Galimybė užsisakyti maisto ar prekių niekur neišėjus iš namų mums jau tapo kasdienybe. Sparčiai populiarėjant tokias paslaugas siūlančioms programėlėms, jas valdančios bendrovės nuolat seka taip pat augančius klientų poreikius. Pavyzdžiui, vartotojai ilgai laukė dvigubo užsakymo funkcijos, kuri leidžia derinti kelis užsakymus vienu metu iš netoliese esančių restoranų ar maisto prekių parduotuvių. Šia galimybe itin naudojasi visi Baltijos šalių gyventojai, dažniausiai – užsisakydami desertus.
Apžvelgus mūsų ir kaimynių gyventojų įpročius, pastebima, kad lietuviai išsiskiria savo pomėgiu kepiniams, estai – vaniliniams ledams, o štai latviai yra ištikimi savo vietinei produkcijai – populiariajam varškės sūreliui „Kārums“.
Šiuos duomenis pateikia technologijų bendrovė „Wolt“, kuri savo klientams šių metų birželį pasiūlė naują, ilgai lauktą funkciją – už vieną pristatymo mokestį užsakyti maisto, gėrimų ar užkandžių iš dviejų netoliese esančių vietų. Kaip pastebi įmonės atstovai, tokie užsakymai dažnai naudojami derinant patiekalo užsisakymą iš kavinės ar restorano ir maisto produktų pirkimą.
Pastebi desertų mėgėjų antplūdį
Galimybė užsisakyti iš dviejų vietų yra plačiai naudojama, pavyzdžiui, norint prie patiekalo užsisakyti gėrimą ar desertą iš maisto prekių parduotuvės, kurio nėra kavinės ar restorano meniu. Dažniausias toks lietuvių ir latvių pasirinkimas – mineralinis vanduo ir „Coca-Cola Zero“. Estijoje vasaros mėnesiais daug žmonių prie maisto užsisakydavo vanilinių ledų, latviai mieliau renkasi klasikinius „Kārums“, o štai lietuviai absoliučiai neabejingi kepiniams.
Kaip teigia kepyklėlės „Pleassurie“, įsikūrusios Vilniuje, dažniausi žmonės užsako tortus ir kruasanus: „Nesvarbu, ar darbo diena, ar savaitgalis, žmonės labai mėgsta kruasanus – tai puikiai matome iš užsakymų. Dažniausi pasirinkimai – su pistacijomis arba vyšniomis“, – sako Agnė Griciūtė, klientų aptarnavimo vadovė.
Pastebima, jog savaitgaliais daugelis pusryčių gaminimą atideda į šalį ir mieliau mėgaujasi kepyklos skanėstais – įvairiais pyragaičiais, tortais, beigeliu su vištiena arba varškėčiais. Įdomu, kad lietuviai išties mėgsta pasmaližiauti ir dažnai užsisako tortus arba pyragus. Kaip sako A. Griciūtė, dažniausiai klientai į namus užsisako „Napoleoną“, baskų sūrio pyragą arba šokoladinį tortą.
Dvigubas užsakymas – pasiteisinusi funkcija
„Dvigubo užsakymo funkcija Baltijos šalyse vertinama itin gerai, o per pirmuosius kelis mėnesius ji labiausiai buvo naudojama tais atvejais, kai žmonės užsisakydavo įvairių kasdienių maisto produktų, pavyzdžiui, vaisių ar daržovių, kartu su restorane paruoštu maistu“, – sako Mantas Lomsargis, „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
Jo teigimu, dvigubo užsakymo funkcija vartotojams suteikia daugiau lankstumo ir patogumo teikiant užsakymus. Tai ypač pasitarnauja tiems, kurie nori viską gauti vienoje vietoje, nesiblaškyti skirtingose platformose: nuo namų apyvokos daiktų ploviklio iki maisto prekių.
Dvigubas užsakymas itin patogus būdas greitai ir patogiai numalšinti alkį, susibūrus skirtingą skonį turintiems draugams ar biuro kolegoms pietų metu, kuomet galima vienu metu pateikti ir užsakymą gauti net iš kelių skirtingų restoranų. Ši funkcija ypač naudinga tais atvejais, kai vienu metu norisi kelių skirtingų patiekalų arba kai šeima ar grupė turi skirtingų pageidavimų. Pavyzdžiui, tėvai savo vaikams gali užsakyti picą, o patys mėgautis sušiais.
Kaip veikia dvigubo užsakymo funkcija?
Pirmąjį užsakymą klientai pateikia įprastai. Po apmokėjimo ekrano apačioje atsiranda mygtukas „Užsakyti daugiau už mažiau“, kurį spustelėjus „Wolt“ parodys netoliese esančias parduotuves ar restoranus. Klientai turi 10 minučių pateikti antrąjį užsakymą iš pasiūlytų vietų ir sujungti jį su pirmuoju pirkiniu. Dvigubiems užsakymams taikomas vienkartinis pristatymo mokestis, o antrajam užsakymui netaikomas minimalus pirkimo limitas. „Wolt“ kurjeriai-partneriai turi galimybę paimti abu užsakymus ir pristatyti juos klientui, taip padidindami savo pajamas iš kombinuoto užsakymo.