Pastaruoju metu pastebimų pokyčių sulaukiantis Ąžuolyno parkas ir visa aplink esanti Žaliakalnio dalis su atnaujinamais didžiaisiais miesto objektais tampa vis ryškesniu kauniečių bei miesto svečių traukos centru. Siekiant užbėgti už akių galimoms transporto srautų problemoms, Kauno miesto savivaldybės taryba antradienį pritarė sprendimui Vydūno alėjoje esančią teritoriją perimti visuomenės reikmėms. Svarstoma šį plotą greta judrios gatvės pasitelkti erdviai ir patogiai automobilių stovėjimo aikštelei įrengti.
Išgirdę naujieną apie Ąžuolyne planuojamą įrengti aikštelę kauniečiai nebuvo itin patenkinti. Paklausus ar jie pritaria šiai idėjai, dauguma atsakymų buvo kritiški. ,,Mums labai reikalingas Ąžuolyno parkas, tai poilsio ir pasivaikščiojimo vieta, o čia visai nereikalingos mašinos terš orą.‘‘ – komentavo viena skaitytoja. ,,Reikia drausti automobilių įvažiavimą į Ąžuolyną. Tokius planuojamus darbus turėtų aptarti su miesto gyventojais.‘‘ – pritarė jai kita skaitytoja. Dauguma neramino ir tai, kad stovėjimo aikštelė vėliau gali būti apmokestinta.
Dalis skaitytojų turėjo ir pasiūlymų, kokia turėtų būti aikštelė ar kas būtų geriau vietoj jos. ,,Gal geriau būtų dviračių takai ir poilsio zona‘‘ – siūlė viena skaitytoja, ,,Galėtų statyti požeminę aikštelę‘‘ – prie siūlymo prisidėjo kita komentatorė. ,,Vietoj aikštelės būtų geriau keli šimtai pasodintų ąžuoliukų, kurie papildytų ir prisijungtų prie bene vienintelio ąžuolų parko Europoje‘‘ – siūlė kita skaitytoja. Pasigirdo ir nuomonė aikštelę įrengti kitoje Kauno vietoje: ,,Galima padaryt aikštelę Laisvės alėjos pradžioje, nuo Vytauto prospekto iki Krėvos gatvės‘‘ .
Ąžuolyne planuojama įrengti aikštelė pradžiugino tik keletą. ,,Manau kad puiki mintis, vis vien toje vietoje nieko nevyko‘‘. – rašė skaitytoja. ,,Puikus sprendimas, bus kur parkuoti mašinas.‘‘ – komentavo kitas mūsų portalo sekėjas.
,,Perėmus sklypą visuomenės poreikiams, pagrindiniu prioritetu taps užduotis projektuoti aikštelę taip, kad jos poveikis aplinkai būtų kuo menkesnis. Tokios infrastruktūros įtaka parkui privalo būti sumažinta iki minimumo. Taip pat būsime tikri, kad šis plotas tarnaus visų gyventojų bei miesto svečių patogumui”, – teigė P. Keras.
Tuo metu Kauno meras Visvaldas Matijošaitis atsakė į galimus nuogąstavimus, tvirtindamas, kad ši erdvė ir toliau privalės išlikti žalia: „Nereikia galvoti, kad tą žemės plotą uždengs asfaltas. To nebus. Urbanistams teks rasti sprendimus, kad aikštelė darniai įsilietų į bendrą aplinką ir išliktų žalia, nedarkytų bendro kraštovaizdžio.”