Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Naujienos
  • Visuomenė ir gyvenimas
  • Kultūra
  • Švietimas
  • Verslas
  • Krašto gynyba
  • Video
  • Sportas
Menu Close
  • Naujienos 
    • Naujienos
    • Visuomenė ir gyvenimas
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Verslas
    • Krašto gynyba
    • Video
    • Sportas
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Nuo miesto iki priemiesčio, nuo laisvalaikio iki sporto – kiekvienam yra savas „Renault“

  • 2017-03-08
  • Kaunieciams.lt
  • Naujienos

2017 metų Ženevos automobilių parodoje „Renault“ pristatė savo koncepcinį automobilį ZOE E-SPORT ir visą pasaulį supažindino su atnaujintuoju „Captur“. O 2017 metais Europos rinkoje debiutuos naujieji „Koleos“ ir „Alaskan“.
• „Renault“ pristato koncepcinį modelį ZOE E-SPORT – sportiškesnę savo geriausiai parduodamo serijinio elektromobilio versiją. Šis itin sportiškas, išskirtinai elektra varomas automobilis yra pusiaukelėje tarp serijinio „Renault ZOE“ ir „Renault-e.dams“ elektra varomo vienviečio lenktynių automobilio, iškovojusio du „FIA Formula E“ čempionato nugalėtojo titulus. ZOE E-SPORT sujungia plačią „Renault“ patirtį kasdieniam naudojimui skirtų elektromobilių gamyboje su jų profesionalaus sporto žiniomis ir parodo „Renault“ gebėjimą elektromobiliams suteikti tikrą vairavimo malonumą.
• „Renault“ pristato atnaujintą „Captur“.
• Naujasis „Koleos“, kurio pardavimai Europoje prasidės jau birželį.
• „Renault“ patvirtina iki 2017 m. pabaigos Europoje pradėsiantys „Alaskan“ prekybą. Ženevoje pristatyta iki galo įrengta šio vienos tonos keliamosios galios pikapo versija.

„Renault ZOE E-Sport“ koncepcinis automobilis – labai sportiškas ZOE
„Renault ZOE E-Sport“ tarptautinėje 2017 metų Ženevos automobilių parodoje demonstruoja „Renault“ pasiryžimą plėtoti elektromobilių technologijas. „Renault ZOE E-Sport“ unikalus tuo, kad yra sukurtas ZOE pagrindu ir paverstas lenktyniniu automobiliu, pasinaudojant „Groupe Renault“ patirtimi, kuri per pastaruosius trejus metus buvo sukaupta elektra varomų vienviečių automobilių FIA („Fédération Internationale de l’Automobile“ – Tarptautinės automobilių federacijos) „Formulės E“ čempionate. „Formula E“ yra mėgstama dėl jos formato ir viso pasaulio didžiųjų miestų centruose rengiamų lenktynių, taip suteikiant galimybę plačiajai publikai pamatyti ypač greitų elektromobilių lenktynes.
Sportiško stiliaus „ZOE E-Sport“ nudažyta taip pat, kaip naujausi „Renault e.dams“ komandos elektra varomi bolidai.
Koncepcinio „ZOE E-Sport“ kėbulas pagamintas išskirtinai iš anglies pluošto. Įskaitant 450 kg svorio akumuliatorius, automobilis sveria 1 400 kilogramus.
„ZOE E-Sport“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,2 sekundės.

„Renault ZOE E-Sport“ šūkis labai paprastas: „Smaginkis!“. Tad mes apsistojome kažkur per vidurį tarp serijinio modelio ir profesionalaus sportinio automobilio… Jis yra tobulai sukurtas ekstremaliems vairavimo pojūčiams!“
Stéphanas Janinas, vyriausiasis koncepcinių automobilių dizaineris

Elektromobiliai tobulai suderinti su nulinės taršos vizija . „Renault“, pirmasis elektromobilių ateitimi patikėjęs automobilių gamintojas Europoje, 2012 metais pradėjo visą elektromobilių gamos gamybą ir šiandien užima rinkos lyderio poziciją. „Renault‘, vykdydama ZOE programą, toliau tyrinėja kiekvieną elektrifikuotos motorizacijos aspektą.
Renault ZOE yra išskirtinai elektra varomas, veržliai ir tolygiai važiuojantis automobilis. Nepaprastai malonus vairuoti ir sukurtas atsižvelgiant į griežčiausius ekologijos standartus.
Naujasis Renault ZOE, debiutavęs 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje, pažymi svarbų, masėms skirtų elektromobilių plėtros etapą. Remiantis NEDC matavimo metodika, jo autonomijos resursai siekia 400 kilometrų. Realiomis sąlygomis vienos akumuliatorių įkrovos pakanka maždaug 300 kilometrų atstumui. Naujojo Z.E. 40 akumuliatoriai leidžia išvengti rūpesčio dėl dažno poreikio įkrauti ir atveria naujas kelionių galimybes. Naujasis ZOE siūlomas su nauju, papildytu, internetu teikiamų paslaugų paketu, įskaitant „Z.E. Trip“ ir „Z.E. Pass“. Tai prisideda prie kasdienių kelionių elektromobiliu palengvinimo.

„Mes, „Renault“ darbuotojai, tikime, kad, pabrėžiant vairavimo malonumą, elektromobiliai yra pajėgūs patenkinti visų klientų poreikius… „Renault ZOE E-Sport“ yra pribloškianti šio tikėjimo išraiška!“
Éricas Feunteunas, Elektromobilių programos direktorius

I – SPORTIŠKUMAS PRANCŪZIŠKU „RENAULT“ STILIUMI

Išoriškai „ZOE E-Sport“ išsiskiria išraiškingu dizainu – ekstremalus ZOE sportiškumas.
„ZOE E- Sport“ ryšį su „Formulės E“ automobiliais išduoda 2016–2017 metais čempionato nugalėtojų komandos „Renault e.dams“ naudotos komandos spalvos.
 Dominuojanti „ZOE E-Sport“ spalva yra „Satin Blue“ mėlyna.
 Ją papildo geltonos spalvos akcentai ant šoninių veidrodėlių korpusų, taip pat priekinio ir užpakalinio buferių esantys papuošimai.
 Buferiams, priekiniam apatiniam aptakui, priekiniams žibintams ir oro įsiurbimo angoms pasirinkta anglies pluošto apdaila.
Tradiciniai „Renault“ bruožai ir elegantiški, aukštesnės klasės sportiniams automobiliams būdingi papuošimai:
 Priekiniai žibintai sudaro C raidės siluetą, tapusį naujausiu „Renault“ modelių simboliu.
 Gerai matomus, priekyje ir gale esančius „Renault“ deimanto simbolius pabrėžia jų dydis ir apšvietimas – kaip ir praėjusį lapkritį Paryžiaus automobilių parodoje pristatyto koncepcinio „Renault TreZor“.
 „ZOE E-Sport“ durys atidaromos paliečiant „atidarymo“ zoną, kurioje yra prisilietimo jutikliai.
 „ZOE E-Sport“ papuoštas deimanto formą menančiais, sportiškais aliuminio lengvojo lydinio ratlankiais. Jų svarbiausią dizaino elementą sudaro kontrastuojantys kampai, kuriuos pabrėžia dviejų atspalvių – juodos ir „Shadow Chrome“ – apdaila. Šie ratlankiai tvirtinami centrine veržle. „ZOE E-Sport“ langai yra papildomai patamsinti.
„ZOE E-Sport“ konstrukcija: greitas ir prilipęs prie kelio.
 „ZOE E-Sport“ svoris, įskaitant akumuliatorius, yra vos 1 400 kg. Tai pasiekti leido važiuoklės dizainas ir panaudotos medžiagos.
 Kaip ir vienviečio „Renault e.dams“ „Formulės E“ bolido, „ZOE E-Sport“ kėbulas pagamintas iš anglies pluošto.
 „ZOE E-Sport“ pasižymi ypač nedideliu aerodinaminiu pasipriešinimu. Tai jam pasiekti padeda po priekiniu buferiu esantis aptakas, plokščias dugnas, „Formulės E“ įkvėptas difuzorius ir didelis, iš anglies pluošto pagamintas galinis sparnas su jame esančia stabdžių signalo linija.
 Važiuoklė sudaryta iš vamzdinio rėmo su apsauginiais kevlaro skydais. Ji atitinka FIA saugumo standartus, o tai reiškia, kad „ZOE E-Sport“ gali būti naudojamas ir lenktynių trasoje.
„ZOE E-Sport“ vidus: važiavimui lenktynėse – ideali sėdėjimo pozicija.
 „ZOE E-Sport“ salone yra dvi apgaubiančios RECARO sėdynės su sportui skirtais saugos diržais.
 Stačiakampis vairo ratas vairuotojui suteikia platesnį apžvalgos lauką – tokio sprendimo pranašumu naudojasi „Renault“ „Formulės E“ vairuotojai.
 Kaip ir „Formulėje E“, vairuotojas gali reguliuoti pavaros sistemos nustatymus ir kontroliuoti energijos sąnaudas. Prietaisų skydelyje yra trys zonos, leidžiančios valdyti transmisiją, važiavimo režimą (galimi keturi pasirinkimai) ir stabdžių paskirstymą.
 Valdymo skydelyje esantys mygtukai skirti reguliuoti penkias apšvietimo funkcijas.
 Salone panaudotos medžiagos ir jų spalvos nurodo sportišką automobilio prigimtį. Dominuoja juoda spalva, taip pat panaudoti keli mėlynos spalvos elementai ir aliuminio dekoracijos. Sėdynės, vairo ratas ir durų skydai aptraukti siūlėmis puošta „Alcantara“ medžiaga.

II – IŠ „RENAULT“ UNIKALIOS PATIRTIES SPORTE PERIMTAS ENERGETINIS EFEKTYVUMAS

„ZOE E-Sport“ motorą įkvėpė „Renault Sport Racing“ ir „Renault e.dams“ inžinierių sukurtos technologijos.
 Du „ZOE E-Sport“ motorai pasiekia bendrą 340 kW, arba beveik 460 AG pajėgumą. Pavyzdžiui, FIA nustatytos taisyklės „Formulės E“ sportinio automobilio variklio galią riboja iki 270 AG.
 Abu varikliai yra identiški: vienas – priekyje, kitas – gale. Kaip ir „Formulėje E“, juose įdiegta energijos naudojimo efektyvumą maksimaliai išnaudojanti didelės galios nuolatinio magneto technologija.
 Siekiant išnaudoti visą „ZOE E-Sport“ galią, joje sumontuotas 40 kWh talpos akumuliatorius.
„ZOE E-Sport“ išnaudojama ir „Renault“ patirtis „Formulėje E“, optimizuojant ratams perduodamos galios paskirstymą.
 „ZOE E-Sport“ naudojama „Renault“ sukurta galios valdymo elektronika, kuri tiksliai ir dinamiškai valdo akumuliatoriaus tiekiamą energiją, ją pritaikant momentiniams vairuotojo poreikiams. Energijos valdymas yra visiškai konfigūruojamas ir priderinamas kiekvienam važiavimui.
 Elektronikos nustatymai siūlo keturis važiavimo režimus, kurie automobilį pritaiko prie momentinių vairuotojo poreikių, atsižvelgiant į tai, ar vairuotojui reikalinga galia, ar ilgesnė važiavimo autonomija. Jie taip pat gali būti pritaikyti skirtingoms lenktynių trasoms ar vairavimo stiliams, derinant abiejų motorų jėgos paskirstymą ir labiau sustiprinant užpakalinių arba priekinių ratų trauką.
Ir, pagaliau, lenktynėse sukaupta patirtis suteikia „ZOE E-Sport“ galimybę atskleisti visą savo potencialą nepriklausomai nuo to, kur ji būtų vairuojama.
 Kaip ir „Formulėje E“, čia naudojama oro ir vandens aušinimo sistema su priekyje esančiu radiatoriumi, kuris užtikrina optimalią akumuliatoriaus ir valdymo sistemos veikimo temperatūrą.

„Renault Sport Racing“ – #1 FIA „Formulės E“ čempionate
Patirtimi tiek elektromobilių gamyboje, tiek elektromobilių sporte garsėjanti „Groupe Renault“ yra viena iš FIA „Formulės E“ čempionato populiarėjimą skatinančių jėgų. Ji nuo pat pirmojo 2014/2015 metų sezono į šių lenktynių seriją buvo įtraukta kaip techninis ir sporto partneris.
Dabartiniame FIA „Formulės E“ čempionate dalyvaujanti komanda „Renault e.dams“ yra iškovojusi daugiausiai titulų: laimėjo dvi Komandų įskaitos taures, vieną Vairuotojo taurę ir laimėjo dešimtį etapų.
 „Renault“ komandai vadovauja keturis kartus „Formulės 1“ pasaulio čempionas Alainas Prostas ir DAMS įkūrėjas Jeanas-Paulas Driotas.
 Trečiajame sezone komandos pilotai yra titulą ginantis Sébastienas Buemi ir Nicolas Prostas. 2016–2017 metų sezone komanda siekia iškovoti dar vieną pergalę.
 „Renault e.dams“ naudojasi visose automobilių sporto disciplinose aukštus pasiekimus iškovojusio „Renault“ automobilių sporto padalinio „Renault Sport Racing“ techniniu palaikymu.
 Vienvietyje lenktyniniame automobilyje „Renault Z.E.16“ naudojama „SPARK-Renault SRT_01E“ važiuoklė. Jis varomas Z.E.16 motoro, kurį „Renault Sport Racing“ sukūrė netoli Paryžiaus esančiame Viry-Šatiljono padalinyje. Šis motoras yra vienas iš galingiausių ir techniškai pažangiausių jėgos agregatų, sutinkamų šiose lenktynėse.

III – RENAULT“ SPORTINIŲ AUTOMOBILIŲ ŽINIAS ĮKŪNYJANTIS SUKIBIMAS SU KELIU

„ZOE E-Sport“ važiuoklės konstrukcijoje plačiai išnaudojamos „Renault Sport Cars“ specialistų žinios ir, kuriant pačius ekstremaliausius „Groupe Renault“ automobilius, sukaupta patirtis.
 „TORK Engineering“ pagamintas vamzdinis rėmas sukonstruotas remiantis kalnų ir ledo lenktynėms „Renault Sport“ sukurtų automobilių pagrindu.
 „ZOE E-Sport“ pasižymi mažesne prošvaisa, platesne tarpvėže ir visų ratų pavaros sistema, todėl posūkiuose garantuojančia maksimalų sukibimą.
 Priekyje ir gale panaudota dvigubų svirčių pakaba buvo sukurta specialiai lenktynėms – ji visose situacijose išlaiko efektyvią ratų geometriją.
 Dideli, 20 colių „ZOE E-Sport“ ratai pajėgūs didelę variklių galią perduoti kelio paviršiui, nors lenktynių trasoje R20-245/35 dydžio padangos gali atrodyti kiek neįprastai.
 Dideli „ZOE E- Sport“ stabdžių diskai sportiniam automobiliui užtikrina efektyvią stabdymo jėgą.
 Keturiomis kryptimis reguliuojami ÖHLINS amortizatoriai yra dar vienas automobilių sportui skirtas atributas, kuris gali būti pritaikomas skirtingoms lenktynių trasoms arba vairavimo stiliui – kaip ir „Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R“ naudojami amortizatoriai.
Dėl didelių pakabos reguliavimo galimybių ir pavaros sistemos „ZOE E-Sport“ yra tinkamas net lenktynių trasai.
 Vairuotojas gali reguliuoti važiuoklę, pasinaudodamas visomis lenktyniniam automobiliui būdingomis galimybėmis.
 „ZOE E-Sport“ sportines galimybes praplečia didžiausią sukibimą sausoje trasoje užtikrinančios „slick“ tipo padangos.

IV – BEPRECEDENTES DINAMINES SAVYBES SUTEIKIANTIS GREITĖJIMAS

Važiuoklės struktūra suteikia galimybę variklių galią efektyviai perduoti ratams, todėl „ZOE E-Sport“ techniniai duomenys yra ypač aukšto lygio.
 „ZOE E-Sport“ greitėja taip pat sparčiai, kaip ir bet kuris serijinis elektromobilis, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 3,2 sekundės.
 Didžiausias „ZOE E-Sport“ greitis yra apribotas iki 210 km/h; automobilis jį pasiekia greičiau nei per 10 sekundžių.
 Jo galios ir svorio santykis (460 AG tenkančių 1 460 kg svorio, įskaitant vairuotoją) ‒ stulbinantis.
 Labai aukštas „ZOE E-Sport“ maksimalus sukimo momentas (640 Nm, arba po 320 Nm iš kiekvieno variklio) pasiekiamas beveik akimirksniu. Elektros motorai visą pajėgumą pasiekia nuo pat įsijungimo momento. O 4 300 sūkių per minutę ribą pasiekia vos per kelias dešimtąsias sekundės dalis.
Ekstremaliai dinamikai sukurtas „ZOE E-Sport“ suteikia neeilinius įspūdžius.
 Dėl momentinio greitėjimo galimybės „ZOE E-Sport“ reaguoja per sekundės dalį.
 Visiškas susikaupimas: „ZOE E-Sport“ neskleidžia jokių triukšmingų garsų, būdingų vidaus degimo varikliu varomam sportiniam automobiliui. Kaip ir kalbant apie „Formule E“, „ZOE E-Sport“ triukšmas apsiriboja transmisijos ir padangų keliamu garsu.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Daugiau naujienų:

Ar Kaunas pagaliau turės dalyvaujamąjį biudžetą?

Pagerbti Kauno rajono mokytojai

Ruginienė sako, kad būtina tobulinti gyventojų perspėjimo sistemą: man nepatinka, kad ne visur girdime sirenas

Kauno valstybiniame lėlių teatre – ekologinė pasaka „Šiltnamis“: ar draugystė gali išgelbėti gamtą?

VSAT: dėl balionais gabenamos kontrabandos per operacijas sulaikyti 6 įtariamieji

„Eksporto kodas 2025“ Kaune: kaip Lietuvos verslui atsiverti pasaulio rinkoms

Robertas Kaunas: buvusio ministro S. Kairio įsakymas dėl nemokamų bilietų politikams primena sovietinius laikus

Ar teisus prezidentas, vetavęs vagims naudingas pataisas?

Stasys Buškevičius. Paauglių nusikalstamumas – atsakomybės nebuvimo pasekmė

Baudžiamojoje byloje nuteistas Gražulis: kreipsiuosi į Trumpą

Gyventojų evakavimo pratybos vyksta be trikdžių

„Išlįsk iš ekrano“ – atvira diskusija Kaune apie tai, kaip technologijos keičia mūsų gyvenimą

Budraitis perrinktas Nacionalinio dramos teatro vadovu

Teismas skelbs nuosprendį LGBTQ asmenų niekinimu kaltinamam europarlamentarui Gražuliui

PSO: pasaulyje mažėja rūkalių skaičius

Jonas Narsutis. Europos pramonės kryžkelė

Žemaitaitis turi kandidatą į kultūros ministrus: tai yra ne partijos žmogus

Vilniuje įvyko pirmasis „Žygis už gyvybę“: dalyviai ragino atkreipti dėmesį į gyvybės apsaugą ir žmogaus orumą

Žemaitaičio retorika kultūrininkų atžvilgiu nesikeičia: jie vakar rėkė, cypė, klykė, baubė

Atvirų durų diena Kaune: verslininkai kviečiami pažinti Rūmų bendruomenę

Nobelio medicinos premija už imuninės sistemos tyrimus skirta trims mokslininkams

Policija ir VSAT: apie surastus meteorologinius oro balionus informacijos neturime

Žiniasklaida: bankrutuoja dar vienas restoranas. „Piano Piano” žlugimas

„Sustiprink mūsų tikėjimą!” (Lk 17, 5), 27 eilinis metų sekmadienis

Siūlo palikti galimybę pacientams primokėti už nemedicinines paslaugas

Vyks įspėjamasis kultūros bendruomenės streikas: tikslas – atskirti ministeriją nuo „Nemuno aušros“

Ginče dėl Kauno Čiurlionio koncertų rūmų „Infes“ neturės atlyginti 10 mln. eurų žalos savivaldybei

Stasys Buškevičius. Darbo rinkos ateitis: kaip išsaugoti žmones, o ne tik darbo vietas

Mokytojų diena: už skaičių – žmonės

„Žalgiris” nukovė ir Eurolygos čempionus

Savivaldybės: kitąmet šildymo išlaidų kompensacijoms gali trūkti apie 60 mln. eurų

Prezidentas pasirašė dekretą dėl Adomavičiaus atsistatydinimo

Premjerė: kultūros ministras turi priimti sprendimą palikti pareigas

Dėl asfaltavimo darbų trumpam uždaroma dalis Birželio 23-iosios ir Partizanų gatvių sankirtos

Teismas pradėjo nagrinėti Rupšio dantų implantų bylą: buvęs kariuomenės vadas kaltės nepripažįsta

Kuriasi disleksijos sutrikimą turinčiuosius atstovaujanti asociacija

Du neteisėtai disponavę kvaišalais kauniečiai siunčiami už grotų

Senamiestyje – darbymetis: Rotušės aikštėje iki lapkričio vidurio uždaromas eismas transportui

Dar vienas gaisras Laisvės alėjoje: degė šiukšlės

Kauno ligoninėje mirė susižalojęs vyras

„Žalgiris” įspūdingai pradėjo Eurolygos sezoną

IN MEMORIAM aktorei Milei Šablauskaitei

Nuteistas kelyje Kaunas-Vilnius policininką pražudęs vairuotojas

VSAT: dėl pažeidėją galimai nužudžiusio pareigūno pasisakys teismas

Kremliaus karo ekonomika skurdina Rusijos regionus

Ruginienė: derybinė grupė ieškos sprendimų dėl „aušriečiams“ atitekusios Kultūros ministerijos

Jonavos meras neatvyko į Lobovo bylos posėdį, politikui gresia atvesdinimas

Mokėsi užsieniečių integracijos ypatumų

Tyrimas: draudimas moksleiviams vakarais naudotis išmaniaisiais telefonais gerina miegą ir pasiekimus mokykloje

Siūloma sujungti Nacionalinę sporto agentūrą ir Nacionalinę sporto tarybą: pirmininką skirtų Vyriausybė

Kodėl dalis dešiniųjų pažiūrų visuomenininkų ir žiniasklaidos atstovų įsivaizduoja galintys valdyti visuomenės nuomonę?

Kaune neblaivus vyras pripurškė dujų apsaugos darbuotojui į veidą

Lietuvos jaunųjų mokslininkų sąjunga atsisako prezidento globos

Kodėl pastolių nuoma tampa išmintingu pasirinkimu?

Lietuvos muziejų asociacija jungiasi prie streikuojančios kultūros bendruomenės

Kaišiadorietiškos linksmybės – pinigingos?

Kauniečiams duris atverė naujas Šilainių baseinas

Spalio mėnesį Kauno senjorų lauks kava ir įdomūs pokalbiai

Pasieniečiai dėl suklastotų dokumentų į Lietuvą neįleido 7 Rusijos piliečių

Sulaikytas galimai prieš moterį smurtavęs Karo policijos pareigūnas

Laisvės alėjoje, kaip įtariama, padegta kavinė

„Ikea“ padegimu kaltinamam jaunuoliui siūloma skirti ketverių metų laisvės atėmimo bausmę

Kultūros ir sporto renginiai Kauno rajone rugsėjo 29 – spalio 5 dienomis

Šakalienė tikisi, kad per artimiausias savaites Seimą pasieks projektai dėl naujo poligono

Trapecinė stogo skarda

Kokia sienų spalva 2025 metais dominuoja Lietuvos interjeruose?

Rūšinė arbata ir kombučia tiesiai iš ūkių

Kam reikalingas renginių organizavimas? Privalumai ir praktika

Odoo verslo valdymo sistema: įgyvendinimas ir pagrindiniai privalumai

Kaip kauniečiai gali pasiruošti artėjančiai žiemai: ekonomiški sprendimai ir dažniausios klaidos

Dažniausios klaidos po antakių permanento procedūros

Virtualių pergalių sezonas: kaip sekti svarbiausius e-sporto įvykius per metus

Kaip protingai išsikeisti valiutą prieš kelionę: Lenkijos zlotas ir Norvegijos krona praktiškai

Leiputė apie naująjį ministrą Adomavičių: tikimės, bent jau nesugadins kultūros sektoriaus

Šmeižtu kaltinti žurnalistai Janutienė, Pauliuvienė ir Jančys lieka išteisinti

Už nepilnamečių tvirkinimą nuteistas Jakštys nesutinka su kalėjime jam skirta skatinimo priemone

Spektaklis „Žemė” – dialogas tarp tautų kultūrų, suvienytas bendro laisvės troškimo

„Kovok šauniąją tikėjimo kovą” (1 Tim 6, 12) 26 eilinis sekmadienis

Kaune socialinės akcijos metu surinkta 30 tonų atliekų

STT: traktorių registro tvarkoje fiksuojamos kyšininkavimo bei papirkimo rizikos

Įstatymo pataisa leis sumažinti PSD įmokų skirtumą tarp dirbančiųjų ir valstybės lėšomis draudžiamų gyventojų

Valentinavičius: politikams žurnalistai objektyvūs tada, kai apie juos gražiai kalba

Tarptautinis paralimpinis komitetas panaikino Rusijos ir Baltarusijos suspendavimą

Antarktidos paslaptys: tirpstantis ledas ir netikėti prieaugiai

Prano Mažylio gimdymo namai Kaune užveria duris: nutrūkusi istorinė gija demografinės katastrofos akivaizdoje

Palangos meras: savaitgalį vyksiančiame Čiurlionio renginyje naujasis kultūros ministras nepageidaujamas

Prie URM – Palestinos rėmėjų piketas: reikalauja apsaugoti į Gazą plaukiančią flotilę

Vytauto parke atverta atnaujinta Kauno Miko Petrausko scenos menų mokykla

„Aušriečiai“ ištrynė „Facebook“ įrašą, kuriame kritikavo kultūrininkų protesto dalyvius

Kibernetinis saugumas šiandien: praktiška informacija įmonių vadovams

Adomavičiui tapus ministru, atsistatydina Literatūros taryba: jaučiamės apgauti ir pažeminti

Iniciatyvos Kaunui: bėgimo renginys išaugęs į sporto šventę

Menininkams atsiribojant nuo Prezidentūros, Nausėdos patarėjas sako – vykstantys procesai niekam nėra malonūs

Lietuvoje atvertas dar vienas dronų mokymų centras „Airtech“

Nuo kitų mokslo metų pirmąja užsienio kalba moksleiviai galės rinktis ispanų

Prie Prezidentūros kultūros bendruomenė protestuos dėl Adomavičiaus paskyrimo ministru

Stanislovas Buškevičius. Palestinos pripažinimas: iš idėjos ar iš baimės?

Vidmantas Janulevičius. Dronų siena: naujo karo ekonomika ir Lietuvos atsakomybė

Kaune ant tilto išsiliejus degalams, uždaroma viena eismo juosta

Ministro patarėja: statome tvoras, bet nesprendžiame problemų – kodėl kalėjimų sistema neveikia

Tarptautinis festivalis „Baltų raštai 2025“: ieškant savosios Laimės

Adomavičius ramina protestuoti pasirengusią kultūros bendruomenę: dėsiu visas pastangas atrasti konsensusą

Ar Kaunas pagaliau turės dalyvaujamąjį biudžetą?

2025-10-08

Pagerbti Kauno rajono mokytojai

2025-10-08

Ruginienė sako, kad būtina tobulinti gyventojų perspėjimo sistemą: man nepatinka, kad ne visur girdime sirenas

2025-10-08

Kauno valstybiniame lėlių teatre – ekologinė pasaka „Šiltnamis“: ar draugystė gali išgelbėti gamtą?

2025-10-08

VSAT: dėl balionais gabenamos kontrabandos per operacijas sulaikyti 6 įtariamieji

2025-10-08

„Eksporto kodas 2025“ Kaune: kaip Lietuvos verslui atsiverti pasaulio rinkoms

2025-10-08

Robertas Kaunas: buvusio ministro S. Kairio įsakymas dėl nemokamų bilietų politikams primena sovietinius laikus

2025-10-08

Ar teisus prezidentas, vetavęs vagims naudingas pataisas?

2025-10-08

Stasys Buškevičius. Paauglių nusikalstamumas – atsakomybės nebuvimo pasekmė

2025-10-07

Baudžiamojoje byloje nuteistas Gražulis: kreipsiuosi į Trumpą

2025-10-07

Gyventojų evakavimo pratybos vyksta be trikdžių

2025-10-07

„Išlįsk iš ekrano“ – atvira diskusija Kaune apie tai, kaip technologijos keičia mūsų gyvenimą

2025-10-07

Budraitis perrinktas Nacionalinio dramos teatro vadovu

2025-10-07

Teismas skelbs nuosprendį LGBTQ asmenų niekinimu kaltinamam europarlamentarui Gražuliui

2025-10-07

PSO: pasaulyje mažėja rūkalių skaičius

2025-10-06

Jonas Narsutis. Europos pramonės kryžkelė

2025-10-06

Žemaitaitis turi kandidatą į kultūros ministrus: tai yra ne partijos žmogus

2025-10-06

Vilniuje įvyko pirmasis „Žygis už gyvybę“: dalyviai ragino atkreipti dėmesį į gyvybės apsaugą ir žmogaus orumą

2025-10-06

Žemaitaičio retorika kultūrininkų atžvilgiu nesikeičia: jie vakar rėkė, cypė, klykė, baubė

2025-10-06

Atvirų durų diena Kaune: verslininkai kviečiami pažinti Rūmų bendruomenę

2025-10-06

Nobelio medicinos premija už imuninės sistemos tyrimus skirta trims mokslininkams

2025-10-06

Policija ir VSAT: apie surastus meteorologinius oro balionus informacijos neturime

2025-10-06

Žiniasklaida: bankrutuoja dar vienas restoranas. „Piano Piano” žlugimas

2025-10-05

„Sustiprink mūsų tikėjimą!” (Lk 17, 5), 27 eilinis metų sekmadienis

2025-10-05

Siūlo palikti galimybę pacientams primokėti už nemedicinines paslaugas

2025-10-05

Vyks įspėjamasis kultūros bendruomenės streikas: tikslas – atskirti ministeriją nuo „Nemuno aušros“

2025-10-05

Ginče dėl Kauno Čiurlionio koncertų rūmų „Infes“ neturės atlyginti 10 mln. eurų žalos savivaldybei

2025-10-04

Stasys Buškevičius. Darbo rinkos ateitis: kaip išsaugoti žmones, o ne tik darbo vietas

2025-10-04

Mokytojų diena: už skaičių – žmonės

2025-10-04

„Žalgiris” nukovė ir Eurolygos čempionus

2025-10-04

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos