Prieš kelerius metus dauguma automobilių gamintojų masiškai investavo į elektrinių transporto priemonių kūrimą ir maksimalų savo modelių gamos virsmą elektros energija varomomis transporto priemonėmis. Tačiau pardavimų statistika rodo, kad elektromobilių pardavimai pastebimai lėtėja, o hibridiniai modeliai populiarėja.
“Audi” (kaip ir visa “Volkswagen” grupė) tikėjosi peršokti hibridų etapą, tačiau realybė padarė korekcijas. Visai neseniai buvo priimtas sprendimas anksčiau laiko nutraukti elektrinių krosoverių „Audi Q8 e-tron“ ir „Q8 Sportback e-tron“ gamybą, o Briuselio gamyklai, kurioje jie gaminami, gresia atleidimai ir net uždarymas. Siekiant atgaivinti „Audi Q4 e-tron“ elektromobilių paklausą, į gamą buvo grąžinta bazinė „Q4 35 e-tron“ versija. O dabar bendrovės generalinis direktorius Gernot Döllner pripažino, kad masinė elektrifikacija užtruks ilgiau, nei buvo numatyta iš pradžių.
Išeitį iš keblios padėties „Audi“ vadovas mato didindamas iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių skaičių. ŠBendrovė jau projektuoja naują vidaus degimo variklių šeimą, optimizuotą darbui su elektriniais hibridų priedais.