Galvojate, kur skaniai ir nebrangiai pavalgyti, bet bijote rizikuoti, kadangi ne kartą teko nusivilti ar brangiai sumokėti, todėl renkatės tuos pačius, jau išbandytus restoranus?
Kaip neišlaidaujant išbandyti dar neaplankytas vietas, o šioms – pritraukti naujų klientų, būdą rado lietuvių sukurta išmanioji programėlė. Joje už simbolinę kainą restoranai kviečia klientus išbandyti jų naujus patiekalus, aptarnavimą ir aplinką, kitaip tariant – nerizikuojant daug išleisti, išbandyti naują restoraną ir skaniai pavalgyti.
Restoranų darbuotojai gali paliudyti bene kasdien matantys vis tuos pačius lankytojus. Kodėl žmonės nelinkę išbandyti naujų vietų?
Baimė nusivilti
Ne vieną internetinių paslaugų sprendimą įgyvendinęs verslininkas Tomas Gaudinskas teigė kartu su bendraminčiais atlikęs restoranuose besilankančių žmonių apklausą. „Dauguma mūsų apklaustų aktyvių miesto gyventojų žinojo maždaug iki 20 restoranų, bet pavalgyti rinkosi tik iš penkių daug kartų lankytų ir patikusių. Žmonės tiesiog vengia rizikuoti, išleisti pinigus ir nusivilti skoniu, aptarnavimu, aplinka. Tuo tarpu restoranams tenka daug investuoti į reklamą, nuolaidas, bet tai nėra taip efektyvu. Taip ir kilo mintis pagelbėti žmonėms be rizikos atrasti naujų vietų, o restoranams – pasiūlyti paprastą būdą su minimaliomis išlaidomis pritraukti naujų lojalių klientų“, – pasakojo T.Gaudinskas.
Jis su bendraminčiais restoranų rinkai neseniai pristatė mobiliąją programėlę “Omamo.lt”, kurią kviečia išbandyti ir leistis į gastronominius atradimus.
Sąlyga – sotus klientas
Svarbi restoranams taikoma sąlyga – atėjusiems žmonėms ir parodžiusiems telefone „Omamo.lt“ programėlę, būtinai pasiūlytų naują, specialiai projektui skirtą normalaus dydžio porciją už 1,99 euro. „Tai negali būti akcija kuriam nors įprastam patiekalui, kuris kainuoja kelis kartus daugiau. Tikslas yra sudaryti sąlygas naujam klientui susipažinti su aplinka, meniu, aptarnavimu, virtuvės sugebėjimais ir tuo pačiu pavalgyti už mažą kainą“, – aiškino T.Gaudinskas.
Po vizito klientui išsiunčiama anketa su prašymu pateikti savo vertinimus apie patirtį naujoje vietoje. Taip pat pasiūloma pačiam klientui nurodyti, kiek jo ragautas patiekalas galėtų būti vertas įprastomis aplinkybėmis, atsižvelgiant į bendrą restorano kainų lygį. „Taigi įstaiga gauna vertingą grįžtamąjį ryšį, kuris padeda formuoti tolesnę veiklos strategiją, pamatyti silpnas, tobulintinas ir stiprias savo puses“, – tvirtino verslininkas.
Abipusė nauda
Projekte jau užsiregistravo ir specialius patiekalus vartotojų testui siūlo 8 Kauno restoranai. T. Gaudinskas įsitikinęs, kad naujoji platforma su programėle bus patraukli ir restoranams, ir vartotojams, todėl prie projekto jungsis maitinimo įstaigos visoje šalyje. „Žmonės atras naujų patrauklių vietų, o maitinimo įstaigos sulauks naujų klientų. Kavinių ir restoranų savininkams, bendradarbiaujant su „Omamo.lt“, lieka daryti tik tai, ką jie moka geriausiai – sukurti įspūdingą patiekalą ir džiuginti užsukusius svečius.“, – mano T. Gaudinskas.
Daugiau informacijos:
T. Gaudinskas 865537364