Šių dienų pasaulis kupinas sumaišties, chaoso, nesaugumo. Kiekvienas mūsų išgyvename vidinę sumaištį, pripildytą įvairiausių intensyvių jausmų. Daugeliui kyla klausimas, ką su emociniu krūviu daryti. Kauno rajono pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai, reaguodami į esamą situaciją pakvietė pakaunės vaikus į akciją „Aš+Tu=Mes: Saugumo ir vieningumo kūrimas chaotiško pasaulio kontekste“.
Paprastai akcija „Aš+Tu =Mes“ skiriama patyčių prevencijai, o šiemet, dėl įvykių pasaulyje, renginys kiek pakeitė formatą. Ji buvo skirta padėti vaikams, paaugliams bei sau, buvo ieškoma būdų, kaip priimti intensyvius emocinius išgyvenimus, juos išveikti konstruktyviu būdu.
Akcijos „Saugumo ir vieningumo kūrimas chaotiško pasaulio kontekste“ tikslas – skatinti ugdymo įstaigų bendruomenę, ypač vaikus ir paauglius, konstruktyviai išveikti intensyvius jausmus: padėti priimti kylančias emocijas reaguojant į išorinius įvykius pasaulyje, jausmus transformuoti per konstruktyvią veiklą. Taip pat buvo siekiama kurti vienybės ir bendrystės dvasią ugdymo įstaigų bendruomenėse. Šis renginys įtrauktas į jaunimo metams skirtų renginių programą.
Kauno rajono ugdymo įstaigų švietimo pagalbos specialistai, mokytojai noriai jungėsi į Kauno rajono pedagoginės psichologinės tarnybos kvietimą dalyvauti siūlomose veiklose, jas organizavo bei siuntė vaizdo ir video medžiagą.
Baigiamasis renginį vyko gegužės 11 d. Jaukią renginio atmosferą padėjo sukurti Kauno rajono Garliavos meno mokyklos mokytojų trio.
Kauno rajono pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė Ramunė Ramanauskienė pasakojo apie intensyvių jausmų raiškos konstruktyviu būdu svarbą. Kauno r. Akademijos mokyklos – darželio „Gilė“ psichologė Indrė Steponavičiūtė – Kupčinskė ir socialinė pedagogė Lina Šegždienė pristatė, kaip kurdami ir medituodami vaikai stiprino save bei ryšį su kitais.
Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos psichologė Lina Labatmedienė dalinosi akcijos įgyvendinimo patirtimi su gimnazistais. Kauno r. Lapių pagrindinės mokyklos psichologė Ramunė Dobrovolskienė ir socialinė pedagogė Goda Birškienė pristatė pranešimą tema „Draugystė auga, kai ją auginame“, kurio metu dalinosi įvairiomis idėjomis, padedančiomis stiprinti draugiškus socialinius santykius.
Kauno r. Vandžiogalos gimnazijos psichologė Eglė Bartašiūtė pristatė patirtis, kaip padėjo mokiniams jaustis saugesniems. Kauno r. Raudondvario Anelės ir Augustino Kriauzų pradinės mokyklos psichologė Irena Bakevičienė pasakojo, kaip padėti mažiems vaikams išbūti su sudėtingais jausmais, akcentavo kūrybinio žaidimo reikšmę.
Antroje renginio dalyje Kauno rajono pedagoginės psichologinės tarnybos psichologė Ramunė Ramanauskienė pakvietė specialistus išbandyti praktinius metodus, skatinančius išbūti su jausmais ir kurti ramybę savo viduje.
Renginį vedė Kauno rajono pedagoginės psichologinės tarnybos direktorius Dalius Balčiūnas.
Atliktos ir pristatytos veiklos suteikė naujų idėjų ir kūrybingų minčių apie tai, kokiais būdais galima įtraukti vaikus, skatinant juos kalbėti apie savo jausmus, stiprinti saugumo, draugystės ir bendrystės jausmą. Ši bendradarbiavimo akcija naudinga tuo, kad vaikai ir paaugliai ugdo emocinį intelektą, įgauna žinių, kaip išbūti su jausmais, pasijaučia saugesni ir vieningesni.