Per artimiausius kelerius metus susisiekimas su miesto centru pagerės dar labiau. Ties P. Vileišio tiltu ruošiami naujojo Vilijampolės transporto mazgo pagrindai – plika akimi matomi pirmieji spraustasienės segmentai. Netoliese prasidėjo pėsčiųjų ir dviratininkų tilto statybos paruošiamieji darbai.
312 metrų ilgio ir 6,5 m pločio tiltas natūraliai įsilies į esamus pėsčiųjų bei dviračių takus. Sprendiniai parengti atsižvelgiant į Kauno miesto bendrąjį planą.
Gelžbetoninės krantinės atramos bus pritaikytos prie esamo reljefo, o tarpinės atramos papildomai atliks ledlaužos funkciją. Ant perdangos numatyta įrengti 1,2 m aukščio nerūdijančio plieno turėklus.
Siekiant sumažinti matomų elementų skaičių, į tilto konstrukciją integruojama „paslėpta“ vandens nuvedimo sistema.
Greta stovintis P. Vileišio tiltas nėra pritaikytas dideliems pėsčiųjų ir dviračių srautams, todėl naujoji jungtis tarp Brastos g. ir Senamiesčio išspręs šią problemą.
Neries krantinėje, ties Jurbarko gatve, įsibėgėja Vilijampolės transporto mazgo statyba. Po P. Vileišio tiltu pilnu pajėgumu iškilo pirmieji spraustasienės segmentai, laikysiantys būsimos naujos gatvės konstrukciją, kad ši „nenučiuožtų“ į upę.
Iki metų pabaigos planuojama sutvirtinti pagrindus, o kitąmet numatyta abipus tilto įrengti žiedines sankryžas, sujungsiančias naują susisiekimo arteriją.
Čia taip pat bus įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, naujos apšvietimo atramos. Ruošiamasi atnaujinti troleibusų kontaktinį tinklą.
Naujoji atkarpa po tiltu bus dviejų eismo juostų su papildomomis eismo juostomis prieš žiedines sankryžas posūkiams į dešinę. Įgyvendinus projektą, Jurbarko gatvės sankryžoje su Brastos ir A. Kriščiukaičio gatvėmis neliks šviesoforų, tuo pačiu ruošiamasi šalinti kairinius posūkius. Numatyta palikti tik reguliuojamą perėją pėstiesiems per Jurbarko gatvę.
Parengta pagal Kauno miesto savivaldybės informaciją