Įvertinus pernykštę pardavimų statistiką, kinų BYD antrus metus iš eilės tapo “naujosios energijos” automobilių (elektromobilių ir hibridinių automobilių su įkrovimo iš tinklo funkcija) pardavimo lydere pasaulyje – parduota daugiau nei 3 mln. automobilių.
Tai ne tik Kinijos rinka, kurioje BYD dabar yra prekės ženklas Nr. 1 (2024 m. pirmąjį ketvirtį aplenkė “Volkswagen”). Pasaulinę sėkmę lemia ir eksportas į daugiau nei 70 šalių. Per metus jis išaugo keturis kartus ir pasiekė ketvirtį milijono automobilių. BYD dar neaplenkė “Tesla” pagal 2023 m. parduotų elektromobilių skaičių (1,6 mln., palyginti su 1,84 mln.), tačiau 2024 m. greičiausiai ją aplenks.
BYD Auto buvo įkurta 2003 m., o pirmasis serijinis automobilis pasirodė 2005 m. Tai didesnės bendrovės BYD, kuri atsirado 1995 m. ir pradėjo gaminti mobiliųjų telefonų baterijas, nikelio-kadmio ir ličio jonų, dukterinė įmonė. BYD dabar yra antra pagal dydį pasaulyje elektrinių automobilių baterijų gamintoja, užimanti 16 proc. pasaulinės rinkos, tiesa, atsiliekanti nuo CATL, kuriai priklauso 34 proc. rinkos, bet vienu žingsniu lenkianti LG (korėjiečiams priklauso 15 proc. rinkos). BYD akumuliatoriai naudojami ne tik BYD modeliuose, juos perka ir konkurentai (Nio, FAW, Tesla).
BYD kuria naujas baterijų versijas, įskaitant natrio jonų baterijas, kurios yra prieinamesnės dėl pigių žaliavų ir skirtos žemesnės kainos segmento elektromobiliams.
BYD planuoja iki 2030 m. tapti “naujos energijos” modelių lydere Europoje, tam tikslui ji statys gamyklą Vengrijoje.