne naudotojui.
Kai tik įmanoma, pirkėjams turėtų būti suteikiama galimybė užsakymo informaciją pildyti automatiškai. Mygtukai, kuriuos galima paspausti, turėtų aiškiai skirtis nuo paveikslėlių. Taip pat svarbu užtikrinti, kad naršymo juosta išliktų ekrane, kol slenkama svetainėje, pavyzdžiui, skaitant apie produktą. Paieškos juostą rekomenduojama patalpinti puslapio viršuje, kad klientai visuomet galėtų greitai rasti tai, ko ieško.
Norint, kad svetainė būtų ne tik patogiai valdoma, bet ir greita, derėtų naudoti pažangią turinio valdymo sistemą (TVS), minimizuoti HTTP užklausų kiekį, optimizuoti paveiksliukus, sumažinti failus, taip pat pasirūpinti turinio valdymo tinklu, kitaip CDN (angl. content delivery network). Šiuo atveju labai svarbus ir poreikius atitinkantis svetainės talpinimo (hostingo) planas. Tam, kad svetainė veiktų sklandžiai, jis turėtų suteikti pakankamus resursus. Svetainės talpinimas Lietuvoje prieinamas už itin palankią kainą. Spauskite ant prieš tai pateiktos nuorodos ir užsisakykite šią paslaugą iš patikimo teikėjo.
Pasirūpinkite „nykščiui patogia“ navigacija
Tai, kaip naudojamasi mobiliaisiais telefonais, iš esmės skiriasi nuo to, kaip naudojamasi kompiuteriais. Mobilieji paprastai laikomi ir valdomi viena ranka. Todėl siekiant didesnių konversijų, e. prekybos svetainę reikėtų optimizuoti taip, kad joje būtų lengva slinkti ir bakstelėti nykščiu. Mygtukai ir kitas interaktyvus turinys turėtų būti lengvai šiuo pirštu pasiekiamoje vietoje. Kitaip tariant, reikėtų pasirūpinti „nykščiui patogia“ navigacija.
Nepersistenkite su prekių aprašymais
Žmonės paprastai nenori ilgai slinkti per išmaniojo telefono ekraną, kad surastų ieškomą informaciją. Todėl neverskite jų to daryti. Sukurkite paprastus ir glaustus produktų ar paslaugų aprašymus, kurie neužimtų labai daug vietos. Jei norite pateikti daugiau informacijos, naudokite sutraukiamas antraštes, kurias prireikus būtų galima išskleisti. Kurdami produktų ar paslaugų puslapius, pasistenkite sutrumpinti išsamius aprašymus ir pateikti tik būtiniausius dalykus. Švarus ir tvarkingas puslapio dizainas padės užtikrinti geresnę pirkimo internetu patirtį.
Mobiliosios prekybos aktualumas nuolat auga, o tobulėjančios technologijos tik dar labiau paspartins šią tendenciją. Siekiate didesnių konversijų? Tuomet pirmiausia pagalvokite, kaip savo e. prekybos svetainę kuo labiau pritaikyti mobiliesiems įrenginiams. Suteikite klientams maksimaliai gerą apsipirkimo internetu patirtį ir džiaukitės gerėjančiais verslo rezultatais.