Skip to content
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Menu
Kauniečiams kasdienės naujienos
  • Redakcija
  • Kaunas, Kauno rajonas
  • Lietuva
  • Pasaulis
  • Politika
  • Finansai
  • Kriminalai
  • Gyvenimas
  • Sportas
  • Video
  • Apklausos
Menu Close
  • Naujienos 
    • Redakcija
    • Kaunas, Kauno rajonas
    • Lietuva
    • Pasaulis
    • Politika
    • Finansai
    • Kriminalai
    • Gyvenimas
    • Sportas
    • Video
    • Apklausos
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Išsikalbėk
Search for:

Prisijungti

Priminti slaptažodį

Neturite paskyros? Užsiregistruoti

Recover Password

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Registruotis

Jau turite paskyrą? Prisijungti

Studentų idėja patikėjęs verslininkas šokolado gurmanams pristatė naują produktą

  • 2017-02-13
  • Kaunieciams.lt
  • Be kategorijos

Jau kurį laiką gurmaniškų skanėstų mėgėjus stebina rinkoje pasirodęs naujas šokoladas „Charming“, savo forma primenantis muzikinę kompaktinę plokštelę su viršelyje besipuikuojančiais paslaptingais „atlikėjais“. Daugelis nustebtų sužinoję, kad įmonės „Choco Group“ gaminamiems šokoladams pakuotes sukūrė ne marketingo ekspertai ir grafinio dizaino profesionalai, o paprasti studentai.

Naujojo šokolado „Charming“ pakuotėms kurti, ieškant nematyto ir netradicinio sprendimo, buvo pasirinkti ne rinkos profesionalai, o nepatyrę, bet perspektyvūs Kauno technologijos universiteto (KTU) studentai iš Mechanikos inžinerijos ir dizaino (MIDF) bei Ekonomikos ir verslo (EVF) fakultetų. Iš viso įvairiose kūrybinėse veiklose dalyvavo apie 50 universiteto studentų.

Fotografijose – studentų artimieji

KTU EVF lektorius Vytautas Stankevičius pasakoja, kad pakuotėms žmonių nuotraukos buvo parinktos pagal jų emocijas veiduose, geriausiai atspindėjusias skirtingus šokoladų skonius: juodojo šokolado, juodojo šokolado su čili, juodojo šokolado su apelsinais ir cinamonu bei pieniško šokolado su lazdyno riešutų pasta.

„Norėjome, kad vartotojui pakuotės perteikiama emocija asocijuotųsi su jausmais, kuriuos jis patirs, skanaudamas konkretų šokoladą, – teigė KTU dėstantis verslininkas. – Atskiras emocijas šokolado pakuotėms fotografavome iš labai arti, kad šios būtų pastebimos net fotografuojamo žmogaus akyse.“

Ant „Charming“ šokolado pakuočių atsidūrę žmonės – ne garsenybės, ne profesionalūs modeliai, o projekte dalyvavusių studentų parinkti veidai. Pavyzdžiui, mažasis berniukas, besipuikuojantis ant pieniško šokolado pakuotės – vienos iš KTU studenčių brolis, o vyriškis su akiniais – vienos iš studenčių tėtis.

„Ieškojome ne mūsų prekės veido, bet emocijų, atspindinčių skirtingus šokolado skonius, – tvirtino V. Stankevičius.

Šokoladas ar kompaktinė plokštelė?

Pasak verslininko, neretam pirkėjui, pamačiusiam „Charming“ šokolado pakuotę, pirmasis įspūdis, asociacija – kompaktinis diskas (CD). Tik įsižiūrėjus suvokiama, jog ant pakuotės pavaizduotas ne kažkoks žymus atlikėjas, o paprasto žmogaus veidas.

V. Stankevičius pasakoja, kad tokia vartotojų reakcija pasinaudojo vykusiose tarptautinėse parodose, kuriose dalyvavo kartu su KTU studentais. Jose „Choco Group“ šokoladai buvo eksponuojami kompaktinių diskų stovuose. Į „Choco Group“ stendo kūrimą parodose taip pat buvo įtraukti studentai.

„Choco Group“ vadovas džiaugėsi, kad susidomėjimas naujaisiais šokoladais labai didelis. Pakuotės, kaip ir tikėtasi, atkreipia vartotojų dėmesį, kelia žmonėms geras emocijas, nuostabą. „Šokoladas, kaip produktas, yra skirtas žmogaus nuotaikai pagerinti, nes jame yra medžiagų, kurios sužadina laimės hormonu vadinamo endorfino gamybą, o gerą nuotaiką sukelianti pakuotė – tinkama įžanga“, – sakė jis.

„Kurdami pakuotes išlikome ištikimi savo pirminei idėjai, jog įpakavimas iš pirmo žvilgsnio nekeltų šokolado asociacijos. Siekėme savotiško staigmenos efekto ir kad vartotojui kiltų klausimas „Kas tai?“, – kalbėjo V. Stankevičius. – Surizikavome ir šiandien džiaugiamės dideliu įdirbiu, puikiais rezultatais, todėl šią liniją tęsime ir toliau, ieškosime naujų skonių“.

Į verslo pasaulį – kuo anksčiau

KTU lektorius ir įmonės „Choco Group“ vadovas V. Stankevičius pažymi, kad visuomet tikėjo jaunimu ir tuo, kad jis gali padaryti daugiau nei patyrę rinkos „vilkai“.

„Turint daug patirties, atsiranda tam tikri rėmai, iš kurių neretai darosi gana sunku išeiti, dėl to rinkoje dažnai pastebimos pasikartojančios prekės ar paslaugos. Reklamos agentūros, grafikos dizaineriai turi gana nusistovėjusį ir susiformavusį stilių. Mes, norėjome kažko visiškai naujo, todėl vietoje profesionalų pasikvietėme KTU studentus“, – pasakojo V. Stankevičius.

Jo nuomone, studentus į įvairius verslo procesus reikia įtraukti kuo anksčiau: „Kuriant naujojo šokolado pakuotes, dirbome su trečiakursiais, kurie dar neturi nuolatinio darbo ir visą dėmesį skiria mokslui. Džiaugėmės kūrybiniu procesu, o jaunų studentų užsidegimas motyvavo mus pačius.“

Pasak „Choco Group“ direktoriaus, bendri projektai su KTU studentais yra erdvė būsimojo darbuotojo išbandymui praktikoje ir vienas geriausių būdų atsirinkti naują komandos narį, pamatyti tikrąsias jo galimybes ir gebėjimus.

Trūksta iniciatyvos iš verslo

V. Stankevičiaus teigimu, įgyvendinant šį projektą, buvo jaučiamas labai stiprus palaikymas iš Universiteto, o ypač iš Andriaus Vilkausko, MIDF dekano. „Prie mūsų komandos prisijungė ir labai kvalifikuoti, iniciatyvūs abiejų fakultetų dėstytojai, kurie prisiėmė ir papildomas, mentorių pareigas, – sakė KTU dėstantis verslininkas.

Tiek dalyvaujant pirmojoje Lietuvoje KTU mentorystės programoje, tiek vykdant įvairius projektus už Universiteto ribų ilgametę mentoriavimo praktiką turintis V. Stankevičius studentams stengėsi būti labiau mentorius, nei vadovas.

Visgi, nuo idėjų generavimo etapo pereinant prie realaus rezultato sukūrimo, teko atsigręžti ir į užsakovo vaidmenį: „Išmokti įsiklausyti į kliento norus, bendradarbiauti su dizaineriais ir leidėjais studentams buvo naudinga pamoka.“

„Choco Group“ vadovo teigimu, norint pritraukti jaunimą dalyvauti bendruose mokslo ir verslo projektuose, motyvacija ir iniciatyva turi kilti, pirmiausia, iš verslininkų.

„Jeigu verslininkas nėra pernelyg motyvuotas ir nesitiki, kad bendru darbu su studentais gali išspręsti jam pačiam aktualias problemas, šie projektai pasmerkti nesėkmei. Tik pasiruošęs rizikuoti ir asmeniškai idėja tikintis verslininkas, gali motyvuoti studentus prisijungti darbui ir palaikyti jų iniciatyvą iki norimo rezultato sukūrimo“, – sakė V. Stankevičius.

Siekė sužadinti emocijas

Emocijų perteikimo idėja šokolado pakuotėms kilo Medijų inžineriją MIDF studijuojančioms Laurai Baločkaitei ir Šarūnei Baltramonaitytei.

„Ši idėja gimė savaime, tiesiog mąstant ir kalbantis apie produktą, su kuo jis asocijuotųsi vartotojui. Šokoladas mums yra įkvėpimo, gerų emocijų, šiltų, kartais sentimentalių akimirkų šaltinis. Šokoladą mėgsta visi – tiek maži, tiek dideli. Šį skanėstą netgi galima pavadinti ryšio tarp žmonių simboliu, nes šokoladas nuolat dovanojamas draugams, artimiesiems, todėl tą emocinį artumą norėjome perteikti pakuotėse“, – sakė studentės.

L. Baločkaitės ir Š. Baltramonaitytės įsitikinimu, pakuotės išskirtinės pirmiausia tuo, kad kurtos studentiškų rankų, universitete, į pagalbą kviečiant draugus ir šeimos narius.

„Kaip jau minėjo Vytautas, žmones atrinkome pagal skirtingus šokolado skonius. Pavyzdžiui, pieniškas šokoladas tiesiog prašėsi vaikiško portreto, besišypsančio, didelėmis, nuoširdžiomis akimis. Juodam šokoladui pasirodė tinkamas vyriškas, globėjiškas portretas. Juodam šokoladui su čili norėjosi žavaus, šiek tiek „aštraus“ merginos žvilgsnio. Tokiu būdu kiekvienam skoniui radome tinkamiausią veidą ir veido išraišką“, – pasakojo viena idėjos autorių L. Baločkaitė.

Jos teigimu, emocijos – pagrindinė šio produkto dalis: „Ragaujant šokoladą kyla įvairios emocijos. Dažniausiai – labai teigiamos. Tiek skirtingos pakuotės, tiek veido išraiškos, neįprasta koncepcija verčia žmones vienaip ar kitaip jaustis. To ir siekėme“.

KTU MIDF studentės taip pat kūrė ir „Choco Group“ pieniškų šokoladų kremų pakuotes.

Už gerą pažymį naudingesnė patirtis

L. Baločkaitės nuomone, tokie projektai naudingi tuo, kad leidžia studentams bendrauti su realiais užsakovais, kelia iššūkius, suteikia galimybę pamatyti būsimo darbo virtuvę, o tuo pačiu ir daug išmokti.

„Studentams tokia patirtis yra kur kas naudingesnė, nei vien tik teorinės informacijos skaitymas vadovėliuose. Manau, kad studijų programose trūksta praktinių įgūdžių ugdymo, realių problemų sprendimo. Dalyvaujant tokiuose verslo projektuose galima klysti ir išmokti rasti geriausią sprendimą“, – mano L. Baločkaitė.

Tuo tarpu Š. Baltramonaytytė pažymi, kad galimybė kurti realius produktus buvo didžiausia projekto nauda: „Tai ne šiaip eilinis atsiskaitymas universitete, už kurį gaunamas pažymys. Tai – tikras įsipareigojimas, tikras produktas ir tikras užsakymas. Dalyvaudamas tokioje veikloje jauti kur kas didesnę atsakomybę, nei atlikdamas namų darbų užduotis, kurias paskiria dėstytojas.“

Kol MIDF studentės kūrė ir puoselėjo pakuočių idėją, EVF marketingą ir vadybą studijuojantys jaunuoliai sistemino informaciją, semestro metu atliko rinkos tyrimą. „Choco Group“ vadovas V. Stankevičius pažymi, kad projektui įgyvendinti prireikė 8-9 mėnesių, tačiau didžiausias ir intensyviausias darbas vyko su MIDF studentais.

V. Stankevičiaus teigimu, suvienyti skirtingų fakultetų ir specialybių studentus buvo tikras iššūkis: „Džiugu, kad jį įveikėme ir sulaukėme daug gerų minčių, idėjų ir pasiūlymų. Tikiuosi, kad ir ateityje studentai prisijungs prie panašių projektų ir sėkmingai bendradarbiausime toliau.“

„Choco Group“ šokoladus „Charming“ ir pieniško šokolado kremus Kaune galima įsigyti parduotuvėse „Aliejus“, „TheMeatPoint“, CH Chocolateire bei virtualioje parduotuvėje chocostore.eu.

Užsiprenumeruok naujienas tiesiai į savo el. paštą

Taip nepraleisi svarbiausių naujienų!


Panašūs straipsniai:

Prezidentas pasveikino naująjį popiežių Leoną XIV

2025-05-09
Jaunius Kelpšas

Amerikos lietuvių kunigas: džiaugiamės išrinktu Popiežiumi

2025-05-09

Dariaus ir Girėno sekėjai? Sklandytuvu?

2025-05-09

Istorinių automobilių gerbėjai džiugins Aukštaitiją

2025-05-09

Prasideda pavasarinė „Maisto banko“ akcija

2025-05-09

„Akropolis Group“ žaliųjų obligacijų viešo siūlymo rezultatai

2025-05-09

Popiežiumi pirmą kartą paskelbtas amerikietis

2025-05-09

Kaunas jungs maistą ir kultūrą

2025-05-08

Policijai įdomu – kas pasisavino kvepalus?

2025-05-08
grotos

Teisman Kaune perduos galimą žudiką

2025-05-08

Kaune „Tramtatulis“ visiems ruošiasi duoti garo

2025-05-08

Apdovanoti „Atliekų kultūros“ egzamino dalyviai

2025-05-08

Ieškomas savininkas

2025-05-08

2025-05-08

Popiežiaus rinkimai nebaigti (papildyta)

2025-05-08

Pokyčiai Kauno rajono švietime

2025-05-08

D. Žalimas: P. Gražulio laukia teismas

2025-05-08

„Žalgiris“ „Neptūną” įveikė lengvai (video)

2025-05-08

Mokesčiai ir Landsbergis (Video)

2025-05-07

Rusija ir Irano branduolinė programa

2025-05-07

Nacionalinis plėtros bankas laiko lėšas po kilimu?

2025-05-07

Socialinėse dirbtuvėse lavinami darbiniai įgūdžiai

2025-05-07

Kaune – naujas kvietimas paveldotvarkai

2025-05-07

Daugėja konfliktų dėl automobilių parkavimo

2025-05-07

Kuo gresia pavasrinė alergija

2025-05-07

Maskva tikriausiai aršiau puls Ukrainą

2025-05-07

Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija – aktyviausia Nacionalinio diktanto dalyvė Lietuvoje

2025-05-07

V. Makūnui – medalis už nuopelnus krepšiniui

2025-05-07

Policija aiškinasi, kas pasišalino po eismo įvykio

2025-05-07

I. Dabašinskienei – Mariupolio universiteto Garbės profesorės vardas

2025-05-07

UAB “Kauniečiams”
Įmonės kodas: 307072731
PVM mokėtojo kodas: LT100017557011
Banko sąskaitos nr.: LT717044090113506715

info@kaunieciams.lt
Privatumo politika

Pranešk naujieną!

Pamatėte ar nugirdote kažką įdomaus ar šokiruojančio?
Pasidalinkite šia žinia su portalo skaitytojais.

Pasidalinti žinia

Copyright © 2025 Kauniečiams kasdienės naujienos