Pastaraisiais mėnesiais VAG grupė susidūrė su rimtomis problemomis, o jos dukterinė įmonė „Audi“ – ne išimtis. Trečiąjį ketvirtį „Audi“ veiklos pelnas sumažėjo 91 proc., o per pirmuosius devynis 2023 m. mėnesius – daugiau nei perpus iki 2,1 mlrd. eurų, palyginti su 4,6 mlrd. eurų tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tokio staigaus kritimo priežastimi bendrovė nurodo restruktūrizavimą, kurį lėmė Briuselio gamyklos uždarymas.
Automobilių pardavimai taip pat mažėja. Dėl nesėkmingos „Audi“ vadovybės strategijos kyla grėsmė 4,5 tūkst. darbo vietų Vokietijoje – koncernui tenka ieškoti būdų, kaip optimizuoti sąnaudas.
Padėtį dar labiau pablogino Donaldo Trumpo išsakyta pozicija, po kurios krito Vokietijos automobilių gamintojų akcijos. D. Trumpas jau anksčiau paskelbė ketinantis „vokiškų automobilių prekės ženklus paversti amerikietiškais“, grasindamas dideliais muitais tiems, kurie neperkels gamybos į Jungtines Valstijas.
Išsigelbėjimu gali tapti Kinija, kurioje visa VAG grupė stengiasi išsilaikyti bet kokiomis priemonėmis. Audi netgi pristatė naują prekės ženklą į Dangaus imperiją – AUDI (tikrai, didžiosiomis raidėmis ir be keturių žiedų). Tiesa, tai ne unikalus vokiečių genijaus kūrinys, o bendras projektas su SAIC. Kol kas yra tik konceptas (jis nuotraukoje) ir planai ten gaminti elektromobilius.