Portalas kaunieciams.lt publikavo Lietuvos socialdemokratų partijos parlamentarų pranešimą apie Susisiekimo ministerijos veiklą. Ten buvo minėti geležinkeliais ir kitais keliais dirbą keleivų vežėjai, su jų veikla susijusios bėdos.
„Štai sektoriaus milžinė AB „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusiais metais ėmė naikinti „pelno nenešančius“ traukinių maršrutus šiaurės Lietuvoje. Akivaizdu, kad valstybinei įmonei šio regiono gyventojai tapo našta. Žmonėms siunčiama žinutė: tu ir tavo rajonas mums nepelningas“, – stebisi parlamentaras”. Tai sako Seimo narys Eugenijus Sabutis.
Geležinkeliečių vardu į kritiką, tegul ir netiesioginę, atsako Kotryna Dzikaraitė, kuri yra AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos partnerė. Toliau jos komentaras netaisytas:
„Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ rūpinasi vietinio susisiekimo maršrutais, užtikrindama reguliarias jungtis traukiniais tarp įvairių šalies regionų, o gyventojams – galimybes keliauti tausojant aplinką. „LTG Link“ siekia sudaryti sąlygas reisus organizuoti kuo sklandžiau ir efektyviau ir taip užtikrinti naudą visuomenei bei grąžą valstybei.
Praėjusiais metais po trišalių diskusijų su regionų atstovais ir Susisiekimo ministerija metu visuomenei buvo įvertinta ir aptarta, jog atskiri maršrutai Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai, Radviliškis–Šiauliai
Šio maršruto reisai yra organizuojami 8 kartus per dieną – t. y. taip pat dažnai, kaip ir anksčiau kursavę maršrutų Šiauliai–Panevėžys ir Radviliškis–Mažeikiai traukiniai. Traukiniai stoja visose maršruto stotyse ir stotelėse. Be to, atsižvelgiant į technines galimybes, traukinio sustojimo laikas Šiaulių stotyje buvo suderintas su dalies kitų į Vilnių, Kauną ir Klaipėdą vykstančių traukinių tvarkaraščiu. Dėl to keleiviai gali patogiau pratęsti kelionę į didžiuosius Lietuvos miestus.
Bendrovės duomenimis, šis sprendimas pasiteisino ir regiono gyventojai noriai keliauja bendrojo maršruto reisais – šiemet (iki spalio mėn.) juo vyko 100 tūkst. keleivių. Be to, „LTG Link“ nuolat vysto kompleksinius susisiekimą ir kelionių patirtį gerinančius sprendimus, tokius kaip naujų bilietų įsigijimą lengvinančių įrankių diegimas, metinių tvarkaraščių tobulinimas pagal klientų poreikius ir analizuojamus duomenis, stebi klientų pasitenkinimą ir vysto gerąsias keleivių patirtis kuriančias iniciatyvas, tokias kaip šventiniai traukiniai, papildomi reisai iš didelių renginių ar jungtiniai vasarą organizuojamo „Pajūrio ekspreso“ reisai ir pan. „
***
Redakcija pabrėžia, kad leis replikuoti bet kam, kas buvo paminėtas kritikuojant.