Ankstų antradienio rytą iš Kauno oro uosto lėktuvai reguliariai pradėjo kilti Varšuvos kryptimi. Skrydžius į kaimyninės šalies sostinę Lenkijos nacionalinės oro linijos „LOT“ iš antrojo pagal dydį šalies oro uosto laikinai vykdė jau praėjusių metų vasarą, o nuo šiol iš Kauno skraidys nuolatos. „LOT“ tapo pirmąja Kauno oro vartuose veiklą pradėjusia ne žemų kaštų oro bendrove.
Naujuoju maršrutu iš Kauno į Lenkijos sostinę keleiviai galės skristi kiekvieną savaitės dieną, išskyrus sekmadieniais. Iš Kauno į Varšuvos Šopeno oro uostą laineris kils 06:15 val., o iš Varšuvos į Kauną – 22:35 val. Kelionė, kurios trukmė 1 val. 10 min., bus vykdoma 78 vietas turinčiais lėktuvais „Bombardier Q400“, turinčiais verslo, aukščiausią ekonominę ir ekonominę klases.
„Pirmiausia, labai džiaugiamės, kad turėsime ryšį su Lietuvai svarbia jungtimi – Varšuvos oro uostu. Tai svarbu tiek esamiems ir būsimiems investuotojams, tiek turizmui, ypač turint omenyje tai, kad Kaunas 2022 m. taps Europos kultūros sostine. „LOT“ atkreipė dėmesį į miesto ambicijas ir pasirinko Kauną, kaip patikimą partnerį ilgalaikei vizijai įgyvendinti. Manau, tai bus naudinga abejoms pusėms,“ – teigia Kauno vicemeras Simonas Kairys.
Anot „LOT“ korporatyvinės komunikacijos vadovo Adrian Kubicki, skrydžių iš Lietuvos plėtimas yra svarbi bendrovės augimo strategijos, kuria siekiama įsitvirtinti Vidurio ir Rytų Europos rinkoje, dalis.
„Jau siūlėme reguliarias jungtis į Vilnių ir sezoninius skrydžius į Palangą iš Varšuvos šįmet, o dabar pradėjome skraidinti ir į Kauną – svarbų šalies verslo ir kultūros centrą. Esame itin patenkinti, kad šiuo maršrutu mūsų keleiviai galės skraidyti beveik kasdien. Be to, esu įsitikinęs, jog maršrutas bus patogus ir tiems keliautojams, kurie Varšuva pasinaudos kaip „LOT“ centru tolimiesiems skrydžiams į JAV, Kanadą ar Singapūrą“, – sako A. Kubicki.
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Marius Gelžinis įsitikinęs, kad šios oro linijų bendrovės atėjimas į Kauną leis pakeisti Kauno oro uosto profilį.
„Kauno oro uoste „LOT“ nėra naujokė: praėjusiais metais rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką, į Kauną 35 dienoms savo skrydžius į Varšuvą buvo perkėlusi ir ši bendrovė. Džiaugiamės, kad nuolat tvirtėjantys Lietuvos ir Lenkijos verslo, turizmo ir kultūros ryšiai lėmė „LOT“ sprendimą ne tik grįžti su nuolatiniais skrydžiais į Kauną, bet ir išlaikyti vykdomų skrydžių iš Vilniaus dažnį.
Be to, dėl „LOT“ atėjimo pasikeis Kauno oro uosto profilis, jame veiklą vykdys jau ne vien tik žemų sąnaudų oro linijos“, – teigia M. Gelžinis, pažymėjęs, kad „LOT“ taps trečiąja oro bendrove, veikiančia visuose trijuose šalies oro uostuose.
Šiuo metu „LOT“ į Varšuvą iš Vilniaus siūlo skristi penkis kartus per dieną, o iš Palangos – šešis kartus per savaitę.
Apie „LOT“
1929 m. įkurta Lenkijos nacionalinė oro linijų bendrovė „LOT“ laikoma viena seniausių vis dar veikiančių oro bendrovių pasaulyje. Sujungdama naująją Europą su visu pasauliu, „LOT“ kasmet aptarnauja apie 7 mln. keleivių. Iš Varšuvos oro uosto bendrovė skraidina daugiau nei 95 kryptimis visame pasaulyje. „LOT“ yra vienintelė oro bendrovė regione, siūlanti tolimuosius skrydžius į Jungtines Amerikos Valstijas, Kanadą, Kiniją, Japoniją, Pietų Korėją ir Singapūrą.
Apie Kauno oro uostą
Kauno oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2017 m. jie aptarnavo 5,2 mln. keleivių ir 55 tūkst. skrydžių. Per 2017 m. jie aptarnavo 5,2 mln. keleivių ir 55 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 79 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 29 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.
Kauno miesto ryšių su visuomene skyriaus informacija