Daugiau nei prieš metus „Bentley“ paskelbė apie savo W12 variklio gamybos nutraukimą, o prieš du mėnesius pristatė hibridinį pakaitalą. Dabar atėjo ta akimirka: kompanijos Crewe gamykloje surinktas paskutinis šių variklių egzempliorius. Šio įvykio proga „Bentley“ gamyklos muziejuje surengė iškilmingus atsisveikinimo pietus..
Bentley“ W12 variklio istorija prasidėjo 2003 m. su pirmos kartos Continental GT kupė. Per daugiau nei 20 gamybos metų buvo pagaminta 105 000 šių variklių. Ir tai neskaičiuojant W12 variklių, skirtų giminingiems „Audi“ ir „Volkswagen“ automobiliams, nes jie šiuos agregatus pradėjo naudoti dar 2001 m. Bentley kompanija savo variklį vadina sėkmingiausiu šiuolaikiniu dvylikos cilindrų agregatu.
Variklis taip pat gali pasigirti keliais pasaulio rekordais. Pavyzdžiui, 2007 m. juo aprūpintas „Bentley Continental GT“ kupė pasiekė greičio ant ledo pasaulio rekordą (322 km/val.), o 2011 m. tokiomis pačiomis sąlygomis „Continental GTC“ sugebėjo įsibėgėti iki 330 km/val. 2018 m. garsiąsias Pikes Peak kalnų lenktynes įveikė krosoveris „Bentley Bentayga Speed“ su W12 varikliu, o po metų sėkmę įtvirtino „Continental GT Speed Coupe“.