Kai žmonės pradeda ieškoti tikroviškumo ir laisvės, mada taip pat keičia kryptį. Drabužių kūrėjai atsiliepia į poreikius tų, kurie trokšta autentiškumo ir nebijo savęs išreikšti. Vienas iš tokių naujų balsų – NEW NORMAL CLUB. Lietuviškas laisvalaikio drabužių prekės ženklas gimė Kaune, bet drąsiai svajoja apie platųjį pasaulį.
Tai nėra tik dar vienas prekės ženklas, kuris bando suspėti su mados tendencijomis. Tai ženklas, kuris kalba apie laisvę ir kokybę be kompromisų. Jo kūrėja, Enrika Želvytė-Adomaitė, į šią sritį atėjo be mados industrijos patirties, bet su aiškia vertybine kryptimi ir stipria vidine motyvacija.
„Man „new normal“ – tai laisvė būti savimi. Nebėra taisyklių, kaip turi atrodyti, ką turi dėvėti. Šiandien žmonės nori rinktis patys“, – sako ji.
Idėja, gimusi ne iš rinkos analizės, o iš vidaus poreikio
NEW NORMAL CLUB yra pirmasis Enrikos projektas mados srityje, tačiau nuo pat pradžių ji nusprendė telkti profesionalų komandą: konstruktorius, siuvėjus, gamybos specialistus. Vizija buvo aiški: kurti drabužius, kurie patys kalbėtų apie vertybes – ilgaamžiškumą, estetiką, universalumą.
Gaminių dizainas minimalistinis, tačiau atviras interpretacijai: oversized siluetai, unisex modeliai, sluoksniavimo galimybės. Tai tarsi kvietimas ne sekti madą, o ją kurti pagal save.
„Norėjau kurti tokius drabužius, kuriuos pati norėčiau dėvėti. Kiekviena detalė turi reikšmę – nuo audinio iki siūlės. Tai daugiau nei estetika, tai – jausmas“, – pasakoja Enrika.
Kokybė, kuri prasideda nuo sprendimo gaminti atsakingai
Visi NEW NORMAL CLUB gaminiai kuriami ir siuvami Lietuvoje. Tai ne tik praktinis sprendimas, leidžiantis užtikrinti kokybės kontrolę, bet ir aiški pozicija – remti vietinę gamybą, mažinti perteklinius logistikos srautus, kurti ryšį su savo aplinka.
Kokybiški, ilgaamžiai audiniai – viena stipriausių šio ženklo ašių. Jie malonūs kūnui, išlaiko formą, tinka įvairioms situacijoms – nuo rytinės kavos miesto centre iki vakarinio susitikimo ar kelionės.
Sąmoningas sprendimas rinktis mažas gamybos partijas leidžia išvengti pertekliaus. Be to, kai kurie modeliai yra daugiafunkciai – jų dėvėjimo būdai priklauso nuo kūrėjo, t. y. nuo paties žmogaus.
„Ekologiškumas man nėra mada – tai mąstymo būdas. Kurdami mažomis partijomis, leidžiame sau galvoti apie ilgalaikį santykį, o ne vienkartinį efektą“, – sako prekės ženklo sumanytoja.
Apranga kaip vidinės laisvės atspindys
NEW NORMAL CLUB drabužiai orientuoti į aktyvų, sąmoningą žmogų, kuris nori komforto, bet nebijo stiliaus žaidimo. Klientai čia neretai derina hoodie su švarku, laisvas kelnes su aukštakulniais, o klasiką – su gatvės mada. Tai ženklas tiek vyrams, tiek moterims – ar tiesiog žmonėms, kurie renkasi nebūti įsprausti į rėmus.
„Mūsų klientas – laisvas, smalsus, ieškantis. Jam svarbu ne tik tai, ką jis dėvi, bet ir kodėl“, – taip Enrika apibūdina auditoriją, kuriai kuria.
„Kaunas born – Globally worn“
Prekės ženklo šūkis – ne tik skambi frazė. Jis nusako realų gamybos ir idėjinį kelią: drabužiai gimsta Kaune, bet jų vizualinė kalba universali, suprantama bet kur. NEW NORMAL CLUB nesiūlo tendencijų – jis kuria platformą kūrybai, kurioje kiekvienas gali jaustis savas.
Enrikai svarbu, kad klientas jaustųsi įtrauktas nuo pat pirmo kontakto: nuo naršymo elektroninėje parduotuvėje iki dėžutės atidarymo. Pakuotės – minimalistinės, be perteklinio plastiko, be reklaminių atvirukų. Vietoj jų – ranka rašytas linkėjimas. Ryšys su žmogumi – vienas esminių šio ženklo principų.
Planai – augti, bet nepamiršti vertybių
Šiandien NEW NORMAL CLUB telkiasi į vietos rinką. Vėliau planuojama plėsti asortimentą, kurti aksesuarus, kolaboracijas, bet tai vyks natūraliai, nepažeidžiant to, dėl ko viskas prasidėjo.
„Tikiu organišku augimu. Mūsų tikslas – ne kiekybė, o prasmingas santykis su klientu“, – teigia Enrika Želvytė-Adomaitė.
Jos nuomone, NEW NORMAL CLUB nekuria triukšmo, tačiau kuria tikrą vertę: per praktiškumą, sąmoningumą ir nuoširdžią estetiką. Tai ženklas žmonėms, kurie renkasi mąstyti, o ne skubėti, kurie drabužiu nori ne tik pasipuošti, bet papasakoti apie save. Tai yra ir savotiškas kvietimas į bendruomenę, kur stilius kyla ne iš madų žurnalų puslapių, bet iš kasdienio gyvenimo ritmo. Iš miesto, iš ryto, iš patogumo, kuris turi charakterį.
Jei tau svarbu, iš kur tavo drabužis atsirado, kas jį siuvo, kodėl jis sukurtas būtent toks – galbūt ir tu jau esi šio klubo dalis. Ne oficialiai, be kortelės, be slaptažodžio. Užtenka vieno pasirinkimo: renkuosi kitaip.