Karalienės taurės nugalėtojos ir Baltijos čempionato vicečempionės – “Aistės-LSMU” komanda surengė originalia fotosesiją, kurios metu krepšininkės įkūnijo “Lynx Capital” logotipe pavaizduotą lūšies stilių.
Šią idėją įgyvendinti padėjo Vilniuje įsikūrusi Grimo akademija ir jos vadovė Eglė Kojalienė, E.Kojalienės teigimu šis projektas vienas originialiausių kuriame jai teko dalyvauti: “Per mūsų dešimties metų gyvavimo laikotarpį tai buvo viena įspūdingiausių praktikų. Šis projektas man patiko dėl kelių pagrindinių dalykų – šauni pati idėja, krepšininkėms suteikti klubo rėmėjo identifikacinį personažą. Lūšies paslaptingas, piktas ir kartais kerintis stilius greitai prigijo Kauno klubo žaidėjoms. Grimo akademijos specialistai nekantriai laukia ir krepšinio visuomenės vertinimų.”
Kauno klubo prezidento Semih Coskun teigimu, tai puikus jo valdomos investicinės bendrovės “Lynx Capital” prisistatymas Lietuvos rinkai: “Lietuvoje turime ilgalaikių investicinio verslo vystymo planų, žinant krepšinio populiarumą ir Lietuvos merginų grožį, mūsų tikslas buvo sujungti šias vertybes per mūsų įmonės įvaizdį, “Lynx Capital” prekinio ženklo lūšies simbolika puikiai įprasmina kovos ir moteriškumo sinergiją.”
Kauno klubas planuoja kasdien Facebook tinkle pristayti po vieną žaidėją. Krepšinio sirgaliai turės galimybę įvertinti fotosesijos rezultatus. Klubas kartu su rėmėju “Lynx Capital” taip pat išrinks labiausiai įmonės įvaizdį perteikusią žaidėją.