- „Renault“ – istorinis festivalio partneris nuo 1983 m. – ir vėl dalyvaus 71 Kanų kino festivalyje.
- 300 oficialių festivalio automobilių „Renault Espace“ ir „Talisman“, pažymėtų garsiąją Auksinės palmės šakele, vežios svečius, vertinimo komisijos narius ir partnerius viso renginio metu, kuris truks dvi savaites.
- 35 metus trunkanti partnerystė taip pat žymi ir 120-ąsias „Renault“ glaudaus bendradarbiavimo su didžiuoju ekranu metines!
Kanų kino festivalis vėl suvienijo savo ir „Renault“ pajėgas 71 renginiui, vyksiančiam 2018 m. gegužės 8–19 d. Oficialų festivalio automobilių parką sudaro 300 „Renault“ automobilių – 170 „Renault Espace“ ir 130 „Talisman“. Prekės ženklui taip pat atstovaus „Trafic SpaceClass“, naujasis „Koleos“ ir elektromobiliai „Zoé“ ir „Twizy“. Pagal sudarytą abiejų renginio savaičių tvarkaraštį vairuotojai turės paimti VIP dalyvius nuo Croisette krantinės ir vežti iki raudono kilimo filmų peržiūrai bei interviu. Festivalio metu suplanuota daugiau nei 20000 važiavimų.
„Renault“ – oficialus Kanų kino festivalio partneris nuo 1983 m.
Per pačius pirmuosius renginius festivalio dalyviai vaikščiojo tik Festivalių rūmų laiptais. Tačiau Kanų kino festivalis greitai tapo didžiausiu tarptautiniu kino festivaliu. Tada iškilo esminis – susisiekimo ir transporto – klausimas. Jam spręsti 1983 m. buvo pasirinktas pasauliniu mastu žinomas prancūzų automobilių ženklas „Renault“.
„Renault“ yra vienas seniausių Kanų kino festivalio partnerių. Mes kartu pradėjome dirbti 1983 metais. Tuo metu VIP dalyviai prie kultinių Festivalių rūmų laiptų buvo vežami „R25“, – sako „Renault-Nissan-Mitsubishi“ ryšių su visuomene direktorius Claude Hugot. Jis priduria: „1983 metai mums buvo ypač simboliški, nes Auksinę palmės šakelę laimėjo japonų režisieriaus Šohejaus Imamuros filmas „Legenda apie Narajamą“.
„Renault“ švenčia 120 metų bendradarbiavimo su didžiuoju ekranu metines
Istorija prasidėjo 1898 metais, kai broliai Lumière Seguin saloje, Bulonėje-Bijankūre, netoli „Renault“ gamyklos, įkūrė savo pirmąją kino studiją. Užsimezgusių glaudžių ryšių tarp šių dviejų šeimų dėka „Renault“ tapo geriausiu aktorių ir režisierių pasirinkimu. Mažas „Renaul“ mašinytes galima pamatyti pirmosiose reklamose, o dar vėliau Jacques Tati, Claude Sautet, Claude Lelouch, Stevens Spielbergas, James Cameron, Wim Wenders, Xavier Dolan ir kitų kūrėjų filmuose.
Kiekvienais metais apie keturiasdešimt automobilių galima pamatyti 200 televizijos ir kino filmų. Šiandien „Renault“ yra „Unifrance“, „Auksinių gaublių“, „Ateliers de Beaune“ ir „Cezario“ – nacionalinių Prancūzijos kino – apdovanojimų, taip pat Dovilio, Liono šviesų, Huezo Alpių, Kaburo ir Angulemo festivalių partneris.
Kanai 2018: pristatomi Jean-Luc Godard, Spike Lee, Asghar Farhadi ir kitų režisierių filmai
Pagrindinis 71 Kanų kino festivalio akcentas – glamūras su vertinimo komisijai vadovausiančia Kate Blanchett bei humoras su ceremonijų meistru Eduardu Baer. Meilė – taip pat viena sudedamųjų dalių, tai parodo ir oficialus renginio plakatas, kuriame pateikiama režisieriaus Jean Luc Godard „Pamišėlio Pjero“ scena, kai Anna Karina ir Jean Paul Belmondo aistringai bučiuojasi, persisvėrę iš savo automobilių.
2018 m. festivalio programą sudaro 18 filmų, sutelkiančių dėmesį į Prancūziją, Aziją ir Italiją. Šiemetiniame renginyje taip pat matysime kai kurių režisierių sugrįžimą – tai Jean Luc Godard, Christophe Honoré, Spike Lee, Jafar Panahi, Lee Chang-Dong ir Kore Eda Hirokazu. Gegužės 8 d. festivalį atidarys Asghar Farhadi režisuotas „Todos lo Saben“ („Visi žino“) su Penelope Cruz ir Javier Bardem, nors bendroji filmo premjera bus tik kitą dieną!
„Kinas padeda mums formuoti savo įvaizdį žiniasklaidoje visame pasaulyje – nuo Kinijos iki Brazilijos, Indijos, Lotynų Amerikos ir Rusijos. Kanų kino festivalyje dalyvauja milžiniškas skaičius žiniasklaidos priemonių, už daugiau nei 40 milijonų eurų vertę. O tai yra gerai mūsų prekės ženklui ir mūsų produktams“, – pažymi Claude Hugot.
Apie „Renault“ įmonių grupę
„Renault“ įmonių grupė gamina automobilius nuo 1898 m. Šiandien ji yra tarptautinė daugelio prekių ženklų grupė, 2017 m. pardavusi beveik 3,76 mln. transporto priemonių 134 šalyse ir turinti 36 gamybos vietas bei 12 700 pardavimo vietų, įmonių grupėje dirba daugiau kaip 180 000 žmonių. „Renault“ įmonių grupė, siekdama patenkinti pagrindinius ateities technologijų iššūkius ir toliau tęsdama pelningo augimo strategiją, naudojasi tarptautine plėtra ir savo penkiais prekės ženklais – „Renault“, „Dacia“, „Renault Samsung Motors“, „Alpine“ ir „Lada“, taip pat elektromobiliais ir unikaliu aljansu su „Nissan“ ir „Mitsubishi“. Su nauja „Formulės 1“ komanda ir tvirtais „Formulės E“ įsipareigojimais „Renault“ į automobilių sportą žvelgia kaip į inovacijų ir prekės ženklo žinomumo kryptį.