UAB „BTT Group“, teikianti IT priežiūros, debesų kompiuterijos bei kitas IT infrastruktūros valdymo paslaugas, prisistato nauju prekių ženklu – „BTT Cloud“. 11 metų su BTT vardu augusi bendrovė, atnaujinusi prekių ženklą, logotipą, internetinę svetainę bei kitą vizualinę medžiagą, siekia aiškiau pabrėžti savo debesų kompiuterijos kryptį.
„Rinkoje esame nuo 2007 metų, per tą laiką išaugome iki 45 darbuotojų kompanijos, kurios pagrindas – itin aukštos kvalifikacijos IT specialistai. Nors atsinaujina prekių ženklas, toliau išsaugome ir puoselėjame savo tapatybę, misiją, viziją ir bendrus komandinius tikslus“, – sako Donatas Zaveckas, „BTT Cloud“ vadovas.
Logotipas atspindi debesų kompiuterijos resursus
Naujajame logotipe pavaizduota begalybė simbolizuoja debesų kompiuterijos resursų erdvumą, o apačioje esantys žodžiai paaiškina „BTT“ raidžių derinį – tai trys elementai, kuriais remiantis kuriama kompanija: verslas (angl. business), technologijos (angl. technology) ir komanda (angl. team).
„Norėjome ir įmonės viduje, ir išorėje iškomunikuoti žinutę apie pagrindinę mūsų paslaugų kryptį. Kadangi įeiname į užsienio rinkas, naujasis prekių ženklas padės atverti naujas duris, jis bus paprastesnis ir suprantamesnis ir Lietuvoje, ir užsienyje“, – tvirtina p. Zaveckas.
Taip pat sprendimas atnaujinti prekių ženklą buvo priimtas supratus, jog su BTT užaugo visa karta, taigi evoliucionuoti turėjo ne tik pati įmonė, bet ir jos įvaizdis. Nenutolstant nuo tradicijos, „BTT Cloud“ ženklui naudota nuo pat įmonės įkūrimo ją lydėjusi žalia spalva. Naujojo prekių ženklo kūrime dalyvavo visa komanda, idėjos gimė labai natūraliai ir galiausiai, kadangi prie kūrimo po truputį prisidėjo kiekvienas, prekių ženklu ir nauju identitetu liko patenkinti visi.
Eksportuos paslaugas
Vadovas neslepia, kad bendrovė, kurdama naują įvaizdį, buvo orientuota į spartesnį paslaugų eksportą užsienyje. Su nauju prekių ženklu jau kurį laiką dirbama Nyderlanduose ir Norvegijoje, ten klientai įmonę jau atpažįsta. Kad nebūtų vidinės sumaišties ir kiltų kuo mažiau komunikacijos problemų, prekių ženklo atnaujinimo procesas greitai įvyko ir Lietuvoje.
„Norint išlikti šioje konkurencingoje rinkoje, ypač su tokiomis infrastruktūros paslaugomis kaip mūsų, būtina domėtis naujovėmis ir gebėti klientui pasiūlyti tai, kas kuria pridėtinę vertę, kas atitinka kainos ir kokybės santykį. Tam būtina sukurti atitinkamą įvaizdį, kad parodytum, ką gali, ir kad būtum atpažįstamas ne tik Lietuvoje. Tikimės, kad naujas prekių ženklas prisidės prie dar spartesnio augimo“, – teigia „BTT Cloud“ vadovas.
Įmonės iššūkių lentelė, kaip sako pats p. Zaveckas, dar tikrai neužpildyta. Bendrovė turi didelių planų ir idėjų, kuriomis tikisi sužavėti užsienio rinkas.