Spalio 10 dieną Kaune vyksianti konferencija „Eksporto kodas 2025“ suburs Lietuvos verslininkus, eksporto ir rinkodaros specialistus aptarti, kaip inovacijos, kūrybiškumas ir drąsa gali tapti sėkmės raktu užsienio rinkose.
Tradicija, tapusi verslo kompasu
Renginys „Eksporto kodas“ jau aštuntus metus iš eilės tampa platforma, kurioje Lietuvos įmonės dalijasi patirtimi ir ieško naujų galimybių globalioje rinkoje.
Šių metų konferencija vyks spalio 10 d. (13:30–17:00) Žalgirio arenos amfiteatre (Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas).
Renginį organizuoja Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network.
Temos, kurios aktualios kiekvienam eksportuotojui
Šių metų „Eksporto kodo“ pagrindinės kryptys – nuo inovacijų ir kūrybiškumo iki netradicinių rinkų bei sektorių, galinčių tapti nauju Lietuvos eksporto varikliu.
Konferencijos dalyviai kalbės apie:
-
inovacijų įtaką konkurencingumui tarptautinėse rinkose;
-
verslo patirtį žengiant į JAV rinką ir naujus geopolitinius kontekstus;
-
ilgalaikių santykių reikšmę globaliame versle;
-
sveikatinimo paslaugų eksporto galimybes;
-
tradicinių produktų pavertimą inovacijomis;
-
kūrybiškumo svarbą verslo plėtroje.
Renginio moderatorius – Paulius Ausmanas, „KIKA GROUP“ eksporto vadovas.
Eksporto istorijos iš pirmų lūpų
Konferencijoje pasisakys šeši pranešėjai, atstovaujantys skirtingoms pramonės, paslaugų ir kūrybinių sektorių sritims:
-
Edvardas Kuodis („Eneka“) – apie tai, kaip inovacijos atveria naujas galimybes.
-
Skirmantas Nikštelė („Allive Europe“) – apie klaidomis paremtą, bet sėkmingą kelią į Amerikos rinką.
-
Paulius Liutika („ITAB Lithuania“) – apie globalius santykius ir ilgalaikio pasitikėjimo svarbą.
-
Viltė Liaugodienė („Eglės sanatorija“) – apie tai, kaip poilsio paslaugos tampa eksportuojamu produktu.
-
Gintarė Laucė („Urbanfood“) – apie šaltibarščių transformaciją į inovatyvų eksporto produktą.
-
Tadas Rimkevičius („Skinija“) – apie kūrybą kaip neatsiejamą eksporto proceso dalį.
Pasak organizatorių, kiekvienas pranešimas – tai praktinė istorija apie klaidas, sprendimus ir sėkmę, kuria gali pasidalyti tik tie, kurie realiai dirba tarptautinėse rinkose.
Tinklaveika ir partnerystės – ne mažiau svarbios
Be pranešimų, dalyviai turės galimybę bendrauti tarpusavyje, keistis kontaktais ir patirtimi.
Neformalūs pokalbiai po oficialios programos, kaip teigia organizatoriai, dažnai tampa naujų projektų pradžia ar net verslo partnerystės pagrindu.
Daugiau informacijos ir registracija – chamber.lt/renginiai/eksporto-kodas-2025