Šiandien vis dažniau apsiperkama internetu, aplenkiant fizines parduotuves. Tai be galo patogu, nes taupo tiek laiką, tiek pinigus. Patogiu laiku nueiti link artimiausio paštomato ir pasiimti savo prekę – kas gali būti paprasčiau. Tačiau, kaip ir bet kurioje kitoje gyvenimo situacijoje, atsitinka visokių nemalonių staigmenų. Siunta ima ir pradingsta. Pardavėjas atsiuntė žinutę, jog prekė perduota kurjerių tarnybai, o jos sulaukti niekaip negali. Situacija išties nemaloni, tačiau visuomet galima rasti sprendimą.
Ką daryti jeigu siunta dingo?
Jeigu pastebėjote, jog siunta keliauja gerokai ilgiau nei paprastai arba visiškai sustojo bei dingo sekimo informacija, nedelsdami susisiekite su jus aptarnaujančiais siuntų siuntimo platformos darbuotojais. Kontaktus nesunkiai rasite įmonės internetiniame puslapyje. Delsti ir laukti tikintis, kad viskas susitvarkys, gali būti rizikinga. Rizika tame, jog kuo ilgiau siunta kažkur klaidžioja, tuo sunkiau bus ją surasti.
Dažnai žmonės, ypač kai siuntos kaina nėra labai didelė, tiesiog numoja ranka ir nieko nedaro. Neva, vistiek jau nieks nieko nesuras. Taip manyti tikrai yra klaidinga. Siuntos dažniausiai randamos. Tik, pasikartosime, kuo anksčiau pranešite apie problemą, tuo lengviau bus ją išspręsti.
Tuo atveju, kai siunta, visgi, nesurandama, galėsite užpildyti pretenzijos formą ir gauti kompensaciją už prarastą siuntą. Bet kokią informaciją jums išsamiai pateiks siuntų siuntimo įmonės konsultantai.
Verta žinoti, jog siuntos pažeidimo atveju būtina pasirašyti ir pažymėti, kad ji pažeista. Kitu atveju prarandama galimybė pateikti pretenziją ir gauti kompensaciją. Paprastai žala už pašto siuntą, siųstą Lietuvos Respublikoje, atlyginama per 30 kalendorinių dienų, už tarptautinę – per 90 kalendorinių dienų nuo pretenzijos pateikimo dienos.Svarbiausia – nebijokite ieškoti.
Siuntų dingimo priežastimi gali tapti nekokybiškas siuntos supakavimas. Todėl naudokite tik tam skirtas dėžes, o dūžtantiems ar kitaip lengvai pažeidžiamiems siuntiniams naudokite pagalbines medžiagas – putos granules, burbulinę plėvelę ir kita. Tai būtina, kad siuntiniai nukeliautų saugiai ir nebūtų pažeisti.
Saugus ir užtikrintas būdas nepamesti savo pirkinio – siuntos sekimas
Norėdami būti tikri, jog siunta tikrai saugiai jus pasieks, turėtumėte pasinaudoti siuntų sekimo paslauga. Tai gana lengvas procesas. Sekti siuntą visai nesudėtinga, kas iš pradžių gali atrodyti visai kitaip. Tą padaryti galima dviem būdais – per siuntų siuntimo platformą arba tiesiogiai pasirinkto kurjerio svetainėje.
Jei pasirinkote pirmą variantą, turite žinoti, jog siuntų siuntimo platformoje turite susikurti savo paskyrą. tuomet jums tereikia prie jos prisijungti ir keliauti į skiltį Mano užsakymai. Čia matysite visus pateiktus užsakymus, net ir tuos, kurie jau įvykdyti. Paspauskite ant norimo užsakymo numerio ir sužinosite siuntos buvimo vietą. Siuntas galima sekti tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. Visa informacija pateikiama viename puslapyje.
Jeigu pasirinksite antrą siuntos siuntimo variantą, tuomet atsidarę kurjerių tarnybos puslapį, turėsite žinoti tik unikalų kurjerio sekimo numerį. Beje šį numerį galite sužinoti savo paskyroje, o jeigu tokios neturite, tuomet ieškokite atsiųstame el. laiške. Suvedę kodą ekrane pamatysite visą reikalingą informaciją.
Registruotų ir neregistruotų siuntų sekimas
Tiesa, šie abu procesai šiek tiek skiriasi. Visi užsakymai, kurie yra formuojami pasirinktoje siuntų siuntimo platformoje, automatiškai įgyja registruotos siuntos statusą. Tai reiškia, jog visos siuntos – tiek keliaujančios šalies viduje, tiek tarptautinės – gali būti labai paprastai ir užtikrintai sekamos.
Neregistruotas siuntas galima sekti ne visas. Jeigu užsisakėte paslaugą be sekimo, tuomet siuntai sekimo numeris nesuteikiamas. Tačiau ši paslauga turi savo patrauklią pusę – mažą kainą.