Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Finansai
  • Kriminalai
  • Gyvenimas
  • Sportas
  • Video
  • Apklausos
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Finansai
    • Kriminalai
    • Gyvenimas
    • Sportas
    • Video
    • Apklausos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

120 metų besitęsianti pažangių „Renault“ automobilių istorija: vis dar geriausi sprendimai patogesniam gyvenimui

  • 2018-04-06
  • Kaunieciams.lt
  • Naujienos

120 metų automobilius gaminančios „Renault“ kompanijos istorija apima tris etapus. Pirmasis buvo 1898–1944 m., kai ji priklausė jos įkūrėjui Louisui Renault. 1945–1995 m. įmonė buvo nacionalizuota ir tapo valstybės nuosavybe, o nuo 1995 metų veikia kaip „Renault S.A.“ kompanija. Bet nepaisant to, koks buvo laikmetis, „Renault“ visada gamino automobilius, kurie buvo itin pažangūs, atitiko aktualiausius visuomenės ir ekonomikos poreikius.

O kas yra „Renault“ šiandien? Žvelgiant į istoriją, tai buvo ir yra mašinos, sukurtos remiantis tomis pačiomis vertybėmis, apjungusiomis aistrą automobiliams, technologinę pažangą, šeimos ir darbo poreikius, poilsį ir pramogas.

 

Varomi aistros

Automobiliai, kurie buvo technologinio progreso smaigalyje, tapo antrosios industrinės revoliucijos rezultatu  ir visiškai pakeitė XX amžių. Tačiau šioje revoliucijoje svarbiausi veikėjai buvo ne tik inžinieriai ir mechanikai, bet ir visuomenė. Jiems automobiliai akimirksniu tapo aistros objektu, o galimybė greitai nuvykti iš vieno miesto į kitą, pasiekti atokiausius pasaulio kampelius ir laisvė važiuoti ten, kur tik užsigeisi, dar labiau skatino šį technologinį progresą.

1898 metai: „Type A Voiturette”

1898 metais pirmasis „Renault“ automobilis buvo sukurtas žmogaus, kurio didžiausia aistra buvo automobiliai. Naujomis transporto priemonėmis susižavėjęs dvidešimt vienerių metų Louisas Renault savo pirmąjį automobilį sukūrė šeimai priklausančioje pašiūrėje Paryžiaus priemiestyje Bulonėje prie Senos (dabar Bulonė-Bijankūras). Tai buvo visiškai kitoks automobilis nei tuometinės mašinos. Jis turėjo lengvą, bet standžią vamzdinę važiuoklę, vos 1,75 AG „De Dion“ variklį, kuris su galiniais ratais buvo sujungtas ne tuo metu įprasta grandine ar diržu, o tiesiogine pavara per trijų greičių pavarų dėžę ir diferencialą. Taip gimė „Renault Type A Voiturette“ automobilis.

Tų pačių metų Kalėdų išvakarėse Louisas Renault šiuo pažangiu automobiliu nusprendė nuvažiuoti iki Montmartro viena stačiausių Paryžiaus gatvių Rue Lepic. Jam tai puikiai pavyko, o liudininkai įvertino pažangius automobilio sprendimus. Šis iššūkis sukėlė didelį susidomėjimą „Renault“ automobiliais ir akimirksniu buvo gauta net dvylika užsakymų su išankstiniu apmokėjimu. Ir nors tuo metu jaunasis Renault neturėjo nei įmonės, nei gamybos patalpų, tai netapo kliūtimi istorijai, kuri tęsiasi jau 120 metų.

 

1964 metai: „Renault 8 Gordini“

Nors „Renault“ garsėjo kaip šeimos automobilių gamintojas, kompanija buvo neabejinga greičiui ir azartui – populiarieji „4CV“ ir „Dauphine“ modeliai laimėjo „MonteCarlo“ ir „Tour de Corse“ lenktynes, taip ne tik patvirtinę savo itin didelį potencialą, bet ir sudominę mases lenktynių aistra.

Todėl 1964 metais specialiai jaunai ir automobilių sporto sužavėtai kartai buvo pristatytas „Renault 8 Gordini“ automobilis. Šis mažas ir lengvas sedanas turėjo garsaus automobilių mechaniko Amédée Gordini sukurtą 1100 cm3 variklį, pasiekiantį 95 AG (po dviejų metų buvo pristatyta versija su 1300 cm3 motoru ir atnaujinta išvaizda su keturiais žibintais). „Renault 8 Gordini“ buvo nudažytas išskirtine mėlyna „Bleu de France“ spalva, su dviem baltomis juostomis – taip gimė prancūzų automobilių sporto legenda.

Šeimos automobilis visiems gyvenimo atvejams

Tikras paradoksas: nors automobiliai buvo pristatomi kaip asmeninė susisiekimo priemonė, jie taip pat buvo ir puikus pasirinkimas šeimoms. Bėgant metams automobiliai tapo vis labiau pritaikyti jų poreikiams – kabrioletus pakeitė mašinos uždaru kėbulu, atsirado ketverios durelės, sėdynės priekyje ir gale, taip pat itin svarbus bagažo skyrius. „Renault“ automobiliai ir toliau stebino savo pažanga – kompanija sukūrė pirmąjį hečbeką – penkerių durelių modelį, taip pat pirmąjį pasaulyje vienatūrį. Automobiliai tapo gyvenamąja erdve ant ratų.

1965 metai: „Renault 16“

Jau 1957 metais „Renault“ vizijoje automobilis nebebuvo tik įprasta keturvietė mašina su bagažine. 1961 metais buvo pristatytas „Renault 4“ – pirmasis automobilis visiems gyvenimo atvejams. Bet šeimos automobiliui reikėjo kažko daugiau. Juo tapo „Renault 16“ – efektingos išvaizdos vidutinės klasės šeimyninis hečbekas, sukurtas šiuolaikinei pažangios visuomenės šeimai.

Įvairiapusiškumu „Renault 16“ neprilygo nei vienas tuometinis automobilis. Modelis neapsiribojo tik hečbeko kėbulu ir nulenkiamomis galinėmis sėdynėmis, kadangi automobilio erdvės sprendimai buvo sukurti įvairioms bagažinės konfiguracijoms, sėdynės galėjo būti ne tik sudedamos, bet ir išimamos. „Renault 16“ buvo itin pažangus šeimyninio gyvenimo būdo automobilis, sukurtas pateisinti šeimos lūkesčius, vykstant tiek į tolimas keliones, tiek ir apsipirkti savaitgaliais. Taip atsirado pats pažangiausias šeimos automobilis.

1984 metai: „Renault Espace“

Sukūrusi tokius automobilius kaip „Renault 4“, „Renault 16“, „Renault 6“ ir „Renault 5“, kompanija nusprendė, kad laikas dar pažangesniam automobiliui visiems gyvenimo atvejams. Tai turėjo būti komfortiška kaip sedanas, bet itin praktiška mašina. Modelis, kuris apjungtų „Renault 25“, „Renault 21 Nevada“ ir „Trafic“ automobilių privalumus. Ir tai buvo visiškai nauja automobilių kūrimo kryptis, neturėjusi pasaulyje analogų.

Tuo pačiu metu kitas Prancūzijos gamintojas „Matra“ svarstė apie „prancūziško vienatūrio“ gamybą. 1983 m. kompanijos susijungė ir taip gimė „Renault Espace“ – stilinga mašina vienatūrio kėbulu, su plokščiomis grindimis, modifikuojamu 5 arba 7 vietų salonu ir galingu 2 l varikliu.

Kadangi automobilis kainavo daugiau kaip 100 000 frankų (tiek pat kiek ir prabangus automobilis), pradžioje pirkėjai buvo atsargūs rinkdamiesi naujos klasės automobilį. Tačiau greitai šis modelis sulaukė milžiniško populiarumo tarp šeimų ir tapo ilgamečiu, vienvaldžiu lyderiu be jokios konkurencijos.

 

1996 metai: „Renault Scénic“

„Renault Scénic“ buvo dar vienas revoliucinis automobilis – pirmasis vidutinės klasės vienatūris, skirtas itin plačiai pirkėjų grupei. Tai automobilis, specialiai sukurtas jaunoms šeimoms, auginantiems kūdikius ir paauglius, poroms, kurie vairavo tą patį automobilį ir kuriems reikėjo įperkamos mašinos kasdienėms kelionėms ir atostogų išvykoms.

Būtent toks ir buvo „Scénic“ – pirmasis kompaktinis vienatūris, sukurtas itin sumaniai išnaudojus nedidelio automobilio salono erdvę su galimybe jį transformuoti visiems gyvenimo atvejams. Stumdoma vidurinė galinė sėdynė galėjo būti panaudota kaip staliukas, atlenkiamos galinės sėdynės, staliukai sėdynių nugarėlėse, itin daug talpų daiktams – viskas buvo sukurta itin patogiam naudojimui, todėl nieko keisto, kad 1997 m. „Renault Scénic“ buvo įvertintas Europos Metų automobilio apdovanojimu, taip pakartojęs „Clio“ ir „Renault 16“ sėkmę.

Bendradarbiaujant su profesionalais

Automobiliams tobulėjant, gamintojai pradėjo siūlyti ir specialiai prekybininkams pritaikytas mašinas, skirtas darbui. Praktiški automobiliai turėjo itin daug paskirčių, o „Renault“ išgarsėjo kaip automobilių visiems gyvenimo atvejams – darbui, laisvalaikiui ir kelionėms – gamybos specialistai.

1952 metai: „Renault Colorale“

1950–1951 metais pasirodė skirtingų modifikacijų „Renault Colorale“ modelis – specialiai kaimo vietovėms pritaikytas praktiškas universalas. Tai buvo itin tvirtas automobilis, kurio važiuoklei panaudoti „Renault“ sunkvežimių sprendimai. Toks automobilis buvo išties įspūdingas – 1,82 m aukščio ir 1640 kilogramų svorio – beveik tiek pat svėrė trys „4CV“ modeliai. „Colorale“ buvo tikras dabartinių SUV pirmtakas – su visų ratų pavara, erdviu septynviečiu salonu, tad savo laikmečiu jis taip pat neturėjo jokių analogų rinkoje.

1959 metai: „Renault Estafette“

Komerciniai automobiliai ilgą laiką buvo gaminami kaip furgonai arba maži sunkvežimiai ir naudojami priklausomai nuo to, kiek reikėdavo pervežti krovinių. Bet pokario prekeiviams furgonai buvo pernelyg maži, o sunkvežimiai buvo nepatogūs važinėti siauromis gatvėmis. Todėl 1959 m. „Renault“ sukūrė „Estafette“ – praktišką modelį, apjungusį abiejų šių mašinų tipų savybes. Tai buvo pirmasis „Renault“ automobilis su priekiniais varančiaisiais ratais – šis sprendimas leido gale sumažinti pakrovimo aukštį ir maksimaliai padidinti bagažinės tūrį.

„Estafette“ gale buvo lengvą pakrovimą užtikrinusios trejos durys, vairuotojo ir šoninės krovinių skyriaus durys buvo stumdomos – tai palengvino iškrovimą ir išlipimą. Automobilis turėjo daug modifikacijų – galėjo būti su padidinta prošvaisa, gaminamas kaip pikapas ar devynvietis mikroautobusas, taip pat kaip dirbtuvės ar gyvenamasis namelis ant ratų, greitosios pagalbos automobilis. Be to, „Estafette“ buvo dažomas ir ryškiomis – oranžine, geltona arba mėlyna – spalvomis.

Laikas poilsiui ir pramogoms

Ketvirtojo dešimtmečio esminė socialinė naujovė Vakarų Europoje – mokamos atostogos iš esmės pakeitė požiūrį į kažkada kaip prabangą vertintą laiką, o kelionės automobiliais tapo įprastos. Bet praktiški automobiliai galėjo būti ir išskirtiniai.

 

1961 metai: „Renault 4“

Atėjus laikui pakeisti itin populiarų „4CV“ modelį, „Renault“ atsižvelgė į ypatingą socialinę padėtį Europoje – gyventojai iš provincijos masiškai kraustėsi į miestus, bet apsigyvendavo ne miestų centruose, bet priemiesčiuose. Taip kūrėsi ištisi rajonai, kuriuose gyveno darbuotojai ir klestėjo vidurinis sluoksnis. O priemiesčiai tapo naująja gyvenamąja aplinka – iš dalies miestas, iš dalies užmiestis.

Tad „Renault“ nusprendė sukurti itin praktišką automobilį, kuris darbo dienomis tarnautų kaip darbo mašina, o savaitgaliais ir atostogų metu būtų visavertis šeimos automobilis. Tokiu tapo 1961 metais debiutavęs „Renault 4“ – pirmą kartą pristatytas modelis hečbeko kėbulu su praktiškomis penkeriomis durelėmis, kurios užtikrino lengvą pakrovimą. Automobilio vairuotojui tereikėjo tik pakelti galines sėdynes, kad galėtų pervežti didelį krovinį – taip gimė automobilis visiems gyvenimo atvejams.

 

1999 metai: „Renault Avantime“

Kaip sufleruoja pavadinimas, „Avantime“ buvo dar vienas laiką pralenkęs modelis, greta su tokiomis žymų pėdsaką automobilizmo istorijoje palikusiomis mašinomis kaip „Espace“, „Scénic“ ar „Twingo“. „Renault“ išliko ištikimi sau ir sukūrė analogų neturintį automobilį. Tuo metu, kai buvo madingi žemi kupė automobiliai, jie pristatė mašiną su aukštai sumontuotomis sėdynėmis, o vietoje aptakių linijų dominavo išraiškingos ir briaunuotos formos. Nebuvo čia ir mažų langų – keleiviai galėjo mėgautis puikiais vaizdais su panoraminiu stoglangiu, o itin šviesus salonas labiau priminė poilsio kambarį. Tradiciniai valdymo prietaisai su daugybe mygtukų ir ciferblatų buvo pakeisti subtiliu ir minimalistiniu prietaisų skydeliu.

Tad dar prieš prasidedant SUV automobilių erai, „Avantime“ tapo drąsiu kupė ir vienatūrio automobilio hibridu – tikru 2000-ųjų metų laisvalaikio automobiliu.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

Skrydis aplink Lietuvą: oreiviai kyla į pažintinę aviacijos kelionę

Ypatinga Vytauto Didžiojo karo muziejaus rinkinių vertybė – brg. gen. Kaziui Skučui dovanota dėžutė cigarams

Joninės su LRT: nuo šventinio koncerto Nidoje iki specialios filmų programos

Nepastebimas pavojus iškylos metu: kada padažai ir prieskoniai gali pakenkti sveikatai

Seimas nepritarė Laisvės gynėjų dienos įtraukimui į švenčių sąrašą

Buvusį Seimo narį T. V. Raskevičių „į laužą“ komentaru siuntęs vyras lieka išteisintas

Tomas Čyvas

STT, čekiukai ir niekdara

Vilties šventei artėjant

Pabėgimas į gamtą: ką pasiimti, kad žvejyba taptų malonumu, o ne iššūkiu?

Kauno teismas ėmėsi pacienčių slaptu filmavimu kaltinamo ginekologo V. Abraičio bylos

Etikos sargų prašys išsiaiškinti, kiek BK pataisas inicijavusių Seimo narių gali turėti interesų konfliktą

Kur rasti stilingų rūbų už prieinamą kainą?

Nosies korekcija vasarą: ar tai – geras metas operacijai?

Apie „Žalgirio“ sunkumus kalbėjęs L.Kleiza: Trinchieri rotacijas yra sunku suprasti

Saulė ir sveikata: kaip suderinti malonumą su saugumu

„Teka loftai“ – šiuolaikiška erdvė jūsų gyvenimui ar verslui

VRM ministras: rudenį bus skelbiamas antras etapas priedangoms savivaldybėse finansuoti

Ieškomas iš tranzitinio traukinio pabėgęs Rusijos pilietis

Pradėtas tyrimas dėl chuliganiškai besielgusio vairuotojo

COVID-19 testų byloje liudijęs S. Skvernelis: nesuprantu, ką L. Jaruševičienė veikia teisme

Kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių?

Norintiems pradėti verslą? Jums reikia žinoti 3 būtinus žingsnius

Kauno miesto savivaldybė apjungs dalį seniūnijų

Teismas atmetė kalinčio R. Kurlianskio ieškinį STT pareigūnui

Dėl L. Kasčiūno ir G. Liaudansko pasisakymų tyrimas nebus pradėtas

Kauno policijos reidai: 903 greičio viršijimo atvejai ir 7 neblaivūs vairuotojai

Perspėjimas tėvams: vaikų pornografijos ieškantys nusikaltėliai neretai savo aukas randa socialinėse paskyrose

Socialiniuose tinkluose plinta vaizdo klastotės

„Garbė Tėvui ir Sūnui, ir Šventajai Dvasiai” Švč. Trejybės sekmadienis

Birželio 15 d. – Švenčiausioji Trejybė

Kauno viešajame transporte bekontaktis atsiskaitymas jau rugpjūtį

Paauglių tvirkinimu kaltinamas A. Ulvidas: aš vaikų darželyje demonstravausi nuogas

Petras Gražulis: LGBTQ asmenų ne niekinau, tik citavau Šventąjį Raštą

G. Paluckas remia iniciatyvą naikinti desovietizacijos komisiją

Balinis vėžlys

Didelis mažų žingsnių tikslas – baliniai vėžliukai grįžo namo

Sinoptikas: artimiausiomis dienomis Lietuvoje bus vasariški orai, tačiau šiluma neužsilaikys

Knygų apie Lietuvos kriminalinį pasaulį autorius D. Dargis paleistas į laisvę

Vaišvydavos tvenkinyje vyks narų pratybos

KTU doktorantūros vasaros mokykloje – dėmesys šiuolaikinėms kompetencijoms

Pasirašytas verslo bendruomenės įsipareigojimas ateities kartoms

Renginiai, skirti Gedulo ir vilties dienai paminėti

Kauno rajone susidūrus automobiliams, nukentėjo du žmonės

Vilkijoje tyčia padegta vaikų žaidimų aikštelė?

Ekspertai: psichologinis komfortas medicinoje Lietuvoje dažnai nuvertinamas

Robertas Kaunas: L. Kasčiūno raginimai žudyti „nelojalius piliečius“ – šokiruojantys

Tarptautinė žaidimų diena paminėta futbolo aikštelėje

Karas Ukrainoje pareikalavo dar vieno lietuvio gyvybės?

STT nepritaria pataisoms, kurios sušvelnintų sankcijas „čekiukų“ istorijų dalyviams

Kaip kajeno pipirai, imbieras ir česnakai gali tapti natūralia pagalba medžiagų apykaitai?

Kauno viešajame transporte už bilietus bus galima atsiskaityti bekontakte banko kortele

Kaune rasta žemėje užkasta dėžė su galimai haliucinogeniniais grybais, kanapėmis

Kaune iš 9-ojo forto pavogtos artilerijos pabūklo sviedinių kopijos

Paskutinė galimybė pamatyti parodą „Mūsų pasirinkimai: žvilgsnis į keturias politikų kartas”

V. Kondratovičius: kalbamės apie strategiją, kurios siekis – 0 žūčių vandenyje

Tomas Čyvas

Tomas Čyvas. Mokesčių „reforma” yra banalus apiplėšimas (Video)

1700 daugiabučių Kaune turi galimybę žiemą šildytis pigiau: reikia suskubti

Seimas atmetė siūlymą drausti rūkyti jaunesniems nei 21 metų amžiaus jaunuoliams

V. Gapšys veržiasi į laisvę, bet komisija nepritaria lygtiniam paleidimui

Prie Seimo rūmų – antrasis mitingas prieš NT mokestį: susirinkusieji netiki valdančiųjų pažadais

Premjero vizite Kauno rajone – dėmesys sveikatos priežiūros, švietimo ir infrastruktūros projektams

Ką veikti Kauno rajone birželio 9-15 dienomis?

Lietuva bando užsitikrinti pozicijas puslaidininkių gamybos srityje

Teismas neleido vaikų prievartavimu kaltinamam K. Bartoševičiui išvykti į užsienį

Stasys Buškevičius

Stasys Buškevičius. Dirbtinis intelektas – ateities ginklas prieš biurokratinį absurdą

Kauno regioninis valstybės archyvas kviečia į parodos „Kazachės moterys stepių kultūroje“ atidarymą

Išpuolis Kauno centre: peiliu sužalotas vyras

Premjeras: Giraitės ginkluotės gamykla rengiasi plėtrai

Ministerija siūlo Lietuvoje išplėsti defibriliatorių tinklą

„Rusiškas pasaulis” lietuvių galvose? Ekspertai teigia, kad nenoras mokytis vokiečių kalbos – didžiulė problema

Birštone atidarytas naujas viešbutis

KAM skelbia Kairių karinio miestelio vystymo ir priežiūros paslaugų pirkimą

Parlamentaras siūlo uždrausti nesveiko ir greitojo maisto reklamą

„Imkite Šventąją Dvasią” (Jn 20, 22) Sekminės

Vaikų vasara Kaune: priėmimas į papildomas stovyklas jau kitą savaitę

Ateina savaitgalis: kokie orai laukia?

B. Ulvaeusas iš grupės ABBA kūrybai pasitelkia dirbtinį intelektą

Pasiruošimas J. Timberlake‘o koncertui Kaune: kas vyksta užkulisiuose?

Įmonių įsigijimai ar susijungimai: tikroji sutarties rizika slypi derybose

Dvigubi pasiekimai: gabiausi Kauno mokiniai pagerbti šventėje

MKL sezono uždaryme apdovanojimais džiaugėsi ir jaunieji krepšininkai iš Kauno

Gydytoja rekomenduoja: prieš kelionę pasitikrinkite širdį

Gamtininkui Selemonui Paltanavičiui – V. Adamkaus premija

JAV ir Lietuvos kariai atliko kovinius šaudymus Baltijos jūroje

Kaunietis kaltinamas turto iššvaistymu

Policija ieško nepilnametę sužalojusio asmens

R. Popovienė sureagavo į prezidento kritiką: sieks užtikrinti kokybišką sporto projektų administravimą

Jaunimo renginys Kaune – apie draugystę, kūrybą ir psichologinę sveikatą

Vejos robotų priežiūra – paprasta, bet būtina

Lietuvos ūkininkų mylimiausia stogo danga: kaip juos taip pakerėjo trapecinė skarda?

Nėštumas ir hemorojus: kaip sau padėti ir kada kreiptis į gydytoją?

Galvūgalis – tik dekoracija ar svarbus komforto elementas?

Autoserviso mitai – ar tikrai reikia keisti tepalus kas 10 tūkst.?

E-sporto augimas: kodėl virtualios varžybos tampa nauja sporto ateitimi?

Rimas Armaitis

Ukrainoje kovojęs lietuvis: tautiečiai, ar suvokiate, ką išrinkote į Seimą?

Kauną užlies folkloro garsai – vyks XXXIX tarptautinis folkloro festivalis „Atataria lamzdžiai 2025“

Keramikos gaminiai

Kurti – tai augti: keramika, kaip menas, amatas ir terapija

Kokios yra butų kainų augimo didmiesčiuose priežastys?

Stanislovas Buškevičius. Partijos "Jaunoji Lietuva" pirmininkas

Stanislovas Buškevičius. Pelenais virtę rusų lėktuvai: NATO Putinui neįkandama

Tomas Čyvas

Lietuvos rerusifikacija – vilniečio atsakymas kauniečiui

Ne tik ūgis ir svoris: gydytoja primena, ką būtina stebėti augant vaikui

Miestą užplūs dviratininkai – laukia orientacinės varžybos „Įmink Kauną“

Neveronių vaikams – „Lobių sala“!

Skrydis aplink Lietuvą: oreiviai kyla į pažintinę aviacijos kelionę

2025-06-19

Ypatinga Vytauto Didžiojo karo muziejaus rinkinių vertybė – brg. gen. Kaziui Skučui dovanota dėžutė cigarams

2025-06-19

Joninės su LRT: nuo šventinio koncerto Nidoje iki specialios filmų programos

2025-06-19

Nepastebimas pavojus iškylos metu: kada padažai ir prieskoniai gali pakenkti sveikatai

2025-06-19

Seimas nepritarė Laisvės gynėjų dienos įtraukimui į švenčių sąrašą

2025-06-19

Buvusį Seimo narį T. V. Raskevičių „į laužą“ komentaru siuntęs vyras lieka išteisintas

2025-06-19
Tomas Čyvas

STT, čekiukai ir niekdara

2025-06-18

Vilties šventei artėjant

2025-06-18

Pabėgimas į gamtą: ką pasiimti, kad žvejyba taptų malonumu, o ne iššūkiu?

2025-06-18

Kauno teismas ėmėsi pacienčių slaptu filmavimu kaltinamo ginekologo V. Abraičio bylos

2025-06-18

Etikos sargų prašys išsiaiškinti, kiek BK pataisas inicijavusių Seimo narių gali turėti interesų konfliktą

2025-06-18

Kur rasti stilingų rūbų už prieinamą kainą?

2025-06-17

Nosies korekcija vasarą: ar tai – geras metas operacijai?

2025-06-17

Apie „Žalgirio“ sunkumus kalbėjęs L.Kleiza: Trinchieri rotacijas yra sunku suprasti

2025-06-17

Saulė ir sveikata: kaip suderinti malonumą su saugumu

2025-06-17

„Teka loftai“ – šiuolaikiška erdvė jūsų gyvenimui ar verslui

2025-06-17

VRM ministras: rudenį bus skelbiamas antras etapas priedangoms savivaldybėse finansuoti

2025-06-17

Ieškomas iš tranzitinio traukinio pabėgęs Rusijos pilietis

2025-06-17

Pradėtas tyrimas dėl chuliganiškai besielgusio vairuotojo

2025-06-17

COVID-19 testų byloje liudijęs S. Skvernelis: nesuprantu, ką L. Jaruševičienė veikia teisme

2025-06-17

Kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių?

2025-06-16

Norintiems pradėti verslą? Jums reikia žinoti 3 būtinus žingsnius

2025-06-16

Kauno miesto savivaldybė apjungs dalį seniūnijų

2025-06-16

Teismas atmetė kalinčio R. Kurlianskio ieškinį STT pareigūnui

2025-06-16

Dėl L. Kasčiūno ir G. Liaudansko pasisakymų tyrimas nebus pradėtas

2025-06-16

Kauno policijos reidai: 903 greičio viršijimo atvejai ir 7 neblaivūs vairuotojai

2025-06-16

Perspėjimas tėvams: vaikų pornografijos ieškantys nusikaltėliai neretai savo aukas randa socialinėse paskyrose

2025-06-15

Socialiniuose tinkluose plinta vaizdo klastotės

2025-06-15

„Garbė Tėvui ir Sūnui, ir Šventajai Dvasiai” Švč. Trejybės sekmadienis

2025-06-15

Birželio 15 d. – Švenčiausioji Trejybė

2025-06-14

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos