Nuo rugsėjo 25 dienos Ateities plento „kilpoje“, ties Amalių geležinkelio pervaža, dėl Pietrytinio aplinkkelio statybos dviem mėnesiams transporto srautą reguliuos abipus pastatytas šviesoforas. Vykdant kasimo darbus ir statant viadukus, automobiliai judės viena eismo juosta. Vairuotojams už kantrybę bus atsidėkota – iki žiemos numatyta pilnai įrengti ir naujai išasfaltuoti atkarpą iki pat Palemono gatvės.
„Nuo ateinančio pirmadienio rangovai pradės jungiamųjų kelių kasimo darbus ir viadukų arkų užpylimą. Tam prireiks laikinai riboti eismą – po geležinkelio pervaža, abipus tunelio, judėjimas vyks viena juosta. Eismą reguliuos šviesoforas. Dar prieš pasiekiant Amalių geležinkelio pervažos prieigas vairuotojus pasitiks apylankas nurodantys kelio ženklai.
Artimiausius 2 mėnesius piko metu rekomenduojame rinktis kitus kelionių maršrutus, jeigu tai įmanoma“, – sako Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Pirmajame etape, kurį sudaro 3 atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybas ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono g.
„Jeigu nesiimtume papildomų priemonių ir eismo neribotume, statyba užsitęstų į kitus metus ir nuo to geriau nebūtų nei rangovui, nei gyventojams. Suprantame, kad tai sukels papildomą galvos skausmą vairuotojams, bet viskas daroma dėl didesnio patogumo ateityje“, – tikina Kauno miesto savivaldybės administracijos Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Abipus Amalių geležinkelio pervaža pilnai įrengti viadukus planuojama iki metų pabaigos. Statinys sujungs naują atkarpą iki Palemono g., tad vairuotojai turės galimybę apvažiuoti dalį Ateities pl. ir greičiau pasiekti Marių g.
Projekte nemažai dėmesio skirta ir kitiems eismo dalyviams – pėstiesiems bei dviratininkams suplanuoti šaligatviai ir takai. Juos nuo važiuojamosios dalies atskirs žalia veja.