Vokietijos automobilių gamintoja „Mercedes-Benz“ ir toliau kovoja su mažėjančia paklausa. Remiantis pranešimais, tikimasi, kad „Mercedes-Benz“ sumažins savo lengvųjų automobilių verslo pelno lūkesčius vidutinės trukmės laikotarpiui, nes rinkoje pastebimas nuolatinis paklausos mažėjimas. Tikimasi, kad tikslas bus pakoreguotas iki vasario vidurio.
Viena svarbiausių priežasčių, kodėl „Mercedes-Benz“ šiuo metu susiduria su tam tikrais sunkumais, yra stiprėjanti Kinijos automobilių gamintojų, ypač elektrinių transporto priemonių gamintojų, konkurencija. Kinijos elektromobilių gamintojai sugebėjo užimti didelę dalį elektromobilių rinkos, daugiausia dėl palyginti nedidelių kainų, modernaus dizaino ir įvairių funkcijų.
Kita vertus, „Mercedes-Benz“ vis dar laikomas aukščiausios klasės automobilių prekės ženklu, dėl to jo siūlomi elektriniai automobiliai rinkoje įsitvirtino palyginti lėtai. Mercedes-Benz pardavimai Kinijoje pastaruoju metu taip pat nukentėjo tiek dėl didėjančios vietinių markių konkurencijos, tiek ir dėl to, kad Kinijos vartotojai pastaruosius kelis mėnesius atidėjo prabangių prekių pirkimą.
Kadangi „Mercedes-Benz“, kaip ir kitų didžiųjų Vokietijos automobilių prekės ženklų, tokių kaip BMW ir „Audi“, pardavimai Kinijoje yra labai svarbūs, tai buvo didelis smūgis.