Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Finansai
  • Kriminalai
  • Gyvenimas
  • Sportas
  • Video
  • Apklausos
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Finansai
    • Kriminalai
    • Gyvenimas
    • Sportas
    • Video
    • Apklausos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Pirmasis NATO oro policijos misijos Baltijos šalyse vadas: buvome labai arti to, kad susikrautume lagaminus ir tiesiog grįžtume namo

  • 2024-04-01
  • kaunieciams.lt
  • Karyba, Lietuva

Šiemet, kovo 29-ąją, paminėtas ne tik Lietuvos narystės NATO 20-metis, bet ir NATO oro policijos misijos Baltijos šalyse sukaktis. Į iškilmingą NATO oro policijos 20-mečio minėjimą Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų aviacijos bazėje Šiauliuose šiemet atvyko Belgijos karinių oro pajėgų karininkas – generolas majoras Haroldas Van Pee, šiuo metu vadovaujantis Jungtiniam oro operacijų centrui Uedeme (Vokietija), iš kurio koordinuojama NATO oro policija Baltijos šalyse. Prieš 20 metų gen. mjr. H.  Van Pee buvo ir pirmosios NATO oro policijos misijos Baltijos šalyse rotacijos vadas. Kviečiame žiūrėti arba skaityti pokalbį su šia išskirtine asmenybe.

– Apmąstydamas savo, kaip pirmosios NATO oro policijos misijos Baltijos šalyse rotacijos vado, patirtį 2004 m., koks momentas jums buvo įsimintiniausias?

Visos pirmosios dienos ir savaitės čia, Lietuvoje, buvo labai įsimintinos. Vadovavau tarptautiniam belgų ir danų būriui. Tuo metu buvau majoras, taigi, dar gana jaunas karininkas, bet jau tuomet kasdien sulaukdavau prezidentų, ministrų, generalinių sekretorių skambučių su klausimais, ką jie gali padaryti, kad NATO oro policijos misija Baltijos šalyse būtų įgyvendinta. Iš esmės, man buvo atrištos rankos veikti, o politinė parama buvo visokeriopa, kokios tik buvo galima pageidauti. Kariuomenėje tai pasitaiko ne taip jau dažnai.

Tačiau įsimintiniausia akimirka turbūt buvo 2004 m. kovo 26-oji – buvo likusios vos dvi dienos iki pirmųjų belgų F-16 lėktuvų nusileidimo. Stovėjau viduryje tuomet labai ilgo ir labai plataus pakilimo – nutūpimo tako, kartu su savo skrydžio saugos karininku. Tas takas, kaip ir visa likusi aerodromo infrastruktūra, buvo labai prastos būklės. Mes turėjome nuspręsti, ar jis pakankamai saugus eksploatuoti F-16 naikintuvus. Briuselis norėjo, kad aš tą dieną priimčiau sprendimą – belgai turėjo žinoti, ar jie turi paruošti naikintuvus ir likusią kontingento dalį. NATO klausė, ar jiems reikia ieškoti alternatyvių sprendimų.

Šiauliai tuomet dar nebuvo tikra karinė oro pajėgų bazė, tik betoninis nusileidimo takas, ir tas labai prastos būklės – be apsaugos, be slėptuvių, blogas ryšys, blogas elektros tiekimas, jokių susitarimų su aviacijos institucijomis, kad būtų galima pradėti skraidyti oro keliais, kirsti valstybių sienas. Taigi, buvome labai arti to, kad susikrautume lagaminus ir tiesiog grįžtume namo.

Tačiau turėjome dar 2 dienas, t.y. 48 valandas, papildomiems avariniams remonto darbams atlikti ir reikiamiems techniniams susitarimams pasirašyti. Taigi galiausiai nusprendžiau pasitikėti Lietuvos valdžios institucijomis, kurios man pasakė, kad per vieną naktį gali atnaujinti riedėjimo takus, suteikti visą apsaugos batalioną ir daugelį kitų dalykų, kuriems paprastai prireiktų savaičių ar mėnesių. Ir, laimei, jie visi ištesėjo savo pažadus, o po 48 valandų nusileido pirmieji F-16 lėktuvai.

Dažnai svarstau, kur dabar būtume buvę, jei tą dieną būtume pasakę NATO, kad neįmanoma pradėti vykdyti oro policijos misijos numatytu laiku. Galbūt NATO būtų turėjusi sugalvoti visai kitokias saugumo garantijas Baltijos šalims.

– Kaip apibūdintumėte NATO kolektyvinės gynybos svarbą, ypač oro erdvės saugumo kontekste, ir kokį vaidmenį NATO oro policijos misija Baltijos šalyse atlieka užtikrinant šį principą?

Kolektyvinė gynyba yra svarbiausias NATO principas. O Europos oro erdvėje kolektyvinė gynyba yra vienintelis pragmatiška išeitis. Pažvelkite į Europos žemėlapį ir pamatysite, kokios mažos aviacijos požiūriu yra dauguma šalių. Daugelio šalių atstumas nesiekia nė valandos skrydžio. Todėl būtų labai nepraktiška kiekvienai šaliai bandyti saugoti ar ginti tik savo oro erdvę, nes kol suprasite, kad reikia ką nors daryti, oro erdvės pažeidėjas jau bus išvykęs į kitą šalį. Taigi, bent jau Europoje gynyba iš tiesų turi būti tik kolektyvinė.

Bet kurios gynybos sistemos gerumą apsprendžia jos silpniausia grandis. Jūsų gynybinėje sistemoje negali būti spragų, turite turėti vienodus pajėgumus visoje teritorijoje, kurią norite apsaugoti. Tai reiškia, kad yra šalių, kurios neturi galimybių perimti pvz. oro erdvės pažeidėją, – o taip yra ne tik trijų Baltijos valstybių atveju, iš viso 9 NATO narės yra tokioje padėtyje, – tokiais atvejais kitos narės imasi veiksmų, kad suteiktų trūkstamus elementus.

– Minėdami Lietuvos narystės NATO ir Baltijos šalių oro policijos misijos 20-metį, kokius svarbiausius pasiekimus, užtikrinančius mūsų regiono saugumą ir stabilumą, galėtumėte įvardinti?

Kalbant makroskopiniu lygmeniu, manau, kad neseniai įvykęs Suomijos ir Švedijos įstojimas į NATO, yra labai reikšmingas indėlis į regiono saugumą ir stabilumą.

O kalbant konkrečiai apie NATO oro policiją Baltijos šalyse ir tris Baltijos valstybes, manau, kad svarbiausia – per pastaruosius 20 metų padaryta didžiulė pažanga ir pasikeitęs NATO oro policijos misijos pobūdis. Kai 2004 m. pradėjome čia dirbti, vietinių oro policijos pajėgumų nebuvo visai. Dabar gi, trys Baltijos šalys yra visiškai įsijungusios į NATO integruotą oro ir priešraketinės gynybos sistemą. Dabar trys Baltijos valstybės – per savo kontrolės ir pranešimų centrus, esančius po vieną kiekvienoje Baltijos valstybėje, per įvairius karinius radiolokacinius postus, yra visiškai įsitraukusios į savo oro erdvių stebėjimą ir kontrolę. Baltijos valstybės yra prisijungusios prie saugaus duomenų perdavimo ryšio, Baltijos šalių dispečeriai kontroliuoja visą karinį eismą virš Baltijos valstybių, vadovauja savo ir dislokuotoms antžeminėms oro gynybos sistemoms, o Baltijos šalių karininkai ir puskarininkiai dabar užima vadovavimo ir kontrolės postus visoje NATO vadovavimo struktūroje, įskaitant ir mano vadovaujamą Jungtinį oro operacijų centrą.

Vienintelis dalykas, kurį kitos valstybės narės vis dar atsiveža Baltijos šalių oro policijos misijos vykdymui, yra naikintuvai. Tačiau, nors visi visada kalba apie greitojo reagavimo naikintuvus, tai nėra svarbiausia NATO oro policijos misijos dalis. Svarbiausi yra vadovavimo ir kontrolės pajėgumai, kurie po 20 metų jau įsitvirtinę Baltijos valstybių kariuomenėse. Manau, kad tai – labai svarbus pasiekimas.

– Žvelgiant atgal, su kokiais pagrindiniais iššūkiais susidūrėte vadovaudamas Baltijos šalių oro policijos misijai ir kaip jūs ir jūsų komanda juos sprendėte?

2004 m. kovą pagrindinis iššūkis buvo pats Šiaulių aerodromas – tai toli gražu nebuvo nebuvo oro bazė, galinti priimti greituosius reaktyvinius lėktuvus. Taip pat – kad mums buvo duotos vos kelios dienos, per kurias turėjome sukurti daugiau ar mažiau standartus atitinkančią infrastruktūrą. Pakilimo – nutūpimo tako būklė buvo labai bloga, nebuvo jokių riedėjimo takų, nebuvo betono, ant kurio būtų galima pastatyti savo reaktyvinius lėktuvus, nebuvo jokios apsaugos, nebuvo patikimo elektros energijos tiekimo, labai ribotas telefono ir duomenų perdavimo ryšys, nebuvo saugaus ryšio, nebuvo maisto, apgyvendinimo personalui, degalų sunkvežimių, gaisrų gesinimo pajėgumų, mašinų kilimo ir tūpimo takui valyti, kranų avarijoms likviduoti… Tai buvo labai ilgas sąrašas. Šiauliai iš esmės buvo plika bazė tikrąja to žodžio prasme.

Laimei, buvome ne vieni. Aš vadovavau jungtiniam belgų ir danų kontinentui. Danai atvežė didžiąją antžeminio aprūpinimo įrangos dalį – sunkvežimius degalų, pakilimo – nutūpimo takų šlavimo mašinas, kranus ir pan. Tuo tarpu kitose Baltijos šalyse Norvegijos karinių oro pajėgų komandos įrenginėjo radijo ryšio stotis.

Mes, Belgijos karinių oro pajėgų kariai, buvome žinomi kaip gebantys greitai ir veiksmingai improvizuoti. Tačiau tai, ką tomis parodė priimančioji šalis, Lietuva, buvo visai kitokio lygio gebėjimai. Mums tereikėdavo ko nors paprašyti, ir tai būdavo iškart padaryta. Ne per kelias dienas ar savaites, bet iš karto. Taigi, vos per kelias dienas mums pavyko paversti Šiaulius kažkuo, kas priminė veikiančią oro pajėgų bazę. Toks procesas normaliai būtų užtrukęs daug mėnesių, jei ne metų. Be abejo, visi dirbome daug ir sunkiai, kelias savaites iš eilės – 14 valandų pamainomis.

– Atsižvelgiant į dabartinę saugumo situaciją, kokie, Jūsų nuomone, yra pagrindiniai NATO kolektyvinės gynybos prioritetai ir iššūkiai ateinančiais metais ir kaip Baltijos šalių oro policijos misija galėtų būti pritaikyta jiems spręsti?

NATO ir Europa turės daug investuoti į oro ir priešraketinės gynybos sistemos atkūrimą, kad galėtų atremti bet kokius Rusijos mėginimus pažeisti kurios nors Europos šalies oro erdvę. NATO oro policijos misija Baltijos šalyse, kaip ir NATO oro policija apskritai, yra nuolatinė taikos meto misija, todėl jai taikomos taikos meto taisyklės ir apribojimai. Dėl šios priežasties turime savęs paklausti, ar dabartinėje saugumo situacijoje pakanka taikos meto taisyklių. Jei ne, turėsime sustiprinti Baltijos šalių oro policijos pajėgumus, kad jie galėtų greičiau tapti oro gynybos pajėgumais, veikiančiais kartu su visiškai integruotomis antžeminėmis oro gynybos sistemomis.

Kalbino Martynas Bendikas. Filmavo ir montavo št. srž. sp. Lukas Tamošiūnas.

Alfredo Pliadžio ir Belgijos kariuomenės archyvo nuotraukos.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

IX forto pėdsakas Miuncheno „Bayern“ istorijoje: Oto Alberto Byro šeimos likimas

Vasariška sporto fiesta Birštone: danguje varžysis karšto oro balionų oreiviai, žemėje – galiūnai

Ką daryti, jei stogo santvaros pradėjo girgždėti?

Ar „ChatGPT“ gali padėti SEO optimizacijai?

Sportas ir klimato realybė: kaip aplinkos pokyčiai formuoja naują sportinę kasdienybę

Indijos pilietis Kaune stos prieš teismą dėl galimo kanapių platinimo nepilnametėms

Kauno zoologijos sode nulūžusi šaka nukrito ant ledų pardavėjos

V. Matijošaičio sužalotas pėsčiasis išleistas gydytis, policija pradeda administracinę teiseną

Planas vasarai: gražiausi Europos miesteliai, kurie atrodo lyg iš pasakos

Laikas pasilepinti: vasariški kavos receptai

Kauno meras V. Matijošaitis partrenkė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą

Po gaisro „Kauno švara“ tęsia veiklą

Kaune sprogo granata: atliekamas ikiteisminis tyrimas

Lietuvos sparčiai auga skaitmeninis verslas: lenkiame ES vidurkį

Liepos 1 d. – ekskursija, ženklinanti Antanui Poškai ir Matui Šalčiui skirtos kelionės pradžią Kaune

Tomas Čyvas

Nusipirkai automobilį? Neskubėk džiaugtis

Kaune iš vyro plėšikas atėmė 30 tūkst. eurų

Švedijos karalienės slaugos konkursą laimėjusi Jurgita: turime keisti požiūrį į pacientą

Kuri sporto šaka gali padėti prailginti gyvenimo trukmę?

Dirbtinis intelektas jau sėdi prie personalo atrankų stalo

„Čekutininkams“ palankios BK pataisos Seime įveikė svarstymo stadiją

Plėšimu ir neatsargiu gyvybės atėmimu kaltinamas I. Molotkovas: labai gailiuosi

Atvira ar įstiklinta? Kaip išsirinkti tinkamiausią verandos tipą savo namams

Vaikas ant keturračio: kaip jį išmokyti važiuoti ir užtikrinti saugumą?

Seimas linkęs leisti savivaldybėms rinkti rinkliavą už eismo ribojimus

Pareigūnų piketas: policininkai kvietė G. Palucką į ekipažą

A. Kandrotas-Celofanas paleistas į laisvę

Teismas sujungė nuomonės formuotojos S. Lipnės įmonės ir buvusios darbuotojos bylas

A. Klišonis: savivalda gali priimti tikslesnius sprendimus nei desovietizacijos komisija

Liberalai siūlo kandidatus pirmininko rinkimams: daugiausiai palaikymo sulaukia V. Čmilytė-Nielsen

„Western Union“ pastatą sprogdinęs jaunuolis nuteistas už J. Juškaitės ir B. Sabatauskaitės niekinimą

Aukščiausio lygio sportininkus parengusiems treneriams siūloma mokėti rentas

Būti žmogumi ir internete: kaip mokytis skaitmeninio pilietiškumo

Vaikų žaidimų aikštelės: kokie pavojai jose slypi?

Lenkija rengia meno vertybių išvežimo planus, jei Rusija užpultų

Laukia dar vienas protestas: pareigūnai reikalaus didesnių algų

Šauliai su Vokietijos brigados medikais dalyvavo pratybose „Elektrėnų skydas 2025“.

Vis dar nepasimoko: Kauno autoserviso vadovas ir darbuotojas nuteisti dėl atlyginimų išmokėjimo „vokeliuose“

Joninių renginiai Kaune

Skaitmeninio matomumo didinimas: ar verta rinktis marketingo agentūrą?

Prienų rajone nukrito sklandytuvas, du vyrai gydomi ligoninėje

Nuo pirmadienio vairuotojai susidurs su laikinais sunkumais: bus draudžiamas eismas Sargėnų estakada

JAV jungiasi į karą: sudavė triuškinantį smūgį Irano branduolinei infrastruktūrai

Kauno regiono forumas atskleidė ES investicijų galią

Pagaliau susiprotėjo: pasienyje dingus Rusijos piliečiui, sprendžiama, kaip sustiprinti tranzitinių traukinių kontrolę

Policija per Jonines rengs reidus ir tikrins vairuotojų blaivumą

Kaune pradedamos dar vieno tilto statybos: jungtis tarp Senamiesčio ir Vilijampolės pasitarnaus pėstiesiems ir dviratininkams

Dėl kapitalinio remonto laikinai keisis eismas Birželio 23-iosios gatvėje

Kad švenčių neaptemdytų nelaimė: ekspertų įžvalgos apie pavojingus dūmus

„AquaSpot“ vakarėlyje prie Kauno marių – garsenybės, dievinančios vandens bei saulės pramogas

Seimo narys K. Podolskis teigia nežinąs kaip jo kuro čekiai atsirado pas merą P. Isodą

Skrydis aplink Lietuvą: oreiviai kyla į pažintinę aviacijos kelionę

Ypatinga Vytauto Didžiojo karo muziejaus rinkinių vertybė – brg. gen. Kaziui Skučui dovanota dėžutė cigarams

Joninės su LRT: nuo šventinio koncerto Nidoje iki specialios filmų programos

Nepastebimas pavojus iškylos metu: kada padažai ir prieskoniai gali pakenkti sveikatai

Seimas nepritarė Laisvės gynėjų dienos įtraukimui į švenčių sąrašą

Buvusį Seimo narį T. V. Raskevičių „į laužą“ komentaru siuntęs vyras lieka išteisintas

Tomas Čyvas

STT, čekiukai ir niekdara

Vilties šventei artėjant

Pabėgimas į gamtą: ką pasiimti, kad žvejyba taptų malonumu, o ne iššūkiu?

Kauno teismas ėmėsi pacienčių slaptu filmavimu kaltinamo ginekologo V. Abraičio bylos

Etikos sargų prašys išsiaiškinti, kiek BK pataisas inicijavusių Seimo narių gali turėti interesų konfliktą

Kur rasti stilingų rūbų už prieinamą kainą?

Nosies korekcija vasarą: ar tai – geras metas operacijai?

Apie „Žalgirio“ sunkumus kalbėjęs L.Kleiza: Trinchieri rotacijas yra sunku suprasti

Saulė ir sveikata: kaip suderinti malonumą su saugumu

„Teka loftai“ – šiuolaikiška erdvė jūsų gyvenimui ar verslui

VRM ministras: rudenį bus skelbiamas antras etapas priedangoms savivaldybėse finansuoti

Ieškomas iš tranzitinio traukinio pabėgęs Rusijos pilietis

Pradėtas tyrimas dėl chuliganiškai besielgusio vairuotojo

COVID-19 testų byloje liudijęs S. Skvernelis: nesuprantu, ką L. Jaruševičienė veikia teisme

Kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių?

Norintiems pradėti verslą? Jums reikia žinoti 3 būtinus žingsnius

Kauno miesto savivaldybė apjungs dalį seniūnijų

Teismas atmetė kalinčio R. Kurlianskio ieškinį STT pareigūnui

Dėl L. Kasčiūno ir G. Liaudansko pasisakymų tyrimas nebus pradėtas

Kauno policijos reidai: 903 greičio viršijimo atvejai ir 7 neblaivūs vairuotojai

Perspėjimas tėvams: vaikų pornografijos ieškantys nusikaltėliai neretai savo aukas randa socialinėse paskyrose

Socialiniuose tinkluose plinta vaizdo klastotės

„Garbė Tėvui ir Sūnui, ir Šventajai Dvasiai” Švč. Trejybės sekmadienis

Birželio 15 d. – Švenčiausioji Trejybė

Kauno viešajame transporte bekontaktis atsiskaitymas jau rugpjūtį

Paauglių tvirkinimu kaltinamas A. Ulvidas: aš vaikų darželyje demonstravausi nuogas

Petras Gražulis: LGBTQ asmenų ne niekinau, tik citavau Šventąjį Raštą

G. Paluckas remia iniciatyvą naikinti desovietizacijos komisiją

Balinis vėžlys

Didelis mažų žingsnių tikslas – baliniai vėžliukai grįžo namo

Sinoptikas: artimiausiomis dienomis Lietuvoje bus vasariški orai, tačiau šiluma neužsilaikys

Knygų apie Lietuvos kriminalinį pasaulį autorius D. Dargis paleistas į laisvę

Vaišvydavos tvenkinyje vyks narų pratybos

KTU doktorantūros vasaros mokykloje – dėmesys šiuolaikinėms kompetencijoms

Pasirašytas verslo bendruomenės įsipareigojimas ateities kartoms

Renginiai, skirti Gedulo ir vilties dienai paminėti

Kauno rajone susidūrus automobiliams, nukentėjo du žmonės

Vilkijoje tyčia padegta vaikų žaidimų aikštelė?

Ekspertai: psichologinis komfortas medicinoje Lietuvoje dažnai nuvertinamas

Robertas Kaunas: L. Kasčiūno raginimai žudyti „nelojalius piliečius“ – šokiruojantys

Tarptautinė žaidimų diena paminėta futbolo aikštelėje

Karas Ukrainoje pareikalavo dar vieno lietuvio gyvybės?

STT nepritaria pataisoms, kurios sušvelnintų sankcijas „čekiukų“ istorijų dalyviams

Kaip kajeno pipirai, imbieras ir česnakai gali tapti natūralia pagalba medžiagų apykaitai?

Kauno viešajame transporte už bilietus bus galima atsiskaityti bekontakte banko kortele

Kaune rasta žemėje užkasta dėžė su galimai haliucinogeniniais grybais, kanapėmis

IX forto pėdsakas Miuncheno „Bayern“ istorijoje: Oto Alberto Byro šeimos likimas

2025-07-01

Vasariška sporto fiesta Birštone: danguje varžysis karšto oro balionų oreiviai, žemėje – galiūnai

2025-07-01

Ką daryti, jei stogo santvaros pradėjo girgždėti?

2025-07-01

Ar „ChatGPT“ gali padėti SEO optimizacijai?

2025-07-01

Sportas ir klimato realybė: kaip aplinkos pokyčiai formuoja naują sportinę kasdienybę

2025-07-01

Indijos pilietis Kaune stos prieš teismą dėl galimo kanapių platinimo nepilnametėms

2025-07-01

Kauno zoologijos sode nulūžusi šaka nukrito ant ledų pardavėjos

2025-07-01

V. Matijošaičio sužalotas pėsčiasis išleistas gydytis, policija pradeda administracinę teiseną

2025-07-01

Planas vasarai: gražiausi Europos miesteliai, kurie atrodo lyg iš pasakos

2025-06-30

Laikas pasilepinti: vasariški kavos receptai

2025-06-30

Kauno meras V. Matijošaitis partrenkė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą

2025-06-30

Po gaisro „Kauno švara“ tęsia veiklą

2025-06-30

Kaune sprogo granata: atliekamas ikiteisminis tyrimas

2025-06-27

Lietuvos sparčiai auga skaitmeninis verslas: lenkiame ES vidurkį

2025-06-27

Liepos 1 d. – ekskursija, ženklinanti Antanui Poškai ir Matui Šalčiui skirtos kelionės pradžią Kaune

2025-06-27
Tomas Čyvas

Nusipirkai automobilį? Neskubėk džiaugtis

2025-06-27

Kaune iš vyro plėšikas atėmė 30 tūkst. eurų

2025-06-27

Švedijos karalienės slaugos konkursą laimėjusi Jurgita: turime keisti požiūrį į pacientą

2025-06-26

Kuri sporto šaka gali padėti prailginti gyvenimo trukmę?

2025-06-26

Dirbtinis intelektas jau sėdi prie personalo atrankų stalo

2025-06-26

„Čekutininkams“ palankios BK pataisos Seime įveikė svarstymo stadiją

2025-06-26

Plėšimu ir neatsargiu gyvybės atėmimu kaltinamas I. Molotkovas: labai gailiuosi

2025-06-26

Atvira ar įstiklinta? Kaip išsirinkti tinkamiausią verandos tipą savo namams

2025-06-25

Vaikas ant keturračio: kaip jį išmokyti važiuoti ir užtikrinti saugumą?

2025-06-25

Seimas linkęs leisti savivaldybėms rinkti rinkliavą už eismo ribojimus

2025-06-25

Pareigūnų piketas: policininkai kvietė G. Palucką į ekipažą

2025-06-25

A. Kandrotas-Celofanas paleistas į laisvę

2025-06-25

Teismas sujungė nuomonės formuotojos S. Lipnės įmonės ir buvusios darbuotojos bylas

2025-06-24

A. Klišonis: savivalda gali priimti tikslesnius sprendimus nei desovietizacijos komisija

2025-06-24

Liberalai siūlo kandidatus pirmininko rinkimams: daugiausiai palaikymo sulaukia V. Čmilytė-Nielsen

2025-06-24

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos