Dabartines rinkos sąlygas „Mercedes-Benz“ grupė vadina labai sudėtingomis. 2024 m. pirmąjį pusmetį grynasis pelnas, palyginti su 2023 m. pirmuoju pusmečiu, sumažėjo 20,5 % (iki šešių milijardų eurų). Bendrovė „Mercedes-Benz Cars“ pardavė 959 690 transporto priemonių (-5,8 %), iš jų 93 364 elektromobilius (-17,3 %). Mercedes-Benz komercinių automobilių padalinys – 208 860 automobilių (-4,4 %), iš jų 8 189 elektromobilių (-5,0 %). Tiesa, grupė prognozuoja pardavimų augimą antrąjį pusmetį.
Automobilių milžinės atstovai teigia, kad pervertino elektromobilių paklausą. Tai nereiškia jų atsisakymo, o tik planų koregavimą. Šiais metais bendrovė investuos 14 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus ir plėtrą, įskaitant skaitmeninimą, elektromobilumą ir vidaus degimo variklius. Antrosios kartos autonominio EQS modelio nebus. Vietoj to kita („aštuntoji“) S klasė gaus ir vidaus degimo variklio, ir visiškai elektrines versijas – panašiai kaip padarėBMW. Kitas pavyzdys – elektrinė G klasė, kuri debiutuos 2024 m. balandį kaip „Gelendwagen“ gamos dalis, o ne atskiras modelis.
Grupė sustiprino savo pajėgumus kurti naujos kartos akumuliatorius, 2024 m. liepą atidarydama kompetencijų centrą „eCampus“ Štutgarto-Unterturkheimo gamykloje, kuri 2024 m. pavasarį šventė 120 metų jubiliejų. Tai viena seniausių „Mercedes-Benz“ gamyklų pasaulyje. Dabar centre kuriami didelio energijos tankio akumuliatoriai ir gaminamos jų prototipinės partijos. Per kelerius metus centras turėtų 30 proc. sumažinti „Mercedes“ traukos akumuliatorių kainą.