2022 01 14
Įvaizdiniu video klipu pagrindiniuose šalies televizijos kanaluose startuoja Finansų ministerijos inicijuota komunikacijos kampanija „Esminiai pokyčiai“ skirta Europos Sąjungos (ES) investicijoms. Ši komunikacijos kampanija truks dvejus metus ir turi du uždavinius: parodyti per 20 metų sukauptą gerąją patirtį bei skaidrumo svarbą visuose investicijų panaudojimo etapuose.
Netrukus didžiuosiuose miestuose atsiras ir lauko reklama, kuriai buvo pasirinktas video klipe naudota frazė: „Ar matai, kaip pasaulis keičiasi?“
Šiai lauko reklamai nuspręsta panaudoti garsaus Lietuvos fotomenininko Antano Sutkaus nuotraukas darytas prieš daug metų. Tik prisimindami, kokie buvome, galime įvertinti, kokie tapome. Tik žiūrėdami atgal, galime suvokti kelią, kurį įveikėme. Toks bus ir turinio projektų didžiuosiuose naujienų portaluose bei radijuje uždavinys.
Šią vasarą žinomi Lietuvos žmonės keliaus po gerai jiems pažįstamus šalies regionus. Tikslas vis tas pats: priminti su ES investicijomis nuveiktus darbus.
ES investicijos Lietuvai aktyviai teikiamos jau nuo 1999 metų. Pradžioje tai buvo pagalba pasirengimui narystei, nuo 2004 metų, Lietuvai tapus pilnateise ES nare, šios investicijos ženkliai padidėjo. Per šį laikotarpį buvo investuota beveik 20 milijardų eurų.
Kampanijos įgyvendinimui per dvejus metus planuojama išleisti 900 000 eurų techninės paramos lėšų.