Koncernas „Stellantis“ neplanuoja parduoti savo prabangaus prekės ženklo „Maserati“. Anksčiau buvo pasirodžiusi informacija, kad dėl finansinių sunkumų, taip pat dėl naujų muitų įvedimo Jungtinėse Valstijose bendrovė svarsto galimybę parduoti prekės ženklą kokios nors trečiosios šalies atstovams. Tačiau naujienų agentūra „Reuters“ dabar jau patvirtino, kad italų kompanijos Santo Fichili asmeniniame susirašinėjime su profesine sąjunga paneigė šiuos gandus.
Maserati” vadovas neneigia, kad dėl naujų muitų bendrovei kilo tam tikrų problemų. Tuo pat metu „Maserati“ turi problemų dėl elektrifikacijos planų, nes tam reikia žvėriškų pinigų. Dėl nestabilios padėties „Maserati“ atsisakė idėjos baigti kurti elektrinį superautomobilį MC20. Remiantis praėjusių metų rezultatais, „Maserati“ pardavė tik 11 300 automobilių ir patyrė 260 mln. eurų nuostolį. Na o šio balandžio pradžioje Italijoje fiksuotas gan staigus koncerno „Stellantis“ automobilių gamybos nuosmukis. Matomai padėtį įtakojo ES ir JAV muitų karai.
Tačiau, nepaisant visų sunkumų, „Stellantis“ neketina atsisakyti savo prabangaus prekės ženklo. Todėl teigiama, kad Amerikos rinka ir toliau išlieka „Maserati“ prioritetu.




























