„Toyota Land Cruiser“ modelis buvo atnaujintas iš pagrindų, užtikrinant dar geresnes galimybes bekelėje ir vairavimo komfortą, tačiau išsaugojo ištikimybę savo pagrindinei idėjai ir su niekuo nesupainiojamą DNR. Gamintojo atstovai paskelbė apie naujos kartos legendinio visureigio kainas mūsų regione, o pirmieji užsakyti automobiliai savo savininkus pasieks rudenį.
Grįžo prie ištakų
Kurdami naująjį modelį bendrovės „Toyota“ inžinieriai sąmoningai nusprendė grįžti prie „Land Cruiser“ ištakų ir daugiausia dėmesio skirti jo, kaip praktiškos ir įperkamos transporto priemonės, stipriausioms savybėms. Tad visureigis išsaugojo tvirtą klasikinę rėmo konstrukciją, o naujos kartos modeliai gaminami ant įmonės „Toyota“ GA-F platformos. Labiausiai jos privalumai išryškėja važinėjant bekele.
Naujasis visureigio rėmas yra 50 proc. tvirtesnis, o bendras rėmo ir kėbulo standumas išaugo 30 proc. Šie esminiai patobulinimai leidžia pastebimai pagerinti automobilio atsaką į vairuotojo veiksmus ir valdymo savybes, taip pat padidinti važiavimo komfortą. Standartinės pakabos charakteristikos buvo pagerintos ypatingą dėmesį skiriant didesnei ratų eigai – vienam svarbiausių veiksnių riedant bekele.
Automobilių pasaulyje naujojo „Land Cruiser“ išvaizda jau susilaukė daugybės palankių vertinimų. Ją projektuodami dizaineriai tradicijas išmoningai derino su modernumu. Stambus ir tvirtas siluetas rodo naujojo visureigio grįžimą prie ištakų. Kartu jis yra labai praktiškas dėl gamintojų taikyto principo „pirmiausia – funkcija, paskui – forma“.
Ropštis bekelėje juo patogiau dėl trumpesnių iškyšų, o raižyti kampai, susiaurinta apatinė kėbulo dalis ir kitos kėbulo detalės sukurtos taip, kad pažeidus jas būtų galima nesunkiai pakeisti.
Didelis dėmesys – geram matomumui
Automobilio projektuotojai didelį dėmesį teikė geram vairuotojo matomumui, tad jo matymo lauką išplečia žemiau montuojamas variklio gaubtas su pakeltais kampais ir horizontalus prietaisų skydelis. Žemesnė šoninių langų linija leido įstatyti didesnius stiklus.
Salono dizainas taip pat pabrėžia autentiškojo visureigio stiprumą ir funkcionalumą. Tai liudija tokios detalės kaip horizontaliai išdėstytas prietaisų skydelis ir jungikliai – juos valdyti lengva net ir važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Gamintojai atskleidžia, kad salone projektuodami sukamųjų ratukų ir mygtukų derinį netgi konsultavosi su profesionaliais ralio vairuotojais.
Daugiau galimybių bekelėje
Tai pirmasis „Land Cruiser“, kuriame įrengta elektrinė vairo stiprintuvo sistema. Ji sumažina atatranką, kurią vairuotojas gali jausti važiuodamas nelygiu paviršiumi, užtikrina sklandesnį vairavimą, tikslesnį grįžtamąjį ryšį ir lengvesnį manevravimą judant bet kokiu greičiu.
Dar daugiau privalumų bekelėje naujasis visureigis įgijo dėl naujo atjungiamojo priekinio stabilizatoriaus. Ši technologija pirmą kartą pritaikyta „Toyota“ modelyje, o vairuotojui ji suteikia galimybę kontroliuoti priekinio stabilizatoriaus būseną naudojant prietaisų skydelyje esantį jungiklį. Toks lankstumas leidžia drąsiau ir komfortiškiau vairuoti ant sudėtingos dangos ir lengviau valdyti automobilį lekiant įprastais keliais.
Naujos kartos visureigyje montuojamas naujas 2,8 litro darbinio tūrio turbodyzelinis variklis suprojektuotas taip, kad subalansuotų degalų naudojimą ir našumą. Variklis išvysto 150 kW/204 AG galią ir 1 600–2 800 aps./min. amplitudėje pasiekia maksimalų 500 Nm sukimo momentą. Jis ratams perduodamas per naują automatinę aštuonių laipsnių „Direct Shift“ pavarų dėžę. Automobiliu galima vilkti iki 3 500 kg sveriančius krovinius.
Keturi lygiai
Visureigį galima rinktis keturių įrangos lygių: „Active“, „Legend“, „Prestige“ ir „Executive“. Lietuvoje naujojo „Land Cruiser“ kaina prasideda nuo 59 500 eurų.