TREČIAJAME 2017 m. KETVIRTYJE „RENAULT“ GRUPĖS PAJAMOS IŠAUGO 15,9 PROC.
- Trečiajame 2017 metų ketvirtyje „Renault“ grupės pajamos išaugo iki 12 218 mln. eurų;
- „Renault“ grupės pardavimas rinkoje, kuri išaugo 3,4 proc., padidėjo 9,4 proc. ir buvo parduoti 866 233 automobiliai;
- Europoje – rinkoje, kuri išaugo 1,4 proc., grupės registracijų skaičius padidėjo 4,9 proc. Dėl sėkmingų naujojo „Koleos“, „ZOE Z.E.40“ ir „Dacia“ gamos modelių pardavimo, grupės rinkos dalis padidėjo 0,3 punktais iki 9,9 proc.;
· Ne Europoje grupės rinkos dalis padidėjo 13,5 proc. – tą užtikrino augantis pardavimas Amerikos žemyne (+ 14,0 proc.) ir Eurazijoje (+ 24,3 proc.);
· „Renault“ grupė patvirtino savo 2017 metų strategiją.
Trečiąjį 2017 m. ketvirtį „Renault“ grupės pajamos išaugo iki 12 218 mln. eurų (15,9 proc.). Neskaitant „Avtovaz“ kompanijos konsolidacijos poveikio, grupės pajamos padidėjo 9,8 procentais, iki 11 584 milijonų eurų (iki 12,2 proc.).
Per šį ketvirtį pasaulyje ir toliau augo „Renault“ grupės pardavimai (+ 9,4 proc., iki 866 233vnt.) ir rinkos dalis (+ 0,2 punktai iki 3,8 proc.).
Europoje – rinkoje, kurioje pardavimas padidėjo 4,9 proc., grupės pardavimas išaugo 1,4 proc. ir čia buvo įregistruoti 397 097 nauji automobiliai.
„Renault“ markės pardavimas išaugo 2,9 proc., o jį labiausiai padidino naujo „Koleos“ debiutas ir sėkmingas „ZOE Z.E. 40“ pardavimas. Be to, „Clio“ yra antras populiariausias automobilis Europoje, o krosoveris „Captur“ – populiariausias modelis segmente.
„Renault“ ir toliau išlieka elektromobilių segmento lyderis – trečiąjį ketvirtį buvo parduoti 7697 elektromobiliai. ZOE elektromobilių buvo parduota 6665 vnt. (67 proc. kilimas).
„Dacia“ markės pardavimas išaugo 10,3 proc., kurį labiausiai didino „Sandero“ modelis (+ 12 proc.).
Ne Europoje grupė ir toliau stiprino savo pozicijas, pristatydama naujus sėkmingus modelius – rinkoje, kurioje pardavimas augo 5,5 proc., grupės pardavimas išaugo 13,5 proc.
Eurazijoje – rinkoje, kuri augo 15,5 proc., pardavimas padidėjo 24,3 proc. Grupės, kurioje nuo šiol yra ir „Lada“ markė, dalis rinkoje padidėjo iki 24,6 proc.
Rusijoje – antroje pagal dydį grupės rinkoje, pardavimas padidėjo 22,9 proc. (įskaitant ir „Lada“ markę). Labiausiai pardavimą didino „Lada Vesta“, „Lada Xray“ ir „Renault Kaptur“ modeliai, grupės dalis rinkoje padidėjo iki 28,2 proc.
Turkijoje pardavimas padidėjo 40,6 proc. Grupės dalis rinkoje padidėjo iki 18,8 proc. arba 3,5 punktais, kuriuos užtikrino naujojo „Mégane“ sedano sėkmė, kurių trečiame ketvirtyje buvo parduota daugiau kaip 8412.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, kur rinka padidėjo 4,7 proc., grupės pardavimas išaugo 21,1 proc. Kinijoje grupės pardavimas padidėjo 123,6 proc. – čia per ketvirtį buvo parduoti 16 807 automobiliai. Pietų Korėjoje „Renault Samsung Motors“ pardavimas sumažėjo 8,2 proc. – itin konkurencingoje rinkoje nebuvo pristatyta naujų modelių, taip pat trečiąjį 2016 metų ketvirtį, kai debiutavo SM6 ir QM6 modeliai, buvo užfiksuotas itin didelis augimas.
Amerikos žemyne – rinkoje, kuri augo 7,1 proc., pardavimas išaugo 14 proc., o rinkos dalis padidėjo 0,4 punktais arba iki 7,3 proc. Augimą užtikrino ir atsigaunanti Brazilijos rinka, kuri išaugo 14,6 proc. Čia grupės pardavimas padidėjo 24,8 proc., o rinkos dalis išaugo iki 8,5 proc. (+ 0,7 punktais) – tą užtikrino itin didelis naujų „Captur“ ir „Kwid“ modelių pardavimas – liepos mėnesį debiutavęs pastarasis modelis jau viršijo metų pardavimo planus.
18,5 proc. išaugusioje Argentinos rinkoje, grupės pardavimas padidėjo 7,7 proc, nors čia dar laukiama naujojo „Kwid“ debiuto.
Afrikoje, Vidurio Rytų Azijoje ir Indijos regione, kur rinka išaugo 4,2 proc., grupės pardavimas sumažėjo 1,3 proc. Indijoje, kur lapkričio pradžioje debiutuos „Captur“, palyginti su trečiu 2016 m. ketvirčiu, pardavimas sumažėjo 20,7 proc.
Irane, kaip ir visą pirmą 2017 m. pusmetį, grupės pardavimas augo 28,1 proc. , o labiausiai juos didino sėkmingi „Tondar“ ir „Sandero“ modeliai. Čia grupės rinkos dalis taip pat padidėjo 0,8 punktais, iki 10,5 proc.
TREČIOJO KETVIRČIO PAJAMOS PAGAL VEIKLOS SEKTORIUS
Automobilių pramonės veiklos pajamos, neskaičiuojant „Avtovaz“, pasiekė 10 974 milijonų eurų (9,9 proc. daugiau). Augantį pardavimą (+ 2,7 punktai) įtakojo atsigaunančios Rusijos, Brazilijos ir Turkijos rinkos, taip pat stabiliai augantis pardavimas Europoje. Pajamų augimą užtikrino padidėjęs pardavimas partneriams, taip atspindint augančias automobilių gamybos apimtis (ypatingai Europoje, kur surenkamas naujas „Nissan Micra“), taip pat iš komplektuojamų dalių Irane ir Kinijoje surenkami automobiliai. Segmentą „Kiti“ (+ 2,6 punktai) įtakojo naudotų automobilių ir atsarginių dalių pardavimas. Neigiamą poveikį turėjo valiutų svyravimas, labiausiai dėl stiprėjančio euro tokių valiutų kaip Argentinos pesas, Turkijos lira ir Korėjos vonas atžvilgiu.
Pardavimų finansavimo („RCI Banque“) pajamos trečiąjį ketvirtį siekė 610 mln. eurų, 9,5 proc. daugiau nei 2016 m., o naujų finansavimo sutarčių skaičius išaugo 14 proc.
„Avotvaz“ pajamos trečiąjį ketvirtį siekė 634 mln. eurų (kompanija nebuvo iki galo konsoliduota 2016 m.)
cash-flow opérationnel de l’Automobile positif
2017 M. PROGNOZĖS
2017 m. pasaulinė rinka turėtų augti nuo 2 iki 3 proc. (vietoje anksčiau prognozuotų nuo 1,5 iki 2,5 proc.). Europos rinka turėtų išaugti maždaug 3 proc. (vietoje anksčiau prognozuotų 2 proc.) Rinka Prancūzijoje turėtų išaugti apie 4 proc. (vietoje anksčiau prognozuotų 2 proc.).
Ne Europoje Rusijos rinka turėtų augti apie 10 proc. (vietoje anksčiau prognozuotų daugiau kaip 5 proc.), o Brazilijos rinka – iki 8 proc. (vietoje anksčiau prognozuotų 5 proc.). Toliau augančio pardavimo tikimasi ir Kinijoje (maždaug 5 proc.) ir Indijoje (daugiau kaip 8 proc.).
Šiame kontekste ir įtraukiant „Avtovaz“ kompaniją, „Renault“ grupė patvirtina savo strategiją:
- didinti grupės pajamas, neatsižvelgiant į „Avtovaz“ poveikį (esant pastoviam valiutos kursui);
- didinti grupės veiklos pelną eurais*;
- užtikrinti teigiamą automobilių pramonės veiklos nepertraukiamą grynųjų pinigų srautą.
* palyginti su 2016 m. paskelbtais „Renault“ grupės rezultatais