„Warner Bros. Discovery“ ir Tarptautinė atominės energijos agentūra (TATENA), priklausanti Jungtinių Tautų šeimai, paskelbė apie partnerystę, kurios tikslas – populiarinti ir šviesti visuomenę apie branduolinį mokslą ir inovatyvius jo teikiamus sprendimus, padedančius spręsti problemas, su kuriomis susiduria šiuolaikinis pasaulis – nuo klimato kaitos iki vis didėjančio žmonių, patiriančių badą, skaičiaus.
Nors žodis „branduolinis“ visuomenei gali kelti nemažai abejonių, branduolinis mokslas yra kasdien saugiais, patikimais ir taikiais būdais naudojamas siekiant rasti sprendimus kovai su ligomis, toksinais, badu, sausromis, plastiku ir kitomis problemomis. Bendradarbiaudamos „Warner Bros. Discovery“ ir TATENA 2025 m. pradės šviečiamąją televizijos kampaniją, kuri bus rodoma per „Discovery Channel“ visame Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione.
„Mūsų strategijos dalis – ugdyti žiūrovų sąmoningumą aplinkos, socialinių problemų ir švietimo temomis. Labai džiaugiuosi šia nauja partneryste su TATENA, nes tai puikus pavyzdys, kaip mėgstame galime panaudoti savo turimą platformą geriems tikslams. Kiekvieną mėnesį „Discovery Channel“ pasiekia daugiau nei 40 milijonų žiūrovų visame Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione, todėl džiaugiamės, kad mūsų žiūrovai turės galimybę daugiau sužinoti apie tai, kaip branduolinis mokslas, pasitelkiant inovatyvius metodus, gerina mūsų gyvenimą ir prisideda prie tvarumo darbotvarkės. Kitais metais „Discovery Channel“ švęs 40 metų sukaktį nuo savo veiklos pradžios visame pasaulyje, todėl ši partnerystė su TATENA prasidėjo pačiu tinkamiausiu metu“, – sako Jamie Cooke, „Warner Bros. Discovery“ generalinis direktorius Vidurio Rytų Europai, Turkijai ir Artimiesiems Rytams.
„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Discovery Channel“ ir padėti dar daugiau žmonių sužinoti apie nuostabų branduolinio mokslo pasaulį. Unikaliose TATENA laboratorijose mūsų mokslininkai naudoja spinduliuotę plastikui perdirbti ir kurti augalams, galintiems geriau atlaikyti klimato kaitą, tiria naujas tikslines vėžio gydymo formas ir dar daugiau. Per pastaruosius porą metų TATENA į kosmosą siuntė sėklas, kad išsiaiškintų, ar galime sukurti dar stipresnius augalų variantus. Siuntėme mokslininkus į Antarktidą rinkti tikslių duomenų apie plastiko taršą ir padėjome aplinkosaugininkams jų kovoje su raganosių brakonieriais“, – sako Rafaelis Mariano Grossi, Tarptautinės atominės energijos agentūros generalinis direktorius.
Jis priduria: „TATENA padeda šalims kovoti su badu, ligomis, klimato kaita, energijos nepritekliumi ir kitais iššūkiais, todėl mes labai džiaugiamės, kad kartu su „Discovery Channel“ galėsime papasakoti daug įdomių istorijų.“
Pagal „Warner Bros. Discovery“ ir TATENA paskelbtą partnerystę „Discovery“ savo televizijos kanaluose visame Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione pradės rodyti mokomąją vaizdo įrašų seriją „Good to Know“ („Gera žinoti“) apie branduolinių mokslų ir technologijų naudojimo naudą, kuri daro įtaką 90,4 mln. namų ūkių visame regione.
Apie Tarptautinę atominės energijos agentūrą:
Tarptautinė atominės energijos agentūra yra pagrindinis tarpvyriausybinis forumas pasaulyje, skirtas moksliniam ir techniniam bendradarbiavimui branduolinėje srityje. Ji siekia saugaus, patikimo ir taikaus branduolinio mokslo ir technologijų naudojimo, prisidėdama prie tarptautinės taikos ir saugumo bei Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslų įgyvendinimo. Plačiai žinoma kaip Jungtinių Tautų organizacijos „Atomai taikai ir vystymuisi“ organizacija pasaulyje, TATENA yra tarptautinis bendradarbiavimo branduolinėje srityje centras. Agentūra bendradarbiauja su daugeliu partnerių visame pasaulyje, siekdama skatinti saugų, patikimą ir taikų branduolinių technologijų naudojimą.
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus. Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.